sow.... dylan ligt eindelijk in bed we hebben weer een avondje achter de rug hij wilde niet meer drinken en eten vanaf 15uur met geen mogelijkheid kreeg ik wat erin....de ha post gebelt en die zeiden ook dat ik het goed in de gaten moest houden en anders terug bellen en langs komen. maar uiteindelijk om 21uur hebben we toch 3/4 van het fruithapje naar binnen gekregen en een klein beetje suikerwater via een spuitje in de mond gespoten. dylan was echt boos op ons maar ja hij moet toch wat vocht binnen krijgen al begrijp ik het wel ik moet mezelf ook dwingen wat te eten (ivm mijn buikgriep). @missn ik las het net pas! meid ik je heel veel sterkte toewensen de komende tijd dikke knuffel @de rest sorry wel gelezen maar reageren heb ik nu ff geen tijd voor moet alles pakken voor morgen. knuffel
Ja, ik heb eerder idd niets van lief gekocht om die reden, maar ik vind m toch wel erg leuk en feestelijk...
Het gaat hier ook heel erg goed. Fenne is een makkelijk kindje die enorm geniet van slapen, eten & gezelligheid... echt een vrolijk ding de hele dag door... Ze gaat als een speer en loopt zelfs al kleine stukjes los, meestal van de bank of tafel naar mij toe... echt zo cute want ze kan niet stil staan, dus ze loopt naar me toe om zich vervolgens in mijn armen te storten!
Zo Kikkert, dat klinkt als hard werken Dit is het andere jurkje.. je hebt wel een vergrootglas nodig, maar goed...
oh die vind ik leuk mom! nog feestelijker! en dan rompertje lange mouw in roze er onder en een legging of maillotje... super cute, echt een feestjurkje!
haha en dat is precies datzelfde jurkje van Lief! Had daar ook het t-shirtje van gekregen van een vriendin...
Ja, maar hij is van marktplaats enne.. ik kan het hier thuis niet uitleggen als ik er heel veel voor neer leg.. dus nou maar hopen dat mijn bod geaccepteerd wordt. Hij is erg geliefd, dus ik denk dat ik aan het kortste eind ga trekken. Trouwens, als je zo googled... pampolina is echt een leuk merk!
Whahaha.. ik zit hier al 11/2 uur... komt net de kat uit een hoekje gekropen! Nooit gemerkt dat hij hier ook was!
haha waar zit je dan, op studeerkamertje ofzo? mijn kat is ook zo onzichtbaar soms... die kan zelfs bij mij op schoot kruipen als ik tv kijk zonder dat ik het door heb... dan denk ik ineens: 'huh, hoe lang lig jij al hier?' (zeg ook wat over mij hoor)
Kikkert , waarom ben je gelijk met een spuitje aan de gang ? het kan altijd wel zijn dat ze even niks meer willen toch ...
Ha, ha die supermummy.. maar jij mag ook positiejurken snuffelen.. ja studeerkamer, maar laat dat studeren maar weg Zou pampolina een spaans merk zijn? Hoe is het eigenlijk met cassie.. die was hier zo enthousiast begonnen maar ik heb haar al een tijdje niet gezien. Of is ze op vakantie?