Anoek,lekker knuffelen met Sarah straks! Fijn dat ze goed door je ouders word opgevangen. Maar lijkt me idd wel moeilijk. Beterschap en hopelijk een voorspoedig herstel!
SM, waarom ben je er zo vroeg uit dan? Wou Sara niet uitslapen deze keer of moet je werken? Mys, mogguh! Ik ben vorige week al bij de huisarts geweest en ik krijg eind vd week de uitslag van het bloedonderzoek. Denk alleen niet dat daar wat uitkomt want ze heeft met name op allergieen getest. En heb nu niet meer het idee dat het een allergie zou kunnen zijn, maarja je weet nooit. Gesprek met Jeroen heb ik al gehad. We zijn er beide van bewust dat het nou gewoon niet zo'n leuke periode is en dat dat heus wel weer overgaat. Intussen doen we gewoon wel lief en knuffelen we veel, anders raak je elkaar zo snel kwijt vind ik. Niet dat we uit elkaar gaan, maar dan is er zo'n afstand. En dat willen we niet Jeroen heeft het op het moment ook superdruk op zijn werk, is ook niet fijn. Hij werkt veel extra in het weekend en 's avonds.. Bah.
nou dan toch maar hopen dat er iets uit het bloed komt .. dan weet je weer wat meer he ! @ sm , waarom ben je zo vroeg dan ?
Maja, waar heb je nu dan last van ? dan kunnen we effe met zijn allen googlen en een diagnose stellen ..... Nee grapje ,je bent nu al zolang aan het kwakkelen, ik hoop dat er iets uit dat bloedonderzoek komt. Sara ligt nog gewoon te slapen hoor. Ik had honger daarom ben ik opgestaan
Ik ga toch maar niet slapen, dan ben ik weer zo duf straks Wat ga jij nog doen vandaag MYS? Moet je werken?
nee ben vrij vandaag ik ga zoizo wassen , ben nog lang niet bij helaas , die oude droger schoot echt niet op , voor 1 was machine moest ik 2x 135 min draaien ... nieuwe droger doet er 80 min over dat schiet teminste op hahahaha verder niet veel bijzonders denk ik ... vandaag krijgen we weer uitslagen , pap is nu naar het ziekenhuis
Ooh spannend uitslagen van je vader, ik duim voor je dat het goed zit! wow 2 x 135 min ?en hou je dan nog iets van kleding over?
Goedenmorgen, dag lieve dames! Maja, herken veel van wat je schrijft. Enerzijds hoop ik wel dat er iets uit het bloedonderzoek komt, zodat je kunt behandelen. Maar anderzijds hoop ik niets ernstigs. Maar net als Wen laatst schreef was ik ook nooit ziek en nu om de haverklap en dat voelt als hoogverraad van mijn lichaam. Dikke knuf meid! Mys, vandaag even flink door de was heen en als het dan weg is, voel je je al een heel stuk beter. En tja, die financien kunnen je aardig bezighouden. Ik hoop dat jullie een beetje goed kunnen bugetteren... SM, naar bed gegaan? Anders even lekker bankhangen! Hier wederom een prima nachtje met een meissie die weer lekker doorsliep. Vandaag weer naar het kdv en morgen lekker thuis. Oeh, kan me er nu al op verheugen. Ze is de laatste tijd zo vrolijk en gezellig. Ze begrijpt ook al zoveel meer. Wen, ik ga even kijken welke schoenenzaken bardossa hebben en dan vrijdag of zaterdag even met tess ernaar toe. Ik was idd al van plan om de voeten te laten opmeten, omdat dit toch gaat om een loopschoen. Ga weer even verder met werken.
Morning! Ik ben weer beter maar blijf voor de zekerheid nog een dagje thuis, al mijn collega's zijn al ziek geweest of zijn het op dit moment en wil niet te snel weer beginnen met het gevaar dat de rest ook weer ziek is door mijn virus... ik was gisteren vrij dus mis uiteindelijk alleen vandaag een dag op het werk. Fenne was vandaag om 08:00 al klaarwakker dus 'vroeg' opgestaan. Net had ze heerlijke aroma uit de luier komen, dus ik naar boven om een schone broek te geven & als ze dan haar bedje ziet dan is het gedaan, dan wil ze slapen... gek kind, is gewoon dol op haar bed! (je hoort mij niet klagen) Maja... ik maak me echt zorgen om je, 8 kilo afvallen in een maand is echt niet goed, dat is haast onmogelijk zelfs... ja als je weet ik veel hoeveel overgewicht hebt misschien, maar niet op jouw lijntje... ik hoop echt dat de ha verder onderzoek wil doen na de bloedtest want lieverd, je lichaam daar moet je goed voor zorgen! Maar dat weet jij wel... En je werk... ach, dat was toch al niet leuk!... heeft het daar ook niet stiekem iets mee te maken, misschien toch wat stress die zich op deze manier uit? Vind het in ieder geval allemaal echt klote voor je... x Anoek, heb ik iets gemist? Is er iets met je rug? Wat naar zeg... beterschap! MissN, beetje geslapen? Ik denk aan je... SM, whahaha opstaan van de enorme honger, flashback... leuk!
goedemorgen lieverds.... @ MAJA bedankt voorje lieve woorden, klinkt niet echt best dat je je zo klote voelt meid..en jeetje wat ben je afgevallen, wat heb je dan precies of is dat niet duidelijk.... BETERSCHAP! en een KNUFF @ ANOEK och meisje dat lijkt me ookmoeilijk om de zorg aan de ander over te laten... maar inderdaad wel beter...doe rustig aan ben je zo weer op de been KNUFFIE @SM goedemorgen en slaap lekker! @MYS duimen draaien voor je papa meid @ SUUS EN WEN goedemorgen dames..... zo ben weer bij gekletst geloof ik hier een jengelaarster... maar ze heeft wel een spijkerrokje aan en tsja ik vind het ook nog eens leuk staan eens kijken of ik haar op de foto kan krijgen voor jullie...mijn modelletje
Hi Suus... jij aan het werk dus... beetje leuke dag vandaag? Ze hebben van Bardossa trouwens ook super leuke en stoer laarsjes met flexzool, maar ik begreep dat ze daar nog niet zo lekker mee lopen omdat het de enkel omsluit en dat is nog niet zo handig als je niet goed kunt lopen... jammerrr... ik hoor net op het nieuws dat er in Amerika een 8-ling ter wereld is gekomen, het is pas 1 keer eerder voorgekomen dat alle 8 de kindjes levend ter wereld komen... WOW, 8! De kleinste weegt 900 gram en de grootste 1500 gram... mijn god, hoe ziet zo'n buik er uit en hoe gaat zo'n bevallingen en oh jee, de rest van je leven! http://www.nu.nl/algemeen/1906310/amerikaanse-baart-achtling.html