Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    oh zou graag willen maar woensdag krijgt keano zijn eerste prikjes dus wil liever in de buurt blijven mocht hij er last van krijgen.
    rotterdam is voor mij ruim 2uur reizen

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb ze hier besteld http://pacco.vermeulen-medical.nl/websh ... 5583/35585 en daar krijg je 10 euro korting bij 2 doeken. Ik heb er meteen 2 besteld voor als er 1 in de was zit. Ik ben zeer tevreden over de doeken trouwens. Ooh en de levering is snel. Voor 11 uur besteld dan worden ze dezelfde dag verzonden en heb je ze de volgende dag in huis.

3. 40plusmama

Jammer maar dat snap ik. Ik moet ook ruim anderhalf uur reizen.

4. 40plusmama

Oooh Mrijn, wat een leuke site. Ik word er weer hebberig van :)

5. 40plusmama

Iemand vroeg pas iets over slaapzakjes. Ze hebben bij de Hema een witte in maat 56/62 zonder mouwen voor 9,50

Net lekker gewandeld met Luukje en papa. Nu begint de lucht donkerder te worden. Het zal zo wel slechter worden ben ik bang.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    http://www.babysbest.nl/b_846.jpg

Hier een andersoort bakerdoek.. iemand hier toevallig ervaring mee??? vind m voorla mooi.. ;) hij is er ook in aqua blauw...[/img]

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heb ik dus ook.. heb meteen een setje besteld..hhihih

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga zo ook maar s met gezinnetje een wandeling maken.. hoorde marijn net pruttelen (is alweer stil) dus slaapt niet zo diep...

Eten voor vanavond is edwinprut.. oftewel.. kliekjesdag dus das zo klaar.. valt mee tijdens spits uur mocht marijn huilen...kids hoeven ook niet in bad dus ik durf het wel aan..pfff over zenuwleien (hoe schrijf je dat eigenlijk) gesproken...pfff :rolleyes: :(

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hihi.. geeft niks.. is GOEIEMOGGELTAAL!

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    We zijn niet geweest.. hadden dikke ruzie thuis.. nu is het weer goed

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeps Diaantje, da's minder mooi. Was dat naar aanleiding van het lam binnenkomen 's middags? Baalde je er heel erg van dat je niet weg bent geweest? Je verheugde je er wel op of niet?

Hier ook pacco piccolo en die bevalt goed.

We hebben onder het badje trouwens de camera uitgeprobeerd en we hebben het gebrabbel van tess vast kunnen leggen....zooooo leuk!

Ichtus, ben je nou wel of niet wezen wandelen? IS me nu niet duidelijk meer....Anyhow, zoja, hoe ging het? (lees: vertel me alsjeblieft dat het fantastisch ging=dan durf ik ook wel weer).

Ik heb net 2 uur liggen slapen. We WAREN film aan het kijken, maar zijn op de bank in slaap gevallen....schandalig!

MissN, dus je hebt je goed vermaakt. Ik moet me a.s. vrijdag echt inhouden met de alcohol, want ik vind het geen stijl als ik half bezopen in de stad loop. Vind dat het nu echt niet meer kan als mama.... Niet dat het charmant is om half bezopen in de stad te lopen zonder dat je mama bent, maar goed.....da's weleens gebeurd. Tis ook niet echt handig voor de volgende dag, Tess zal de alcohollucht ook niet kunnen waarderen. Maar goed, wat ik ermee wil zeggen is dat ik moet uitkijken. Want ben bang dat ik met een paar glazen al op de kop sta.

Trouwens over dat uitgaan vrijdag. Pfffff, heb toch een mega discussie met Jan erover gehad.
    Kreeg een hele preek van hem waar ik absoluut niet op zat te wachten.
    Hij zei letterlijk tegen mij: "ik wil wel dat je een coltrui ofzo aantrekt". Nouja zeg, daar ben ik dus echt niet van gediend. Hij was in het begin van de relatie ook zo onzeker, maar dacht dat hij er nu wel overheen was. Maar hij leek wel terug bij af.
    Ik heb niet eens kleding wat verhullend is of met een laag decollete (staat me niet eens), dus snap niet waar hij het over heeft.
    Denk dat het verhaal van onze vrienden (mijn vriendin was dus idd verliefd geworden op een ander en zijn daardoor uit elkaar)ook wel meespeelt.
    Maar ben benieuwd hoe het vrijdag gaat. Dat Jan het er niet al te moeilijk mee heeft.

12. 40plusmama

Heerlijk toch, 2 uurtjes slapen!

Jeempie, wat is hij beschermend zeg, offuh, jaloers? Zou ik niet tegen kunnen hoor.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jaloers denk ik eerder. Nee, daar kan ik ook niet tegen hoor. Vooral omdat ik dat zelf absoluut niet ben.
    En hij heeft totaal geen reden daarvoor! Maar goed, de laatste jaren ging het dus prima....tot nu.
    We hadden het ook allebei niet verwacht. Hij baalt er zelf ook van en snapt niet waarom het nu weer terug is.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden !

hier een druk ,maar gezellig weekend gehad , gister en vandaag op visite geweest, en Gwen die doet het zo goed , ze is weer het slaapkoppie hoor en met die lactulose poept ze iedere dag ,dus ook geen last van maagzuur nu maar vanmorgen minder ervan gegeven maar nog niet gepoept tot nu toe hoop dat ze het nog doet vandaag anders morgen weer meer geven.... maar hoop zo dat ze zelfstandig vaker poept , maar we zien wel dinsdag belt die Kinderarts weer!dus ben benieuwd of ik door meot gaan ermee of niet!

En ja de AUTO bevalt goed

ik ben nu eerst gwen flesje geven en kom zo bijlezen enz.....

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemiddag meiden

eens kijken wa ik nog weet ,
    @ dees ,fijn dat t gemaakt is :D
    @ babykleding online , DAS NIET GOED VOOR DE BEURS
    @ bakerdekens hier de swagdel me ( of zoiets )
    @ diaantje , balen van t stappen , gelukkig nu weer goed met je mannetje
    @ anders stappers , fijn dat t leuk was
    @ suus , jammer da hij jaloers is meis
    @ geluidjes , hier heb ik er niet zo last van gelukkig
    uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    @ joma , fijn dat de auto bevalt
    verder weet ik het niet meer , knuff voor wie ik vergeet

hier gaat het best goed, bryan had van 22.30 tot 08.00 uur geslapen ,
    om half 5 was hij wel aan het jammeren , ik denk ik wacht t even af , maar hij is blijkbaar niet door gegaan , want ik ben weer in slaap gevallen ....
    werd toen wakker om 8 uur van zijn GEKRIJS haha , toen was de honger hoog blijkbaar ,

verder vandaag op de rommelmarkt geweest , daar hebben we kleertjes gekocht , 12 broekjes , en 24 shirtjes 2 jasjes en een zwembroekje ,
    dat alles voor 35 euri , nou goedkoper kan t niet hahaha , en tis echt mooi spul ... ( anders kocht ik t niet haha )

verder niet veel te melden ;)

16. 40plusmama

Ooh meiden, help me onthouden dat ik camera, statief en achtergrond meeneem donderdag, ik ben een vergiet momenteel. De Cinababy voor Boney zit al in de verzorgingstas.

17. 40plusmama

Ooh trouwens, ik heb een gloednieuw truitje en broekje en vestje in maat 62 maar daar kan Luuk nog lang niet in. Tegen de tijd dat hij het wel kan is het te warm. Wie van de ventjes heeft al 62 en wil het overnemen? Het broekje is fijne rib (gevoerd) in een soort leverbruin, truitje donkerblauw met een autootje erop en een blauw vestje met een nummer erop. Tis gloedjenieuw en van C&A.

Iemand?

18. 40plusmama

Fijn dat het goed gaat Joma met de poeperietes van Gwen. En tof dat de auto bevalt.

Mystery, goed dat Bryan het goed doet!

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Geen probleem. Gelijk heb je!

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zeg dames , zijn er bij jullie al beebjes die duimen ?

Deel Deze Pagina