Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees , wat moet t setje kosten ?

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Euhm, het was best prijzig maar 20 euro Mystery?

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oe dees. ja das best prijzig , hahah zoiets duurs heb bryan nog nie in de kast hangen :( sorry , op t moment voor mijn beurs niet mogelijk ..... sorry

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zal er even over na denken meid :D .... t klinkt als een heel leuk pakje dus ,.... hahaha , ik ga er even over denken je hoort t :D

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @suus... ben wel wezen wandelen.. maar hij was al wakker geworden..argh.. te vroeg.. heb t wel zo kunnen rekken tot 4 u na de laatste voeding daarvoor.. :D ..Toen fles.. tutten.. schone luier.. netjes cinababy.. (hij lag er al om te sabbelen..haaha.. vind t kennelijk lekker) en toen in de doek in bed.. muziekje aan.. hij was stil.. ik was blij.. dat was om 19u.. nu ligt ie nog te huilen :cry:
    Of het door het wandelen komt.. weet ik niet hoor.. denk t eigenlijk niet, maar durf t je niet te zeggen.. thad dus iig wel een voordeel van het rekken en een frisse neus halen.. :)

@Mystery.. duimen: hij doet zijn best! lukt alleen nog niet echt.. af en toe..

@Dees.. hier nog lang geen 62.. anders had ik t graag overgenomen..
    Mijn buuf bevalt begin juni en die baart altijd halve peuters.. we weten alleen nog niet wat het wordt.. mocht je het dan nog hebben dan hou ik me aanbevolen..!

@Diaantje.. Jammer joh dat t niet door is gegaan.. en natuurlijk de ruzie.. maar gelukkig is het weer oke...

@MissN.. 5u thuis? :confused: pfff respect meis.. zou ik echt niet trekken.. om 23u val ik al van de bank van de slaap..hahaha

@euh.... weet niet meer.. :oops:

Ga ff Marijn troosten.. hoop dat ie zo wel weer gaat slapen...

misschien tot later en anders tot morgen meiden..

KNUFF

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    pffff heb ik weer...hadden vandaag pizza calzone gehaald bij de italiaan en had er echt trek in en smaakte heerlijk......vooral na weken Sonja .. heb me toch een partij buikkrampen en misselijk... :(

@Mystery wauw jou mannetje slaapt lekker door! ben jaloers :oops: hoop dat gwen deze week ook er aan gaat wagen ,nog 2,5 week en ik moet weer werken, zou fijn zijn...

@Dees nee die statief en je doek moet mee! dus niet vergeten hihihi(nu al een herindering :oops: ) en dat setje klinkt leuk! doe ik gwen maar niet aan :rolleyes:

@ichtus troostse, geef hem maar een knuffel!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Meiden waar bij de kids doorslapen? bakkeren jullie allemaal in ? ik weet dat gwen ook te onrustig is en zo slaat ook giga hard met haar armpjes...misschien moet ik ook zo,n doek kopen en het ook eens proberen... :rolleyes:

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ ichtus , hier al volop aant duimen .... en succes met marijn

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hoi hoi,

heb wel een beetje bijgelezen, maar is weinig blijven hangen... volgens mij gaat het ook bij iedereen goed met de beebs... of heb ik het nou mis? :oops:

Alleen Diaantje ruzie met haar vriend, klote hoor!

En Suus, van jou vriend is ook balen zeg... ik zou daar ook moeilijk mee om kunnen gaan... ik hoop dat het iets tijdelijks is meid!

Online shoppen... pfff praat me er niet van... net weer voor 80 euro besteld op kleertjes.com :)

vandaag lekker dagje... Fenne werd om half 10 wakker vanmorgen, heb haar in badje gedaan, haar maagje gevuld & en om half 12 lag ze weer heerlijk te slapen... dit heeft ze tot 4 uur volgehouden vanmiddag, en toen zijn we naar mijn schoonmoeder gegaan om daar te eten... nu net weer thuis & madam ligt ook al weer heerlijk in dr bedje te dromen... ik = blij! :D

Morgen om half 10 moet ik naar de gyn voor nacontrole... ben benieuwd!

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ joma, als bryan overdag onrustig is geweest , baker ik hem idd in ,.... hij slaapt er ook redelijk goed mee moet ik zeggen

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk dat ik toch ook zo,n inbakker doek ga kopen, probeer haar vanavond in haar wikkeldekentje te leggen kijken of het scheelt, is wel wat warmer maar doe haar denk ik dan alleen romper met lange mouw en sokjes aan :rolleyes: dat kan toch??

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben ff snel douche ben er zo weer!

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    in de baker deken heeft bryan alleen een romper me lange mauwen aan ,
    en ik deed toen ik nog geen bakerdeken had hem bakeren in een hydrofielluier , misschien een idee ?

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    douche ze!

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @joma.. die krampen na weken sonja herken ik van een vriendin.. die kon ook eerst niks anders eten dan sonja zonder krampen en racekak te krijgen...auw....

dooslapen.. Ik heb geen speciale inbakerdoek, maar merk wel dat Marijn het fijn vind om een doek om hem heen te hebben, maar dan heeft ie wel zijnarmpjes vrij.. tis bij hem meer om de geborgenheid en warmte denk k.. deed het in het begin natuurlijk wel vee, maar las hier laatst dat kleintjes soms in bed (omdat het koeler is in de slaapkamer) teveel energie gebruiken om warm te blijven en zo onrustig slapen.. Dus ik weer een doek eromheen en ja hoor.. (ook door het ritme) slaapt meneer prima.. dus ik wikkel m lekker in..

@mystery.. die doek die jij hebt had ik in de link staan .. vind m erg mooi...twijfel nog wnat heb m eigenijk niet echt nodig, maar goed...

Hier net dus marijn even naar beneden gehaald.. hij was rustig maar er kwam een flinke boer.. die zat m duidelijk dwars.. de doek goed gedaan.. nog ff getut.. speen gegeven.. daar had ie duidelijk zin an.. en hij viel al bijna op schoot in slaap.. toen was zijn bedje toch wel lekker.. voordat ik de kamer uit was had hij zijn oogjes al dicht... zooo lief...

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    had het in vorig berichtje al gemeld.. ik gebruik ook wikkeldeken, maar heb wel gewoon kleertjes eronder.. heb trouwens geen fleece wikkeldeken, maar zo'n zachte katoene...

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ ichtus , dat is bij bryan ook zo hoor , echt het krappe idee bij mama , daarom baker ik hem ook wel eens , dan is hij rustiger :D

en ja ik heb zowel de katoenen als de fleece , vind ze echt heel fijn

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen.. succes morgen bij de gyn alvast....

Deel Deze Pagina