Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    er horen natuurlijk ook nog laarsjes onder maar als ik dat doe vandaag dan wordt het echt niets meer met haar...

ze vind schoenen niet leuk...

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nou filmpje houden jullie tegoed duurt zo lang en mijn laptoppie trekt dat volgens mij slecht want werd heel traag...

pffft stil hier zeg...pompidompidom

3. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ha dwaas! verveel je je zo in je upje? tis wel stil heir zeg.
    denk kom ik ff kletsen is er bijna niemand meer? nah dan gaat ik zo maar poetsen.

zo en nu ben ik boos :evil: was ik al trouwens :evil: en nu nog :evil:

hebben we de wagen gemaakt? ja ja doet dat kolere ding het nog niet!
    heb vanmorgen de garage hier verderop gebeld en de mannen waren zo lief om ff langs te wippen.
    die hebben gekeken is gewoon de dynamo stuk :evil: :evil: terwijl er een nieuwe in zit sinds zaterdag!
    na daar wordt je toch boos om? :evil: heb ze gebeld en flink hun huid vol gemaakt mag vanmiddag een nieuwe halen gratis :)

4. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    zo dat was mijn geklaag even nu leuk nieuws: keano zijn 5e tand komt door :) :) :)

minder leuke nieuws: hij is me chaga vanmorgen bah bah die heb ik na bed gedaannu heeft mama rust!

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    hahaha nog zon lekker frusti mama....hier nog een hoor..

ik spring even onder de douche dat moet namelijk ook gebeuren

6. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    prima meid :)

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hallooooootjes, hier vanaf huize Sizzel.

Sizzel is Nora uit be halen en dan eten de kids nog wat en gaan we shoppen.

Mijn camera was kapot, ik balen en nu ineens oet hij het weer. Ik laat hem zo wel even nakijken.

ikke kus van ons hier

8. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hoi deesje: heel veel plezier jullie beiden vandaag!
    zo ik ga ff wat doen hier wnat mag om kwart voor 12 keano weer wekken

9. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Mijn werk belde net maar ik heb niet opgenomen.. Durf niet. Ze willen ws weten wanneer ik weer kan beginnen. Het liefst morgen natuurlijk, maar ik weet niet of dat lukt, ben nog steeds zo slap en lamlendig. Het vervelende is dat ik dan weer niet naar clienten kan, ze rekenen op mij. Das toch ontzettend lullig? Het liefst zeg ik dat ze maar iemand anders moeten zoeken en als ik weer helemaal hersteld ben dat ik dan wel weer bel. Maar ik ben bang dat ik mijn baan kwijt ben en ik heb dan geen inkomen en ik wil ook gewoon werken. Pff, ik haat dit! Ow, ze hebben de voicemail ingesproken, even luisteren..

10. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Dat was m'n baas. Ze zei dat ze voor een client iemand anders gevonden hadden, daar ben ik blij om, ik had zelf al aangegeven namelijk dat ik dat beter vond omdat ik haar niet weer kon afbellen, die vrouw heeft gewoon hulp nodig. Maar goed, dit is geen oplossing natuurlijk. Ik zal zo even al mijn moed verzamelen en terugbellen. Misschien lukt het morgen wel om naar 1 client te gaan, dit is van 13u tot 17u. Die paar uurtjes overleef ik ook wel weer. Maar dan moet ik die van morgenvroeg wel afzeggen. Naja, is niet anders.
    Ik hoor Lune, zal haar eerst even uit bed plukken.

11. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ik kom ff doei zeggen. Ik moet kwart over 1 weg. Naar de tandarts, dan naar ma en dan werken. Moet nu nog veel te veel doen in korte tijd. DOEI dus.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hey meiden,

even een snel berichtje vanuit het zonnige zuiden ;) . ik heb niks bijgelezen dylan en ik hebben flink de buikgriep te pakken :( zit alleen maar op de pot....ik heb het al sinds vrijdag en dylan sinds gisteren heb ors gehaalt maar dat vind hij volgens mij niet lekker (zelfs met sap niet). morgen moeten we met de hond naar de cardioloog (in utrecht) we zijn erg benieuwd wat ze daar zeggen over haar hart aandoening (hopenlijk valt het allemaal erg mee). ik ga nog ff snel wat dingen regelen en bank hangen tot dat dylan wakker word.

knuffie

13. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    goedemiddag lieverdjes

ik heb er weer een dag opzitten en nu kan ik thuis verder, bryan is bij opa en oma ik had hem wel kunnen halen maar nu kan ik ff lekker hier wat doen en dan heb ik vanavond alle tijd om te knuffelen met hem :) en wie weet ook met de andere man in mijn leven ;)

Bah het valt me wel op dat veel van ons niet zo lekker in hun vel zitten hmm zou het besmettelijk zijn ;) hier gaat het momenteel op en neer vandaag vrij goed hoop dat het even zo blijft word gek van mijn eigen gedachten.

Ik wil even iedereen die niet lekker in zijn vel zit of ziek is een MEGA KNUFFEL geven

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees en Sizz. shopze..

@kikkert.. succes bij de cardiodinges..

@maja.. bah bah.. wat een dilemma's.. hoop dat je nu eindelijk eens opknapt meid..

@suus ik herken t wel van dat hoogverraad.. ik ben ook nooit ziek.. behalve het eerste jaar na de bevalling.. dan heb ik om de haverklap wat.. gaat over.. echt..daarna past je lijf zich weer aan en ben je weer je gezonde zelf.. dat heet ontzwangeren geloof ik.. leuk he.. ;)

Hier een slaperig, lief kindeke.. lekker rustig en dat kan ik wel gebruiken vandaag..

heb nog geen reet gedaan en ga ik ook niet doen.. alleen koken vanavond en verder niet..
    morgen maar weer..

15. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Thirz.. weet je al wat je doet de 14e maart?

16. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    1,760
    195
    63
    Goedemiddag dames,

Hoe is het hier?

@ MissN.. Ik wil je erg veel sterkte wensen! Wat erg voor je..

Vandaag een lekker dagje vrij. En dacht zal weer eens ff kijken bij jullie. Gezellig en hoop nu ook wat vaker te komen.

Met Jenna gaat het super. Een vrolijke ondernemende meid.

17. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    wat een rust hier zeg niet te geloven

18. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    zo net f afspraak gemaakt om bij een kdv in de buurt te gaan kijken, ja we hebben toch besloten bryan 1 dag per week weg te brengen het is goed voor zijn xyy en we willen niet te zeer afhankelijk zijn van onze ouders ik zal het heel moeilijk vinden maarja ook daar zetten we ons overheen vooral als hij het leuk heeft

19. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    nou viv , daar zit ik ook al erg lang over na te denken ,... maar ik zit zo met vervoer :( ...

20. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    ja das idd moeilijker zit er niet eentje bij jullie in de buurt waar je evt lopend heen kunt?

Share This Page