Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo lekker hoor! Hier ging Rosalie om 11 uur dr bedje in en kwam ze om 06.00 weer. Dus ze begint weer langzaam dr eigen ritme terug te krijgen :D Leuk hoor die sprongetjs.... :(

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemoggel,

jemig diaan, dat moest er ff uit of niet? Goed dat je het even lekker van je afgetypt hebt. En ben blij om te lezen dat het een happy end had. Dit brengt jullie alleen maar dichter bij elkaar en goed dat jullie elkaar kunnen steunen.

Ik zit nog te twijfelen over de vakantie. Het ligt eraan hoe Tess het op dat moment doet. Als het goed met haar gaat dan willen we een weekje weg, wellicht naar Frankrijk. Ach, we zien wel tegen die tijd.

Wen, succes bij de gyn!

Jemig Ariel, da's wel vreemd ja. Ben benieuwd wat het is. Hoop dat het meevalt en dat ze er snel weer af is. En leuk he, die sprongetjes....NOT!
    Tess heeft er ook last van, ze huilt weer meer en telkens als ik bij haar ben is ze stil. Ik durf er niet goed aan toe te geven, ben bang dat ik de regelmaat verstoor. Maar ben wel blij dat ze in ieder geval troostbaar is, dat geeft me een fijn gevoel.

Ben nu net ongesteld geworden en nu weet ik weer waarom ik het zo fijn vond om zwanger te zijn! Bah bah bah, wat een krampen. Ik krijg over een uurtje kraambezoek en vanavond weer. Maar heb er totaal geen zin aan, ga liever met een dekentje op de bank.

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    He gatsie Suus..

Ik heb inmiddels een spiraalyje 14 maart laten plaatsen....en ben 13 dagen geleden weer ongesteld geworden...en nu nog steeds..nja ongesteld elke keer een paar druppeltjes..

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat snap ik dat je geen zin in visite hebt als je ongesteld bent!
    Ik geef wel heel erg aan de sprongetjes toe, ik kan op de een of andere manier gewoon niet aan om dr langer dan 5 minuten te laten huilen. Zaterdagnacht vond ze het nodig om om 4.00 wakker te worden en ff lekker te eten. En daarna was ze in slaap gevallen en iedere keer als ik dr in dr eigen bedje legde ging ze weer krijsen. Dus toen is ze bij mij op me borst in slaap gevallen. Anders kom ik nooit aan me slaap :p

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kan een spiraaltje echt alleen als je ongesteld bent worden geplaatst? Moet zo toch bij de dokter zijn, dus meteen ff vragen over anticonceptie...Ik loop helemaal leeg op die condooms :)

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

Hier weer heerlijke nacht gehad, 21:00 tot 07:30. :D (sorry meiden)

Heb wel alles gelezen, maar ben het al weer kwijt. :oops:

Weekend bij mijn ouders geweest, was gezellig, en zo ff in mijn oude klas ons meisje showen. :D

Zo zielig, ze poept zich helemaal leeg, ze is nu weer bezig, is dan de derde :rolleyes: van vandaag.

ff verschonen, tot later

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben maar aan de pil gegaan, terwijl ik daar eigenlijk niet zo goed op reageer. Maar dat geklooi met die condooms vond ik helemaal niets.
    Tis dat Tess niet in slaapt valt bij mij, anders had ik dat ook wel gedaan hoor. Maar ze is wel stil als ze bij mij ligt en ik geef haar de pink. Maar dan kom ik juist niet aan mijn rust toe. Dus ik laat haar af en toe gerust een half uurtje huilen, nouja....gerust....ben dan wel een brok van stress. Ik hoop dat ze er snel doorheen is. Hoop ook dat Rosalie weer snel het ritme te pakken heeft.

Dat spiraaltje plaatsen was bij jou pijnloos he MissN? Een paar druppeltjes is ook lastig. Ik ben blij dat ik nu even flink leegloop, want dan ben ik er met een paar dagen er weer vanaf. Maar die krampen hadden wel weg mogen blijven.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo he, die Ilse is wel een poepdoos....ha ha ha. Veel plezier vandaag!
    Steek ons maar lekker de ogen uit met dat doorslapen....grrrr. Grapje hoor, ben blij voor jullie!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow Debie :confused: Je hebt een eigen poepmachine! :p
    Rosalie heeft al vanaf gister middag niet meer gepoept...dus die zal dalijk wel weer van rug tot buik onder zitten :)

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus: Ja het spiraaltje was bij mij pijnloos, maaar die paar druppeltjes vind ik niet zo erg. Ik heb altijd verschrikkelijke krampen gehad als ik ongesteld was en dat heb ik nu dus niet meer :)

Debie: Echt heerlijk zeg dat Ilse zo goed slaapt, en wat een poepdoos :)

Ariel: Een spiraaltje kan ook worden geplaatst als je niet ongesteld bent hoor.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh dan ben ik verkeerd geïnformeerd....

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Je kan het wel op internet opzoeken hoor.
    Jij geeft bv he?
    Volgens mij kun je dan alleen een koperspiraaltje, ik heb een mirena.

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Een koperspiraaltje word meestal tijdens of net ne de menstruatie geplaatst lees ik net.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ik geef bv inderdaad. Kon dr alleen niet veel over vinden op i-net. Ik ben ook altijd redelijk kneus met opzoeken :D

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dames, ik ga even douchen en omkleden, want het kraambezoek is er met een half uurtje. Tot vanmiddag!

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Even een vraagje..

Slapen jullie beebjes 's nachts nog bij jullie op de kamer?

Zo ja, wanneer gaan jullie beginnen met 's nachts ook op de eigen kamer slapen?

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat een rust hier zeg, nou dan ga ik even een wasje erin gooien en mezelf even klaarmaken.

Tot later

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mogguh!

Gisteren drukke dag gehad. Even op en neer naar Emmen geweest. Naar m'n schoonzus en kids. Was gezellig, maar vermoeiend. Tessa heeft het gelukkig goed gedaan.

Zal es ff kijken wat ik heb onthouden.... (zal niet veel zijn... )

Amma: Hier gaan wij ook een week naar Terschelling. We hebben er erg zin in. Wij gaan al in mei

Debie: Lekker hoor dat Ilse zo doorslaapt. Heerlijk. Tessa begint het ook een beetje door te krijgen. Alleen vannacht niet. Komt denk ik door de drukte van gisteren.

Dees: Ik wil de Cinababy wel overnemen. Hoeveel wil je er voor hebben? Zorg ik dat ik het geld bij me heb.

Mrijn: Tessa heeft je slaapzakje even aangehad, maar het was geen succes :( haha, ik deed altijd omdat ze zich zo bloot trapte ze stevig inpakken in een badcape. Alleen haar benen. Maar in die slaapzak kan ze haar benen natuurlijk weer bewegen. Ze lag te krijsen joh! Ik zal vanavond nog es proberen om haar benen in de slaapzak in een luier te wikkelen. Want opzich is het een heerlijk warm ding.
    Ik had haar er alleen met haar romper in gedaan, dus geen pyama aan. Dat kan toch wel?
    De mouwen zijn nog iets te lang, maar verder zit hij perfect!

Euh.....

Diaantje: Gelukkig dat het weer goed is nu. Je wilde het duidelijk even kwijt.
    Heerlijk hoor om het hier van je af te schrijven.

We hebben Supermummy hier nog niet gezien na haar bevalling toch? Joma, is het misschien een idee om haar even een sms te sturen? Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat.

Ichtus: je appel geval was heerlijk! ;)

Verder weet ik het echt niet meer... :oops: Dat heb je als je wel een paar dagen steeds bij leest, maar niet steeds reageerd. Sorry! ik heb wel alles gelezen...

Hier krijg ik vanmiddag de tantes op bezoek. Alle zussen van m'n vader. Helemaal geen zin in... Gelukkig komt m'n moeder ook mee. Die temt ze wel een beetje.
    Ze zijn zo vreselijk nieuwsgierig en zijn gek op roddelen, dus vanavond word ik weer door heel de fam door de telefoon besproken.
    Ik ben namelijk een beetje een buitenbeentje in de familie. Ik kom uit een christelijk gezin. Gelukkig zijn m'n ouders heel soepel en niet zo zwaar, maar de rest van de fam is echt van de zwarte kousen zeg maar.... En ik woon samen, heb ongetrouwd een kind, ga niet meer naar de kerk, heb een spijkerbroek aan enzo... Vreselijk! Ben dus blij dat m'n ma mee komt.

Ik ga nu ff de boel hier in orde maken. Tessa slaapt nog even en dan kunnen m'n tantes iig niet zeggen dat het een bende hier was. ;)

Tot later!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, MissN, Tessa slaapt hier nog steeds bij ons op de kamer. Naast mij in de wieg. 's nachts schuif ik de wieg tegen m'n bed aan, das makkelijk, hoef ik er niet eens uit als ze wakker word. En zolang ze nog niet elke nacht door slaapt blijft ze lekker bij ons.

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hier nog 1.. ze heeft het dan niet op haar buikje, maar wel in haar nek en gezichtje...

Deel Deze Pagina