zo, daar ben ik ook weer even. Heb alleen niets terug gelezen, sorry. Jaydee net in badje gedaan en die hebben we nu weer ingebakerd in der bedje gelegd. Mocht dit vannacht goed werken dan ga ik haar weer na elke voeding inbakeren. Even een vraagje..slapen jullie kindjes na elke voeding weer? Ik zal iedereen even een knuffel geven! Knuff Knuff Knuff
thanks! heb begrepen dat ze vaak niet eens naar litteken kijken van de keizersnede... maar het ziet er ook gewoon super goed uit, dus maak me geen zorgen... fijne avond allemaal! x
bij mij hebben ze een echo gedaan , om te kijken of er nog bloed in me buik zat , ook hebben ze naar de wond gekeken ....
Ja ik keek er al anderhalve week naar uit, want ik zit hier al een hele tijd tussen 4 muren en was blij dat ik eindelijk een keer weg kon, maar ja het mocht helaas niet baten. Hij is in slaap gevallen op de bank en ik dacht om 17.45 uur ik ga Angela klaar maken om naar m'n schoonmoeder toe te gaan, want we hadden om 18.00 uur afgesproken, maar toen ik daar kwam was er niemand thuis en heb daar 45 minuten zitten wachten voor jan met de korte achternaam. Nog niemand, dus ik was echt helemaal pissed en heb Angela maar weer opgepakt en mee naar huis genomen. Toen kwam ik onderweg gelukkig de mensen tegen met wie we zouden gaan bowlen, om te zeggen dat m'n schoonouders er niet waren en dat we of later kwamen of niet en dat ze die vrienden van ons op moesten halen die met ons mee zouden rijden. Nou ik m'n schoonouders 100.000x proberen te bellen.. hebben allebei een mobiel ,maar niet aanstaan, dus dat schoot niet op. Toen ik daar was heb ik Danny 4x gebeld, maar die had de telefoon helemaal niet gehoord.. nee tuurlijk niet was hij te zat voor. Dus ik flink over de zeik m'n schoonzusje en zwager gebeld of die misschien wisten waar m'n schoonouders waren. Toen zei m'n schoonzusje.. ze dacht dat ze morgen moest oppassen (zondag) nou dat bleek achteraf niet zo te zijn, maar goed. En ja hoor.. ik kreeg nog een oproep, dus ik zei tegen m'n schoonzusje, m'n schoonmoeder belt, dus ik hang op en toen was het inmiddels al 18.45 uur. Te laat, want we moesten om 18.15 uur vrienden van ons ophalen en om 19.00 uur moesten we al aan het bowlen zijn. Dus ik kreeg flinke bonje met Danny, want hij zei.. ja ze zijn nu toch thuis, doe niet zo moeilijk we brengen haar weg en we gaan naar 's Heerenberg (met een dubbele tong), dus dat maakte mij nog kwaaier. Net doen of er niets aan de hand is grrr. Dus hele discussie hier belt dat meisje op met wie we hadden afgesproken om op te halen, zegt danny.. tja we hebben geen oppas, terwijl ik net tegen hem gezegd had dat zijn ouders nu thuis waren en hijzelf heeft ook gezegd dat ik niet zo moeilijk moest doen dat ze nu thuis waren en konden gaan..pfff ik dus nog kwaaier. Toen zei hij kwaad dat we niet 1 kind hadden maar 2...dat ging me te ver en heb Angela opgepakt en ben met de auto weggaan.. ik helemaal kwaad, maar wel het besef dat ik Angela in de auto had, was echt helemaal overstuur. Dus ik ben richting mijn moeder gereden en heb m'n schoonmoeder gebeld dat ik Angela niet kwam brengen en dat ik weg was gegaan met haar en dat ik naar m'n moeder ging. Dus zei vroeg waarom.. ik het hele verhaal uitgelegd.. oh zei ze.. ik ga wel even naar Danny toe. Dus ik was al bijna bij m'n moeder belt hij op.. dus ik drukte hem weg.. later belt zijn moeder. Waarom ik nu niet gewoon naar huis kwam en het goed ging maken.. HAHA IK? Nee.. hij is fout niet ik. Ik ben altijd diegene die het goed moet maken.. ook al ben ik niet fout. Never nooit niet meer. Nou heb een uur met hem aan de telefoon gezeten en ik vond het gewoon heel erg, want ik had Angela naast me staan en die zat me met grote ogen aan te kijken.. Dat kind krijgt het ook allemaal mee en dat wil ik niet. Ik wil niet dat mijn kind meekrijgt dat we ruzie hebben, maar het was onvermijdbaar helaas, maar hij bood zijn excuus aan.. (1e x). Dus ik ben terug gereden en heb onderweg m'n schoonmoeder gebeld of ik haar alsnog kon brengen. Dat kon gelukkig.. ik eerst langs een tankstation sigaretten halen ( en ik was er zo mooi vanaf.. nou niet meer dus.. ik had echt zoveel stress) Ik Angela weggebracht en ben naar huis gereden. Daar hebben we heel lang zitten praten en praten en praten. Hij bood nogmaals zijn excuus aan en zei dat hij idd te ver was gegaan. Nou toen kwam er bij hem alles uit wat hem al weken dwarszat.. ik schrok er heel erg van. Onze beste vrienden zijn, nadat Angela is geboren, 1x geweest. Ze hebben niet gebeld niets.. dus Danny is heel erg boos, alleen laat hij het niet merken. Ik ben ook heel boos, maar ik laat het wel merken. En ik dacht dus dat het hem niet dwars zat en het allemaal wel best vond, nou niet dus. We hebben 2 mei kermis en zitten ook bij hun aan de tafel, nou zei Danny.. ik ga dus waarschijnlijk dit jaar geen kermis vieren.. Nou dat gebeurd nooit, want kermis is zijn lust en zijn leven en kijkt daar gewoon echt een jaar naar uit. Dus daarom wist ik dat het hem echt heel veel pijn deed en nog steeds doet. Hij huilt nooit ,maar nu begon hij gewoon echt te huilen. Er is een hele hoop gebeurd sinds dat Angela geboren is. Ze hebben ons uit de aanvullende verzekering gegooid, omdat er een rekening niet betaald zou zijn.. we moesten in 1x 510 euro betalen, maar er was 750 euro van de rekening afgehaald. Zie dat maar weer eens terug te krijgen, hele procedure geweest van 4 maanden. Nou hebben een gedeelte terug nou ja ga zo maar door. Zo zijn er nog veel meer dingen gebeurd, wat hem dus echt dwarszat en toen hij in het buurthuis was heeft hij zich lam gedronken, omdat hij het niet meer wist.. zijn hoofd zat zo vol.. en hij weet ook dat drank het niet goed maakt, maar hij zei.. dan had ik iig een gezellige middag, maar hij had beter na moeten denken en dat 's avonds kunnen en moeten doen zei hij. Dan hadden we nog wat aan de avond gehad, maar ja gebeurd is gebeurd. Toen dat er eenmaal uit was begreep ik het ook allemaal en viel het kwartje bij mij ook en alles kreeg ik meer en meer op een rij. Hoe moeilijk het ook was, want mijn middag en avond waren totaal verziekt. Hij zei dat hij idd minder naar het geld moest kijken en dat hij eens minder moest gaan beunen en dat hij ook eens meer tijd voor ons vrij moest maken, dus dat gaat gebeuren hoop ik. Hij heeft na dit verhaal overgegeven van verdriet en emotie.. nou dat gebeurd nooit normaal. Zo dwars zat het hem en hij was al totaal nuchter. Ik vond het gewoon echt zielig. Hij heeft me heel hard vastgepakt en 100x sorry gezegd en toen begon hij weer te huilen en zei hij.. ik hou echt heel veel van je.. ik wil je niet kwijt nooit niet meer. Dus ik ook weer huilen natuurlijk en toen zijn wel lekker naar bed gegaan. WE hebben nog ff lekker bij elkaar gelegen en zijn lekker gaan slapen. Sorry voor mijn ellelange verhaal, maar het zat me echt dwars en nu ben ik het kwijt gelukkig.
Poeh...wat een verhaal zeg Diaantje. Wel fijn dat het weer goed is tussen jou en je mannetje. Doe rustig aan meissie
Jee Diaan, wat een (mooi) emotioneel verhaal. Het begon rot, maar is heel fijn, open een eerlijk afgelopen.
Ja gelukkig wel, maar het had helemaal niet zo hoeven gaan als Danny gewoon zegt wat er hem dwars zit. Dan hadden we beide een gezellige avond gehad. Hij heeft een gezellige middag gehad en ik niet.. en de avond was voor ons beide verpest.. dus ja
@diaantje wat een verhaal meid! maar fijn dat jullie eruit zijn gekomen.. en schrijf maar lekker van je af hoor..KNUFFEL VOOR JULLIE!
@Jee Diaan wat een verhaal, fijn dat het weer goed gekomen is. @Kijken jullie kindjes soms ook zo scheel? @Vakantie Wat gaan jullie doen? Omdat ik weer aan de slag moet in de studio en mijn partner&beste vriendin in augustus met zwangerschapsverlof gaat, heb ik maar een week vrij. We gaan lekker een weekje in een huisje op Vlieland zitten. Ik heb een leuk huisje in de duinen gevonden. Lijkt me heerlijk even met z'n drietjes uitwaaien en hoop dat we een beetje lekker weer hebben! @Ik ga even kolven.... doe ik sinds deze week. Wat vind ik dat een dom iets zeg, voel me echt een melkmachine dan. Maar t is voor een goed doel. Truste!
Goeiemorgen dames! Ik ben een beetje geschrokken deze ochtend Rosalie heeft allemaal rode vlekjes in dr gezicht en op dr buikje.... En ze wrijft ook steeds met dr handjes over dr gezichtje waardoor het nog roder word....Ze heeft gelukkig geen koorts dus ben echt benieuwd wat het is! Zo ff de dokter bellen dus.
Wow! Wat een lekker ventje is het toch zeg! Hij was al uitgehuwelijkt toch? Anders heb ik hier nog wel een prinsesje in de aanbieding
Nou net de dokter gebeld en hij wilde Rosalie toch wel ff zien! Ik moet dr om half 12 zijn.....Vind ut nu al eng....
Goedemorgen Ariel: He bah zeg..dat is wel even schrikken zeg...ik hoop dat het niets ernstigs is. Hier hebben we wel een heerlijk nachtje gehad. We hebben Jaydee gister om half 9 lekker gebadderd en om kwart voor 9 kreeg ze de fles. We hebben haar ingebakerd en om 06.00 werd ze wakker en had ze honger..heerlijk Nu ligt ze even lekker bij papa bij ons in bed! Hoe was jullie nacht?