Leuk wen.. een maatje te groot is nooit erg hoor bij jasjes.. daar zit nl ook nog kleding onder.. dat vergat ik altijd en kwam dus altijd met hetzelfde maatje thuis als de gewone kleren zeg maar.. dan is het jasje al snel te klein.. ik neem dus in jasjes een maatje groter.. marijn heeft nu een jasje maatje 62.. hij verzuipt erin, maar anders zit ie te strak.. is het net zo'n michelinpoppetje.... nu sla ik de mouwtjes om.. gaat prima zo...
en euh.. dat bad neem ik morgen wel.. Zeg was het bij jullie ook zulk prachtig weeer vandaag? dacht dat het petweer zou worden met kou en regen en zelfs natte sneeuw.. nou hier niet hoor.. hele dag zon.. en lekker warm.. heb zonder jas buiten gezeten..HEEEEERLIJK.. met mijn nieuwe boek.. ga ff koffie halen.. tis wel rustig hieir trouwens...
oe oe.. heb nog apfelstrudel.. die staat nu dus in de oven..hihih jam met slagroom..oeeewwww... (zo val ik natuurlijk nooooit af...) nou ja nog 1 x dan om het af te leren..
hihi ichtus... hier ook heerlijk weer vandaag voor de bvde dames.... hier een link met echt heeeeeeeeeeeel veel info. ook over kolven en opwarmen enzo.
haha wel handig om de link er dan bij te zetten... beetje lastig met beeb op aschoot... http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... ient+tijd/
Komt goed uit.. had er 2 warm gemaakt! *gooit een appeldinges (kijk uit heeeeet) met slagroom naar boney* SMAKELIJK
Dees, ik wil die cinababy wel overnemen, maar mag je dat ook eenmalig gebruiken? Of moet je dat altijd gebruiken? Hoe werkt dat?
Goede tip Ichtus...! Fenne heeft nu nog jasjes 56 en daar verzuipt ze ook nog in... dus als ik een jasje wil voor lente/zomer... dus vanaf mei ofzo... dan zal ik haast toch denken dat ik 62 moet bestellen... of niet? lastig hoor!
tja ligt er natuurlijk ook aan hoe groot het jasje valt... hmmm... ga misschien toch maar in de winkel kopen ipv webshoppen voor jasje...
@wen ik zou zeker 62 bestellen en niet lager.. eerder nog 68, maar dat ligt idd aan hoe groot het uitvalt en hoe hard Fenne groeit!
nou precies, ik twijfel dus tussen 62 en 68... als ik me bedenk dat jasjes 56 nu nog veel te groot zijn, dan denk ik dat ze 62 ook wel een tijdje moet kunnen dragen... ach, ik kijk wel in de winkel van de week... thanks!
Super leuk jasje Wen. Kleertjes.com raad ik zo? Vervelebd hè, die mailings steeds Jemig Dees, jij staat wel vooraan op het moment als het gaat om pech en rottigheid! Wat een lieve foto weer van Luuk. Hoe valt die Pacco-doek bij Luuk? Ik hbe een ouwetje in gebruik, maar ik vind hem zo groot voor Juul. Die klittebanden zitten maar net dicht en ik hou dus een enorme flap over die ik met een leukoplastje dicht moet plakken. Juul weegt 4800gram dus ze zou er makkelijk in moeten passen, maar als ik mijn doek zie, had ik een pre-matuurdoekje moeten hebben... MissN: wat wil je hebben voor die Pacco-doek? Ik heb wel interesse, zeker als je hem donderdag mee kan nemen. Verder hier weinig nieuws. Ik heb nu voor de tweede dag ene flesje gegeven ipv de borst en dat gaat prima. Ik hoop dat ik door het heuwl langzaam af te bouwen de voeding van 18u (daarna gaat ze naar bed dus die voeding doe ik bij ons op bed in het half donker om haar ontspannen te krijgen) en de voeding van 4u 's nachts bv kan houden. Ik sta alleen wel te kijken naar de hoeveelheden die jullie kindjes af en toe wegklokken... Ik krijg er met moeite 100cc in. Nu geef ik haar sowieso minstens 7 voedingen per dag, maar als ik minder voedingen zou geven kan ze een grotere hoeveelheid nog niet wegwerken ben ik bang. Hebben jullie dat nou ook. Dat je baby al lekker ligt te slapen en dat je maag zich dan omdraait als je iets hoort (of denkt te horen) door de babyfoon? Juul slaapt al 3 weken 's avonds vanaf een uur of 18.00 boven in de wieg en dat gaat echt prima. Als ze eenmaal slaapt. blijft ze slapen tot de voeding van 23u, maar bij elk kreuntje of piepje spring ik op in de 'angst' dat ze wakker wordt. Het slaat nergens op want er is geen man overboord als ze wakker wordt, maar zeker als ik alleen thuis ben zoals nu, ben ik echt een zenuwleier... Ik ga morgen voor het eerst echt even weg zonder mijn mensenmeisje. Ik ben tot nu toe wel 2x naar de wuper geweest, maar dan was ik binnen 30min terug. Morgen ben ik een paar uur weg omdat ik naar het veulen ga kijken van een paard dat ik heb getrained (en dat veulen wil ik heel graag kopen). Ik vind het doodeng om haar bij Koos achter te laten, belachelijk toch?
@Mrijn..fijn dat het flesje goed gaat.. Kennelijk is Juul niet zo'n schrok op! als ze niet meer wil is het kennelijk genoeg.. zou me daar niet zoveel zorgen om maken hoor.. tenzij ze natuurlijk gaat afvallen, maar dat is volgens mij niet het geval.. Lisa dronk ook nooit veel.. is nog steeds een klein poppetje.. draagt nu met 2,5 jr nog steeds maatje 86.. "(vergelijking.. jurian droeg met 1jr 92) die was wel een schrok op! Maar Lisa is kerngezond... En over dat achterlaten.. zelfs bij manlief... dat heb ik ook hoor.. zelfs na 3 kids... ik geef een lijst met instructies hoe hij de fles moet vasthouden, hoe de speen in te doen, hoe in bed te leggen enz.... tis te sneu voor woorden...maar ach... dat hoort erbij.. Probeer vooral te genieten.. en dat gezenuwleier ken ik ook wel .. ik hoor ook altijd spoken.. heb gelukkig geen babyfoon.. zou dat ding toch altijd uitzetten..hahaha... @Bones.. ik geef marijn de fles.. tut een hafl uurtje.. geef 3 druppels cinababy en leg mdan in bed. de nachtvoeding sla ik over.. kom ik op 5 x.. dat schijnt nu erg goed te gaan.. doe het nu 2,5 dag zo en al die tijd geen kramp te bekennen.. Dames ik ga ook lekker nog ff tv kijken en dan naar bed... Dikke knuff en tot morgen..
Hebben jullie de site van Goodmoodkids al ontdekt? Ik heb hier nu verschillende dingen gekocht en de kwaliteit is zo perfect en de kleuren en opdrukken zijn zo leuk! Ik heb de jumpsuitjes (heerlijk voor in bed), de broekjes in 4 kleuren en het shirtje. Ik kan niet wachten tot ze iets groter is en ook de jurkjes en het vestje aan kan.
Goeiemorgen allemaal, zo he, wat kwam madame vanmorgen vroeg. Ze had om 7.00 al honger i.p.v. 8.00. We zitten er toch over te denken om de voeding te verhogen. Ze krijgt nu nog 6 keer 120cc en we willen 6 keer 150cc proberen. Ik moet haar nu telkens zoet houden met tutten totdat het tijd is. Mrijn, ik spring nu niet meer bij elk kreuntje op, maar ben wel af en toe bang dat ze in haar oude patroon van huilen valt. Maar dat heeft tijd nodig voordat ik daarop kan vertrouwen. Zal vast goed gaan vandaag en geniet er even lekker van dat je eruit bent. Had je trouwens nog gelezen dat ik de piccolo had i.p.v. de comode? Maar ik begrijp niet dat je zoveel stof over houdt, want Tess had het al met 3 weken oud. Ok, het past niet naadloos, maar ik heb ook geen meters stof over. En een keer in de droger doen? Misschien dat het daardoor kleiner wordt.... Wen, lastig he, kleren op de gok kopen...? Ik durf het ook nog niet aan, zeker niet met jasjes, aangezien dat toch behoorlijk seizoensgebonden is. Boney en Ichtus, hoe waren de appeldingen? Zit hier nu te wachten tot mannetje ontwaakt om gezellig samen te ontbijten. Maar ben bang dat dat nog wel even duurt. Misschien toch alvast een plakje ontbijtkoek eten. Oja, MissN en (volgens mij....sorry zeef) Diaantje; hoe was het uitgaan? Nu met een kater in bed?