Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Ik wilde even zeggen dat ik gisteren geopereerd ben aan mijn blinde darm, ik werd wakker met flinke buikpijn die maar niet overging, naar de hap geweest en ben meteen doorgestuurd naar de eerste hulp en 2 uur alter lag ik op de ok.
    Heb behoorlijk veel last dus sorry als ik hier even niet te zien ben.

Liefs

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ohhhhhhhhhhh dees ik is jaloers ik wil ook in de sauna...

anoek jeetje schrikken zeg... hopelijk snel weer op de been... BETERSCHAP

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh heerlijk Dees :D Lekker genieten dus!

Anoek, dat was wel schrikken zeker? Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt!

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    het is weer stil hier he..

5. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    hallo!

Allereerst: Dees en Olaf gefeliciteerd met Luuk en Thijs* 1ste verjaardag! Ik las al dat Luukje niet lekker is... Balen zeg en dat nog wel op vakantie.

Thirza: joehoe Aaron loopt! wat knap!

Anoek: tjonge das effe schrikken... Knap maar gauw weer op!

Dwaas:bij gebrek aan woorden: een dikke knuffel voor jou.

Vivian: leuke tekst joh!

uhm en toen wist ik het niet meer...

Hier vandaag inentingen gaan halen en dat deed toch wel zeer :( Bij de 1ste huilde Finn niet maar die 2de was gemeen. Hij was doodmoe dus ons monster ligt al lekker te tukken!
    Hij was maar een halve cm gegroeid: 79,5 cm en 8750 gram. Maar dat was normaal voor nu. Verder alles ok!
    Ik heb nu lekker vakantie en wat denk je: ziek.... tja dat gebeurt dan meestal he! Morgen moet Marc toch nog een dag werken want z'n collega ligt in het zh, en anders moet de ander het helemaal alleen doen en op dinsdag is het druk. Ach ja...

M'n moeder is thuis! er zitten nu een heleboel schroefjes en plaatjes in haar enkel, maar ze is iig lekker weer thuis. Nu maar hopen dat ze straks weer normaal kan lopen.

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

Apr 21, 2007
    3,869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    WAUW! Stoerrrr!

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

Apr 21, 2007
    3,869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    :confused: Anoek toch, dat is balen! Heel veel beterschap!

8. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Jeetje, wat zul je geschrokken zijn zeg! Is de buikpijn nu wel minder dan daarvoor? Omdat je nu nog zo'n last hebt..
    Hoop dat je snel weer opknapt, beterschap!

9. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hallo,

Ik heb heel de dag door steeds stukjes bijgelezen en er is niet veel blijven hangen.

Wel Anoek. Schrikken meid. En je het kan best zijn dat je nog een paar dagen pijn hebt. Het is een relatief kleine ingreep, maar de nasleep kan best heel vervelend zijn. Beterschap.

Meiske, vervelend van Sofie die nachten. En overdag ook al niet slapen. Maar het ging toch best goed de laatste tijd 's nachts?

Dees: Balen nu de koorts van Luuk. Zul je altijd zien. Ik hoop dat hij niet ziek gaat worden.

Wen, hoe is het inmiddels met jou? Heeft de griep nog doorgezet?

En maja? Hoe gaat het nu?

En met Mike van Naatje? Hoe gaat het eigenlijk met de BV bij jou? Ik hoor je er nooit over namelijk ;)

Debora, hoe bevalt het in je nieuwe huisje?

Verder weet ik het echt niet meer. Er was vast meer. Dan geef ik bij deze iedereen maar een knuffel....

10. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik weet dat ik een beetje laat ben, maar Dees en Olaf wil jullie feliciteren met Luuk en Thijs* hun verjaardagen! Een jaar is echt voorbij gevlogen...
    Ik lees dat Olaf al in de sauna zit, lekker hoor, wie weet wordt het nog spannend ;)

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Halloooo dames..

Ik ben niet lekker dus reageer ff niet verder.. heb wel alles bijgelezne en denk aan jullie

Marijn vanmorgen naar t bureau geweest..
    Hij woog 9670gram en is 74 cm

2 prikken gehad.. niets gemerkt.. geen last van gehad ook.. in mei moet ie weer...

Ladies.. ik ga mijn bed in..

Misschien tot morgen...als ik me wat beter voel..

knuff

12. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Over het CB: Tot nu toe maakte ik als ik daar was gelijk een afspraak voor de volgende keer. Maar vanaf nu krijgen we een oproep en dan moet ik zelf het afsprakenburo bellen om een afspraak te maken.
    Ik heb geen flauw idee waarom dat dit is. Jullie?

13. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    En Marijn heeft mooie cijfertjes hoor.

14. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Boney; Met de bv gaat het eigenlijk wel goed. Het is nog steeds genieten, maar soms zou ik weleens willen stoppen, maar dat kan ik toch niet :) Nu Mike ziek is, wil ie echt niets anders dan de borst. Hij krijgt ook nog steeds nachtvoeding(en) :oops: Nog even en dan zit er een jaar bv op....

15. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat lijkt me zo'n pijn doen... *auw*
    Veel beterschap!

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ICHY beterschap lieverd...hopelijk morgen weer fit op
    Marijn lekker gegroeid hoor...

BOtje heb geen idee.. wij maken gewoon afspraken als we er zijn

Naatje... goed hoor 1 jaar de borst toppie.....

pfft nog 50 minuten werken

17. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou hier laat ik het even bij hoor, heb wel alles gelezen, maar dat was voor het eten, dus ben alles kwijt.

Wil Dwazie wel even een knuffeltje geven. Heeft je vader nu veel pijn of krijgt ie daar medicatie voor?

18. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    ik kom ff Dwaas een dikke knuffel geven thanks meid het heeft me echt goed gedaan!

en nu ga ik zwemmen heerlijk doei doei

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    ben er toch weer even.
    De ingreep stelt niet veel voor inderdaad maar de eerste paar dagen zullen wel even vervelend zijn, elke dag verder is minder last, toch!

Kindjes die lopen, wat leuk! Ben wel een beetje jaloers..... maar ook dat zal hier iet zo lang meer duren denk ik, Sarah staat steeds vaker even los.
    En... tandje 2 is er door1

Dees, fijne vakantie! En gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Luuk, ik weet zeker dat Thijs* bij jullie in de buurt is en dat ie trots naar zijn papa, mama en broertje kijkt

Dwaas, heftig wat jullie meemaken en ik wens jullie dan ook alle sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.

Liefs Anette

20. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh ja, las iets over een meeting...de volgende is toch bij Mrijn..of mis ik er één? :rolleyes:

Share This Page