Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    kom alleen even goeiemoggel zeggen!

hier schijnt de zon... dus eindelijk weer eens lekker wandelen vandaag... :D

fijne dag allemaal!

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lekker Wen, geniet ervan! Tess is net wakker geworden (weer veel te vroeg) en ligt nu even bij papa op schoot. We gaan haar zo in bad doen en hopelijk slaapt ze dan tot 4 uur. Denk dat ze even last heeft van een sprongetje.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede moggel..

@Mrijn. ga meteen s kijken naar de goodmoodkids.. ben benieuwd..

@suus..hier ook al zo'n vroegevogel...

En ook prachtig weer..

Marijn had om 23u laatste fles en wilde om 2u weer.. pfff dat hadden we niet afgesproken.. vervolgens om 6u weer..en bedankt he.. hij en ik ook waren zo moe dat ik m meteen op bed heb gelegd daarna.. zonder druppels.. dom dom dom.. om 8.30 wakker en krampen.. toen alsnog druppels gegevn en om half 10 de fles maar weer.. en om 11u nog 1 druppel voor het ritme..(was te vroeg voor weer 3 druppels..) toen weer in bed.. en ja hoor het ritme zit er nog in.. moet het dus wel smorgens al toepassen anders is het dus misse boel..
    wel gek dat het snachts niet hoeft :rolleyes: en savonds bij de laatste voeding geef ik ook geen cinababy..

Nou ja.. zo werkt t kennelijk goed...ik ben tevreden..

Hier ook heerlijk weer en misschien vanmiddag ook maar ff wandelen.. durf niet zo goed.. veel te bang om het vertrouwde ritme te doorbreken, maar moet er toch maar s van komen..

@Dees.. ff belgisch vraagje.. we willen in de vakantie in mei een dagje met de kids (marijn blijft dan bij opa en oma die ook mee gaan naar centerparcs) een dagje naar PLOPSALAND in Panne.. tis wel errug duur maar lisa mag nog voor 5 euro naar binnen omdat ze nog geen meter groot is..hihihi.. (moet ze niet ineens een groeispurt krijgen de komende weken...) Ben je er wel s geweest? of iemand anders misschien? is het de 24 euro intree waard!? De website ziet er leuk uit en Jurian mag bijna overal in en zelfs voor lisa is het leuk, maar tis wel errug duur hoor...maar beloofd is beloofd he.. volgende keer eerst maar s de prijs checken voor ik mijn grote mond opendoe.. ;)

Vandaag verder geen bijzondere plannen..

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @mrijn.. super zeg die kleertjes.. duurt t lang voor dat het binnen is na bestelling?

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ichtus, geen idee over Plopsaland, nooit geweest. Balen van die krampjes en dat hij de nacht ook komt. Zo kom je niet aan je nachtrust toe. Ik zal hem donderdag eens toespreken :p

Mrijn, ik ken die site niet, zal zo eens gaan neuzen. Wat drinkt Juul trouwens weinig. Luuk mag 6x 130cc hebben en hij is 5260 gram. Alleen laten, haha, hier ook zo'n muts want ik vind het doodeng. Maar ik heb vanmorgen alleen boodschappen gedaan en toen ik terugkwam was Olaf hem aan het voeden. Hij was alleen vergeten de luier te verschonen dus dat valt nog mee op zich.

Ik vind het trouwens juist eng als er géén geluid komt. Soms ga ik boven kijken of dat hij het nog 'doet' hoor :)

*Ziet ineens Tess voorbij springen* :confused: . Ik hoop voor je dat ze lekker slaapt na haar badje.

Luuk heeft gisteren om 21.30 de fles gehad en is door gegaan tot 7 uur :confused: . Toevallig van de week aan de ka gevraagd of het kwaad kan als er meer dan 8 uur tussen de voedingen zit en dat kan het niet. Luuk groeit goed zei ze en hij komt vanzelf wel als hij honger heeft. Papa heeft hem om 11.15 de fles gegeven en nu ligt hij wat te pruttelen in bed.

Wij hebben net een brunch op samen. We hebben na de eerste voeding geslapen tot 10.00 uur en ik ben daarna broodjes enzo gaan halen. Tegen 12 uur zaten we te eten. Mijn woede is wat gezakt maar af en toe zou ik hem met liefde de deur uit knikkeren :) . Ach, we kunnen soms niet mét maar al helemaal niet zonder elkaar ;)

Mooi weer, de strontdoeken van gisteren hangen te drogen en ik ben de 2de was strontdoeken aan het draaien. Er staan nu 2 luchtverfrissers in de gang en langzaam aan ruikt het naar bloemetjes i.p.v naar een boederderij.

6. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben ik ook weer even snel!

Kleertjes: leuk leuk leuk! En van Goodmoodkids heb ik een aantal dingen voor Noah. Maar wist niet dat er een www van was....levensgevaarlijk haha
    Hebben jullie deze al ontdekt: www.imps.nl? heel veel imps&elfs met 50-70% korting!

Ik heb dat ook mrijn, dat ik bij elk piepje schrik. Het is denk ik logisch als je een hele tijd veel gehuil hebt gehad en een moeilijk slapend kindje.

Noah heeft ons voor het eerst sinds het begin weer 's nachts flink wakker gehouden. Krampjes, zuur etc. :(
    Maar verder gaat het wel goed.

Alleen weg: ik ben gister voor het eerst een hele ochtend weg geweest. Eerst naar de yogales (in mijn eigen studio) en daarna lekker lunchen met mijn beste vriendin. Ik had een flesje gekolfde melk achter gelaten.
    Ik heb wel 4x gebeld geloof ik :oops:
    Maar het is hartstikke goed gegaan.
    Ik vond het heel gek om zo mijn eigen ding te gaan doen, en miste Noah gewoon. Gek gevoel.
    Maar het doet me ook heel goed om even weer mijn ding te doen.
    Kwam helemaal opgeladen weer thuis!

Oh manlief roept, moet even lunchen. Hij heeft iets lekkers gemaakt.

Liefs allemaal, tot gauw

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmm, vandaag dus allemaal aan de lekkere broodjes. Hier staan ze ook in de oven, mjammie.

Tess slaapt nu lekker, maar ze was ook doodop. Ze lag in bad al bijna te slapen....ha ha ha. Toen er nog een fles ingeplopt met moeite en nu mag ze van mij doorsnurken naar half 5.

Dees, dat doet Luuk toch netjes. Ik baal er zo van dat Tess dat absoluut NIET kan. Echt 5 uur is het maximale, dit zal ze toch OOIT moeten leren.
    Ben blij te lezen dat het wat beter met jullie gaat.
    En ik kijk ook af en toe als het juist te stil is, tis ook nooit goed....ha ha ha.

Ichtus, Plopsaland is GEWELDIG! Ben er 2 jaar geleden geweest met mijn neefje van toen 4 jaar. Hij vond het helemaal geweldig, dus ik zeg "aanrader". En als het nou niet leuk is, dan geef je maar gewoon mij op de kop.
    Zo herkenbaar van dat wandelen. Dat ritme zit er hier ook perfect in en ben deze week maar 1 keer wezen wandelen. Daarna was er dus ook onrust, maar dat kan uiteraard toeval zijn. We moeten dinsdag en donderdag al met haar op pad, dus blijf de andere dagen maar thuis.
    Maar we moeten het toch af en toe doen om dat vertrouwen terug te winnen en de beebs eraan te laten wennen. Ben van plan om het weer rustig op te bouwen. Bijv. 1 keer per week 15 min. Dan 2 keer per week 30 min. etc. En afhankelijk van hoe ze het vind natuurlijk. We slepen elkaar gewoon de deur uit, dus hup hup.....Marijn in de wandelwagen en gaan met die banaan.
    'S avonds heeft Tess ook geen druppels nodig, da's toch vreemd he?

Amma, lekker he als je er dan toch even bent uitgeweest? Tis even moeilijk, maar wel belangrijk voor onze eigen ontwikkeling....ha ha ha.
    Zielige Noah, krampjes en zuur...bah bah bah. Blij om te lezen dat het nu weer beter gaat met hem.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh suus super...de kids willen nu al gaan...ben benieuwd...

En dat opbouwen van wandelen vind ik wel een goed idee! had ik nog niet aan gedacht..

ga ik ook maar s proberen.. Deze week blijf ik verder ook thuis.. dinsdag morgen gaat ie mee naar de kapper (is bij haar thuis) en heb nog een drukke dag deze week dus de rest blijven we lekker thuis!

@Amma.. oh zielig hoor die krampjes endat zuur...
    Maar fijn dat het verder wel goed gaat met NOAH!
    en imps&elfs.. kende ik ook niet.. NU WEL..argh....die ideeen van jullie kosten me klauwen vol geld..hhahaha

@dees.. heerlijk dat die strontlucht zo goed als weg is zeg...boerderij is leuk, maar dan wel de lusten en niet de geuren!
    En heerlijk zeg zo doorslapen.. Marijn kan het wel, maar max 5,5 tot 6 uur achter elkaar.. maar ach ik trek het nog prima hoor.. vind het niet leuk, maar ik mag wat de nachten betreft niet klagen..heb pas 3x de nachtvoeding gedaan vanaf zijn geboorte....
    We doen het vanaf nu om en om.. zo komt ed ook aan zijn nachtrust!

Gelukkig ben je van je ergste woede af.. kan het goed begrijpen hoor..hier net zo! als ie een dagje vrij is kan ik me er altijd erg op verheugen totdat die dag daar is.. dan kan ik m vaak t huis wel uitkijken.. loopt toch alleen maar in de weg en ben ik voor mn gevoel de controle kwijt..tligt dan ook meer aan mij hoor, maar goed.. lastig...
    Kan gelukkig nook niet zonder m.. tis wel mijn drijvende kracht op een bepaalde manier dan weer...

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    zo meiden..
    Ik heb even geen puf om alles terug te lezen.
    Ik heb echt een geslaagde avond/nacht gehad. Ik was om 5 uur thuis en nee heb geen kater.
    Haha heb bijna niks gedronken!

Maar ben nog wel moe hoor, haha

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Nee, met een paar dagen (na de betaling) is het binnen.

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    goedenmiddag meiden,

zo heb eindelijk weer eens effe wat tijd om te lezen hoer en te babbelen.
    keano doet het nu redelijk goed en komt netjes op de vaste tijden.
    alleen het slapen op de dag is een ramp.
    na een 45min is ie weer wakker.
    dus nu heb ik hem daarstraks met zijn armpjes flink strak onder de deken gelegd en zowaar slaapt hij zonder tut!
    woensdag krijgt hij zijn prikken en dan ga ik het is hebben over inbakeren.
    hij slaat teveel met zijn armpjes waardoor hij snel wakker is.
    mijn oudste heb ik ook als baby in laten bakeren en dat had gewoon succes!
    ik heb eens gehoord over pacodoeken? iemand bekend hiermee?

dees :idea: wat fijn dat de geur nu langzaam weg trekt uit jullie huisje!

:idea: ichtus goed zeg dat hij nu een ritmee heeft en wat het wandelen betreft gewoon doen meid!
    ze moeten er toch ooit aan wennen he,ik wandeln elke maandag en woe met keano ivm de psz van mijn middelste
    meestal slaapt hij in de wagen en kan ik hem al slapend op bedje leggen.

:idea: amma zielig zeg die krampjes en dat zuur! geef dr maar een dikke knuffel van keano!

:idea: suuszwanger tess zal vast en zeker ook wel meer gaan slapen dan 5uur het ene kindje is wat sneller als het andere.
    keano heeft ook periodes dat ie net 5uurtjes haalt.

:idea: plopsaland schijnt inderdaad errug gaaf te zijn en wij gaan waarschijnlijk deze zomer omdat manlief helaas geen vrij kan krijgen tijdens de grote schoolvakantie van de kinderen :cry: :cry:

zo ben weer even op de hoogte van alles

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wij hebben de pacco piccolo..

13. 40plusmama

Ik heb er 2, Paco Piccolo en ze bevallen prima!

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Doe jij die nog weg? Ik heb interesse!

15. 40plusmama

Hihi :)

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    oh wat erg zeg sorry typ foutje meiden :oops:

17. 40plusmama

Ik vond hem wel grappig.

There's a smile on my face :)

18. 40plusmama

Ga je mee naar de meeting Lianda? Is donderdag a.s. in Zuidland (bij Rotterdam).

19. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    had het niet eens gezien meid.
    zeg dees waar heb jij die doeken eigenlijk besteld?
    ga woensdag even op het cb vragen over inbakeren en dan wil ik ze dus ook aanschaffen

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mrijn.. ik denk dat we hem zelf houden. Sorry.
    Ik merk dat Jaydee er toch af en toe wel baat bij heeft.

Deel Deze Pagina