Goedemorgen allemaal. Even kort hier. Tessa zit nog aan dr craker en we staan op het punt om naar het kdv te gaan. Ik moet vanmiddag naar de tandarts, dan ff bij m'n ma op de koffie en dan werken. Maar ik wilde deze foto even met jullie delen. Elke morgen als ik ga douchen en ze is wakker dan scharrelt ze lekker rond. Ze kan dan in haar eigen kamertje, de overloop en de badkamer. Meestal zit ze naast de douche met iets te spelen (m'n tandenborstel...) Ze kan verder nergens bij, alles is weg. Maar vandaag was ik vergeten om de wc rol op te rollen. Dan krijg je dit. Ik vond het al zo verdacht stil. Dus ik kijk om het hoekje...
leuk hoor botje... ik ben ook bezig met fotos maar krijg haar niet echt gevangen hahah ze wil nit op de foto
Suus, wat heerlijk om Tess morgen weer thuis te hebben, haha vind het echt schattig dat je je er zo op verheugd. Een echte mama Werkze vandaag. Mys, succes met wachten op de uitslagen van je papa. Spannend.. Dwaas, jaa foto Wen, heel goed dat je thuisblijft. Voor jezelf ook, kan je echt even goed uitzieken. En wat heerlijk joh dat Fenne zoveel slaapt (en soms misschien ook een beetje ongezellig ) Wel lief hoor dat jullie je zorgen maken, maar weet niet of het nodig is. Ik heb geen idee wat ik heb Dwaas, heb alleen eerder een maagontsteking gehad door een bacterie dus ben wel een beetje bang want ben er toen anderhalf jaar mee zoet geweest Maar als er niks uit het bloedonderzoek komt ga ik gewoon weer naar de ha hoor, was er toen ook heel laat bij en dat was niet handig. Maar Suus, wat jij zegt, er zijn op het moment zoveel mensen steeds weer ziek dus het dat ook heel goed zijn. Ik weet het gewoon niet, het voelt alleen niet goed. Wen, stress verergerd het zeker wel, dat speelt mee, weet ik zeker. Ik weet ook dat stress invloed heeft op mijn maag/darmstelsel en ik maak me nu druk om mijn werk omdat ik ziek ben en zie er ook tegenop om weer te beginnen omdat ik bang ben dat ik weer ziek word. Zo kom ik in een heel fijn cirkeltje terecht En op zich, ik blijf hier toch niet lang, maar voel me toch onwijs lullig.. Stom he dat ik me daar zo druk om maak.
nou het zijn geen topfotos geworden maar het gaat om het idee ik probeer vanmiddag nog wel even even wat e kieken maar zo na haar mandarijn ga ik haar op bed kukkelen ze is me toch vervelend aan het jengelenen
Aaaah, wat een scheeeetje! Zo ubercute dat rokje Staat haar goed! Dat jengelen is hier ook zo, jeetje mineetje, om alles jengelt ze. Smijt alles weg, gaat jengelen, wil opgetild, gaat dus jengelen, wil niet spelen, dus jengelen. Wow, ik hoop dat ik geduldig kan blijven.
Kom ik even bijlezen (goede morgen trouwens) lees ik het nieuws van MissN.. Meid.. ik snap er niks van, heb ontzettend veel vragen, maar geef je een ontzettend dikke knuffel...wat zul je je ontzettend rot voelen. Het is niet makkelijk en gelukkig zit je bij je ouders...en vangen zij je goed op. Probeer iig (als dat kan) goede afspraken te maken met Q. mbt Jaydee al zal je hoofd er nu nog niet naar staan.. Ben er gewoon helemaal stil van.. en ik sluit me bij de rest aan.. lekker van je afkleppen als je dat wilt.. Denk aan je.. dikke knuf.... @Dwaas.. meid.. ik moet veel aan je denken, weet niet meer wat ik kan of zou moeten zeggen.. heel veel sterkte dekt de lading niet...maar veel meer komt er niet uit.. Dikke knuffel meid...en je vrolijke toon blijft me verbazen... Sorry als ik niet zoveel reageer, maar ben echt niet lekker.. heb rare hoofdpijn.. lijkt wel op haarpijn, maar toch is t dat niet..vind t niet prettig..maar goed.. @CB afspraken.. hier wordt ook steeds een nieuwe afspraak gemaakt. als ze naar het peuterbureau gaan dan krijg ik een oproep thuis. ik hoef niet zelf te bellen.. @Marijn.. geen last gehad van zijn prikjes.. en idd goed gegroeid.. dacht dat ie wel over de 10 kg zou zitten omdat Luuk lichter is dan Marijn en omdat hij toch al over de 10 kg zit.. maar goed.. weegschalen verschillen ook nog wel s.. ik ben tevreden.. en marijn ook...prima zo Hij zit precies tussen Jur en Lisa in.. Verder niet veel te melden.. my head is killing me.. dus ik ga weer ff op de bank.. knufff
meid je hoeft ook helemaal niets te zeggen... zelf weten we ook niets meer te zeggen erover... voor jou rustig aan...denk een keer aan jezelf....dikk knuf
pffft ze is echt niet te genieten heb maar naar bed gedaan...maar nu is het helemaal krijzen krijzen krijzen....pffft ben ik lekker een dagje vrij hele dag tutten dacht ik met mijn dochter nou mooi niet...arggggg