Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nee niet echt , lopend kan wle , maar das niet iets wat ik in de regen graag z doen zeg maar , tis dan zeker 45 min lopen

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nee 45 min vind ik ook erg lang hmm en kan ron hem niet brengen voor hij gaat werken?

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wij moeten ook een dorp verder want die hier in het dorp is niet flexibel en dat heb ik wel nodig met mijn werk, bovendien als ik zo hun methodes las vond ik die ook niets die waar ik nu ga lijkt me veel beter daar kijken ze ook naar het kind en dat vind ik beter

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou ik ga ff wat doen anders moet ik me volgende week te pletter werken daar heb ik geen zin in haha dan maar nu iedere dag een beetje

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    mja das ook zo ,
    die wat hier in de buurt zit is ook niet flexibel , tis echt ochtend of middag
    en opzich denk ik dat ik er niks mee op zou schieten , ik zou het dan ook meer voor bryan doen , dat hij ook eens met kindjes kan spelen en zo

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    is goed meis ,

ik ga ook verder

ik lees vanavond terug hoor meisjes ! dikke knuff

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja maar jij hebt wel vaste dagen dat je meot werken of niet? dan kun je zeggen dat je die dag brengt maar ik weet dat niet echt van te voren al willen we toch proberen 1 vaste dag per week aan te houden en als ik dan vrij heb gebruik ik die voor mijn schoolwerk en poetsen dan heb ik op mijn andere vrije dagen meer tijd voor bryan :)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    we kletsen straks lekker verder he mys xxx

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja daar zeg je wat ... op een vrije dag kan natuurlijk ook , maar ja , kweet niet of ik me daar dan lekker bij voel snap je :)

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    doen we , tot straks xxx

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heeeej dotje.. fijn dat t met Fenna zo goed gaat...

en kom er gezellig bij weer meid....

@mys.. dat zou mij ook te ver zijn ja....

hier zit t kdv om de hoek, maar goed.. ik hoef er geen gebruik van te maken en daar ben ik dankbaar voor...

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo keuken blinkt weer en nu gaan we verder met de woonkamer, het is dat ik niet zwanger ben anders zou je zeggen dat ik nesteldrang heb :)

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zo ik ben op mijn werk dus heb weer tijd om te forummen :oops: :oops:

Wat een leuke foto van Tessa met de wc-rol hahaha wat worden ze lekker ondeugend nu!

En ook mooie foto's van Elise gezien, eindelijk! Want zo vaak zijn er geen fotos van deze mooie dame!

Kikkert, sterkte met je hond, hopelijk valt het mee!

Ichtus, hoe gaat het nu met jou en met je haar/hoofdpijn?

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Het ligt er nog steeds aan of ik mijn rijbewijs haal...
    16 februari moet ik afrijden. Als het lukt dan kom ik!
    En als ik het aandurf tegen die tijd.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @sm.. nog steeds aanwezig...voelt echt heel raar en iritant

@viv je mag ook hier wel ff langs komen hoor?! ;)

@hier..eten op...Russische Stroganof van Knor...lekker... nu ga ik ff jur helpen met zijn nieuwe tweedehandse grotere fiets...op en afstappen is een kunst die hij van mij mag afkijken..hij kan NET bij de grond met zijn voet dus tis nog wat tricky...

kom vanavond nog wel ff spieken...

kuzzz

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Thirz... Goed zo.. je gaat gewoon slagen.. weet t zeker..

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja dat geloof ik graag ichy maar ben al blij als ik het hier bij kan houden en dan mijn verslagen nog dus sorry maar ik hou het bij mijn eigen ;)

18. supermummy

Het zal hier dadelijk toch wel wat drukker worden of niet? Allemaal aan het avondeten en kindjes naar bed aan het doen?

19. supermummy

Vandaag ben ik toch echt wel misselijk, ik hoef nog net niet te kotsen maar ik zit de hele tijd zo op het randje :( Gelukkig heb ik een prullenbak naast me staand :)

Mijn man was ook niet echt blij met me vandaag, ik had gekookt.....Ik heb gewoon zin in rare dingen, dus het eten was :
    -een rauw rode paprika in slierten gesneden
    -vers gemaakte appelmoes
    -gebakken aardappelen
    -spinazie
    -schaaltje olijven en augurkjes

:)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha SM, lekker maaltje :)
    Wel balen dat je zo misselijk bent. Maar dat is ws snel weer over.
    Hoop voor je dat het zo nog wat drukker wordt hier ;) Ik duik de bank weer even op.
    Heb net een cracker gegeten en hij zit er nog in, jeej! Ben je trots op me Wen? ;)
    Hoe merk je eigenlijk aan jezelf dat je uitdroogt? Ik heb namelijk hele droge lippen en handen, mn velletje van mn hand veert niet direct terug als ik het aantrek en ik heb hoofdpijn. Hmm, even googelen denk ik.

Misschien tot vanavond! x

Deel Deze Pagina