Beetje overdreven....vond het ronduit shocking. Daar krijgen ze hier nauwelijks een pedagogische speech voor. Hooguit een blik van de juf, zo van "ja leuk geweest, nu ff weer zitten.....". Nee nablijven is echt voor "zwaardere misdrijven...".
Hey lieverds, ik ga naar m'n bedje toe, want moet morgen weer naar die o zo gezellige school. Slaap lekker allemaal en tot morgen! Koes koes
Hij was er erg van geschrokken en durfde 's avonds na het eten pas te zeggen wat er gebeurd was (nadat ik nadrukkelijk had gezegd dat ik echt niet boos zou worden) Toen hij het in mijn oor gefluisterd had, ging ik hardop lachen en zag je gewoon een last van zijn schoudertjes afvallen. Hij dacht echt dat hij heel erg fout was geweest. Ach ja, verder is het wel een leuke school.
hahaha nee niet echt , maar zit er effe door heen , ik denk even pompidomme vrolijkt me altijd wel een beetje op
hmm , .... het leuke gezellige finaciele plaatje , tis weer de 26ste , loon komt binnen ... ellendige maand voor de boeg blegg ..
Welke? Die ze aan had op de foto? Bardossa Kimba (flex zool) 39,95 bij de betere schoenenzaak... ook wel op internet te vinden, maar ik zou ze toch echt aan laten meten om er zeker van te zijn dat ze goed zitten...