Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    oh ja daar kan ik over meepraten hier is het ook even bittere koek.....blegh

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    truste kusje

3. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ja af en toe wil ik in een doosje gaan zitten hoor , en er niet meer uit komen :(

4. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    truste botje

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    en wat schiet je daarmee op dan?

6. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    knuf mys...

kussie voor Dwaas...

trusten allemaal!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    iedereen gaat maar naar bed.... mmm jammer hoor

8. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    nou dan zie ik die ellende nie meer :(

9. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    maar genoeg over mijn ellende :)

10. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hmm dwaasje ook naar bed geloof ik

dan sluit ik ook af

truste

11. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    pff kom net terug van zwemmen ben gebroken dacht ff lekker terug lezen maar wat ziet mijn oog nu......

Lieve Missn meid ik wist niet wat ik zag denk dat iedereen het hier nu wel gezegd heeft dus rest mij niet meer dan je een MEGA dikke KNUFFEL te geven meid wat zul jij je kut voelen zeg (sorry voor mijn engels) heb er gewoon geen woorden voor lieverd hoe moeilijk je het ook hebt we zijn er altijd voor je en je mag me altijd pben of wat je wilt he en als je er eens een dagje uitwilt in limburg staat de koffie klaar

12. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    zo en nu ga ik ook lekker naar mijn bedje
    TRUSTEN allemaal

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nee dwaasje was niet naar bed

14. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ooooooooooooooo :)

15. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    MAAAAAAAR de droger is klaar

( ja ja , er staat nog een droger aan , heb een nieuwe sinds vandaag jeeeej )

dus ik ga naar me bed ( weer )

maar nu echt , morgen vroeg op

dikke knuffff

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Missn, jee zeg, wat een kl.te nieuws. Weet ook niet goed wat te zeggen om je wat op te kunnen vrolijken want dat zal met woorden niet gaan.
    Als je ons nodig hebt, je weet waar we zijn en heel veel sterkte met alles. Een hele dikke knuffel.

Suus, je vroeg hoe het met tillen van Sarah gaat, dat gaat dus niet mag 2 weken absoluut niet tillen.
    Ze is nu bij mijn ouders en die komen straks met haar lunchen en dan gaat ze weer mee tot morgen middag. Dan is mijn vriend thuis en kan hij de zorg op zich nemen. Eerlijk gezegd kan ik ook niks doen met Sarah, is nu teveel voor me en bij opa en oma is ze nu beter af (zeg ik met tranen in mijn ogen, ik mis haar en baal van deze situatie).
    Maar ja, straks ga ik haar zoveel knuffelen tot ze het knuffelen moe is.

Liefs

17. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Mogguh meiden,

Hoe is het hier?
    Mys niet lekker in dr vel, balen meid.
    Dwazemeisje, hoe is het met je? Vind het zo knap hoe je met de ziekte van je papa omgaat, wou ik nog even tegen je zeggen ;)
    MissN, hoe gaat het? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Denk aan je..
    Hoe is het met de zieken onder ons? Met Luuk? En met de meiden met dipjes?
    Jeetje, het gaat lekker he de laatste tijd :confused: Als ik zo eens teruglees wat ik heb getypt..

Moet eerlijk zeggen dat het met mezelf ook nog niet super gaat. Ten eerste met mijn gezondheid dus niet, ik kan ook nog niet gewoon eten. Heb mezelf even gewogen en weeg nog maar 58,5 kilo, terwijl ik voor de kerst nog bijna 66 woog.. Das niet normaal toch? En het stomme is, ik maak me nog het meeste zorgen om mijn werk, niet eens om mijn gezondheid. Ik word er ook chagrijnig van, dat mijn lijf niet doet wat ik wil. En dat heeft ook weer een uitwerking op Jeroen en mij natuurlijk. We zijn wel lief voor elkaar maar ik voel dat we beide niet lekker in onze velletjes zitten.
    Gelukkig blijft Lune er vrolijk onder ;) Hoewel ze erg kan drammen en jengelen nog, de sprong is nog niet voorbij.
    Ach, komt ook allemaal wel goed met ons allen.

Meiske, belachelijk van dat nablijven, wist niet wat ik las :confused: Heb je de juf een schop onder dr hol gegeven? Tss..

Suus, ik heb je zien posten maar weet niet meer zo goed waar het allemaal over ging :oops: Maar vind je nog steeds vreselijk lief hoor! :D
    Hoe gaat het eigenlijk met je studie?

Wen, hoe voel jij je? Al weer beter?

Boney, hoe is het met jou? Ben je nog steeds zo emo? Gelukkig is Tessa een heerlijk vrolijkerd haha!

Zo, ga ik nu even de kont van mn dochter schoonpoetsen want ik ruik iets en het zijn geen roosjes..
    Tot later meiden.
    x

18. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ach gussie, Anoek natuurlijk.. Meid, ik vind het echt rot voor je en hoop zo dat je snel weer de oude bent.. Dikke knuf!

19. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    goedemoggel

ben ik ook weer

@ anoek dikke knuff meis ,

@ maja , is het niet een idee eens een keer met je ha te gaan praten over jou gezondheid ?
    en een gesprek met jeroen kan vast ook geen kwaad :)

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja,nee 8 kilo afvallen in een maand tijd is ZEKER niet normaal (Hoegraag we het allemaal ook willen ;) ) Was je bloed al onderzocht?

Share This Page