Wat vind ik het fijn, om voor de allereerste keer jarig te zijn. En je maakt me heel blij, als jullie dit samen willen vieren met mij. Om 10.30u op zondag 8 februari 2009, worden jullie bij mij thuis verwacht. Tot dan, Bryan XXX`
hmm mijn accu is leeg ik ga maar ff de kaartjes afmaken en dan mijn mannetje bij opa en oma halen tot straks allemaal En DWAAS thanks he meid!
Hoi! Ik heb even lekker gewinkeld. Was op zoek naar een nieuwe broek, maar kon helaas niets vinden! Ik heb nu helemaal niets gekocht! Kan ik volgende keer 2 keer zo veel kopen Aaron heeft een nieuw slaapschema ontwikkeld! Hij gaat min of meer om 4 uur al de nacht in! Om 4 uur is hij heel erg moe en leg ik hem in bed. Om 5 uur maak ik hem wakker, geef ik hem de fles en kleed hem om enzo... Tandjes poetsen en naar bed toe. En smorgens slaapt hij ook nog vrij veel. We halen hem om 8 uur uit bed en om half 10 is ie moe en gaat hij tot een uurtje of 12 weer naar bed. Ik zal nu ff terug lezen! Tot zo!
Ow ja, Aaron kan lopen ! Het zet iedere keer ongeveer 5 of 6 stapjes en dan gaat hij weer verder met kruipen! *Trots*
heb er snel over heen gelezen @ mom , oe oe leuk leuk joh @ thirza zeker trots zou ik ook zijn meis @ dees , nogmaals fijne vakantie @ botje leuke fotos meis ! @ filmpje fenne en tessa , geweldig , bryan zat verbijsterd te kijken @ joma , geweldig je avatar joh dwaas , ik wil jou een dikke knuffie geven , en ook nog een keer sterkte wensen voor de komende tijd , kusss de rest geen idee meer sorry
Hoi meiden, even vanaf de telefoon. We wilden gaan zwemmen maar Luuk heeft 39.3 . Hij is vanaf vanmiddag ook weer verkouden. Ach Ja tis niet anders. Olaf is nu de ontheffing ophalen zodat ik bij het huisje mag parkeren ivm mijn bekken.
Thirza,knap van Aaron zeg. Ja nu is hij zeker meer energie kwijt in het leren lopen en gaat misschien daarom vroeger naar bed? Maar ik vind het wel erg vroeg.,,,,ok Sara gaat dan weer veel te laat naar bed. Hoe laat word hij dan wakker s´ochtends?
Balen meid! Zal je altijd zien, krijgen ze koorts als het helemaal niet uit komt! Hopelijk gaat het morgen beter. En de ontheffing ophalen?Waar?thuis toch niet?
he bah deesje... ziek kindje op vakantie hopelijk valt het mee en is hij morgen weer de oude... MYS niet lekker dat je je nog niet goed voelt knuffie meis... knuffies
oh dees , heb over je heen gelezen zie ik nou balen meis , van de koorts , hopelijk morgen beter ! en mooi dat je je auto er bij mag zetten !
Dwazie, hele dikke knuf voor jou! Wauwie zeg, knap dat Aaron kan lopen zeg Zullen we een dagje ruilen met de slaapjes Thirza? Sofie heeft vandaag drie kwartier geslapen vanochtend. Daarna dus niet meer Ze is nu al in bad geweest, maar nog geen spoortje van vermoeidheid. Om 7 uur ga ik haar voeden en dan moet ze toch echt gaan slapen. He bah, Luuk weer ziekjes Hoe is het huisje Dees? Viv niet lekker in je velletje. Knuf voor jou. En Maja weer ziek Meid, het gaat maar niet over he? Beterschap hoor! Wat een leuke foto van Fenne zeg! Wat een knappe meid O nu wordt Sofie een beetje jengelig. Zou ze moe zijn Straks nog even naar school voor het 10 minutengesprek voor Eva. Zal allemaal wel goed zijn denk ik. Tot later!