Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wen, ik dacht dat het een type fout was.. Maar ben nu aan het googlen en zie dat het xxy syndroom wel degelijk bestaat.

2. supermummy

Beterschap Lianda!

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik voel me niet ehct ziek of zo en ik vind dat verkouden ook niet erg alleen die oren die dicht zitten is zo irri.
    heb al de hele dag het idee alsof ik moet gillen zeg maar :)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dwaas, och wat een prachtige foto's van Elise... ik vind zo'n spijkerrokje haar echt super leuk staan zeg! (en dat mutsje hoor ;) )

Maja, nu ook al beetje uitdrogingsverschijnselen... meis, je weet hoe ik er over denk... maar ik weet ook dat jij een gezond verstand hebt en echt wel aan de bel trekt als het echt niet meer gaat...

Dees & Sizzel, fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad... fijne vakantie nog Dees!

Ichtus, Marijn blijft ook zo'n slaapkoppie he... ik vind Fenne soms al ongezellig, maar Marijn kan er helemaal wat van! :confused: Hoe gaat eigenlijk met de helmtherapie, al weer een tussentijdse controle gehad? Hoe lang moet hij hem nu nog?

Meiske, fijn zo'n gillend meisje in een zwembad... je zult vast het zweet onder je armen hebben gehad en een hoofd als een tomaat, het is toch al zo lekker warm in een zwembad... :rolleyes:

Morgen hebben we afspraak op het cb om 10:00 uur. We hadden de 9 mnd afspraak gemist ivm waterpokken, dus ben erg benieuwd... maar alles zal vast goed zijn. Ga ook vragen of ik mag overstappen op gewone melk, dat doen sommige hier toch ook al?

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh inderdaad zeg, maar ik wist helemaal niet dat Bryan dat had... sorry Vivi, dan heb ik dat gemist... :oops:

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Whaha.. Fenna.. Dat is een combinatie van Fenne en Jenna ;) ;)

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo ik ben er ook weer :)

@ wen , ja hier al half half :) ligt er aan wat ik in huis heb :) en ja ben benieuwd meis

@ lianda , beterschap meis

@ viv , ik wist ook niet dat bryan dat had joh

her toch maar geen hamburger , maar een zak chippies :)

8. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    @ Mystery.. das niet goed na je salade.. ;)

@ Wen.. ow kan me voorstellen dat je benieuwd bent bij het cb.

@ Ichtus.. jij ook al zo'n slaapkoppie. Jenna slaapt ook echt veel. Zal ze wel nodig hebben. Als het te lang duurt is ze echt vervelend en gilt ze alles bij elkaar.. Fijn joh..

Jenna ligt lekker op bedje. Die was al vroeg uitgeteld. Van dat kruipen wordt je moe. Vorige week was ze echt zo'n trage kruiper. Nu is ze speedy Gonzales.. haha.. En ze zit echt overal aan wat dus niet mag. Loop er de hele dag achteraan.. haha..

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah dotje , het was ook niet als goed bedoeld , meer als ik heb er zin in :) hahahaha

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Whaha.. Ik vind salade echt vies en eet het alleen als ik gezond bezig ben vandaar.. haha

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben helemaal niet jaloers op een slapende Marijn hoor ;)

Supermummy, ik ga kijken bij de zwemlessen van Eva. Dus niet zelf in het bad!

Lianda, ik hoop echt dat je oren vanavond nog open ploppen!

Wen, krijgt Fenne morgen dan ook haar 11 maanden prikjes?
    En een tomatenhoofd krijg ik niet zo snel meer hoor, ben al heel wat gewend met Kas (midden in de supermarkt zijn karretje omver gooien en dan als een kevertje op de grond gaan liggen spartelen) Maar echt leuk en gezellig was het niet!

Zo, de oudste telg is ook eindelijk naar bed. Om half negen moet hij naar boven, maar hij komt altijd nog een paar keer naar beneden om wat te vragen of te zeggen. Ach ja, dat deed ik vroeger ook :D

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    als en feta , garnalen en komkommer in zit vind ik het HEEEEEEEEEERLIJK HAHAH

13. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Garnalen zijn vies.. Blegh.. Jenna zou zeggen.. bah bah.. :) :) Vind het konijnenvoer.. :p

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hey dotje... wat leuk dat jij er ook weer even bent! Leuk dat Jenna zo aan het kruipen is... gaat goed he allemaal las ik? :D

Meiske, idd morgen de 11 mnd prikjes, ben benieuwd... heb expres op mijn werk aangegeven dat ik wat later begin omdat ik mee wilde naar het cb. Vincent is namelijk gewoon vrij en kan natuurlijk prima alleen gaan, maar deze mama wil bij haar meisje zijn als er spuiten in haar lieve beentjes gezet worden... erg he? :oops:
    En is Kas dat jongetje van de reclame? Je weet wat je dan moet doen he, gewoon zelf zo op de grond gaan liggen net als die mama (of ken je die reclame niet?) :)

Mys, dus Bryan soms al gewone melk... ach ik denk dat het hier ook wel moet kunnen... wat is eigenlijk de reden dat het pas vanaf 1 jaar mag, allergie ofzo?

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Garnalen zijn konijnenvoer? Luxe konijnen zijn dat dan zeg... krijgen ze er ook een cocktailsausje bij? ;)

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Garnalen konijnen voer ?

17. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Nee, sla (slaai op zijn brabant en das konijnenvoeier :p)

18. supermummy

Ik had ook afgelopen keer gevraagd of we al gewone melk mochten gaan geven. De verpleegster zei dat we het echt zelf mochten weten, maar dat zij toch echt aanraadde tot circa 18 maanden opvolgmelk te geven. Dat was om een allergie tegen te gaan tegen koemelk.

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Als ze lief zijn wel :p

Deel Deze Pagina