Hoi, ik ga lekker mijn bedje in. Ik heb het wel gepresteerd weer alles te lezen, maar nu val ik om van de slaap niet dat jullie zo saai zijn hoor.... en aangezien wij maar 20 dvd'd hebben kan ik hier toch niet over mee praten Sweet dreams.. oh nog 1 dingetje: debora en maja.. echt weer hele leuke foto's.. en wauw wat een gave doornroosje taart!
blijf ok niet lang , morgen voor het eerst sinds weken werken op maandag , en sinds MAAAANDEN om 8 uur
nou ik ga zo richting boven film kijken welke horen jullie morgen wel! trusten en slaap lekker allemaal!
Wij hadden ook de topmark kinderwagen! Ook al stuk! Nou ja... De babybak doet het nog wel, dus we bewaren hem wel voor een tweede... Maar het buggy gedeelte wil niet meer in zitstand. Alleen nog maar liggen. En laat Aaron daar nou niet zo gecharmeerd van zijn! Wat mankeerd er aan die van jullie?
@dees foei foei wat een dirty mind @debora ja das ook een heel goed teken maarja ongerust blijf je als mama toch he @mys thanks he meid! zo bryan ligt na wat gezeur in bed hoop dat hij lekker kan slapen, heb hem wel een paracetamol gegeven
Hier ook een druk dagje achter de rug! Ook hier, net als bij Debora en Maja, al het bezoek op 1 tijd! Lekker druk maar wel heel gezellig! Aaron vond de ballonnen in de kamer geweldig! En hij heeft ook leuke kado'tjes gekregen. Wel allemaal van dat lelijke plastic spul, maar goed, Aaron heeft er plezier van! En morgen komt er ook nog bezoek en dinsdag is Aaron echt jarig, dan krijgt hij een mooie mommy-made-taart. En ook nog bezoek dinsdag dus. Drukke dagen! Ik heb leuke foto's gezien van Lune haar cadeautjes en van Finn! En een mooie taart voor Rosalie! En wat had Fenne schattige staartjes in haar haar! Ehh... Verder ben ik het weer vergeten. En nu ben ik enorm moe! Ik ga naar bed! Misschien tot morgen allemaal! xxxxx Leuk allemaal!
Heb alleen even foto's gescrolled... leuk leuk leuk! Zijn er hier eigenlijk al kids die de avondfles niet meer krijgen en dus op 2 bekers melk per dag zitten? Ik heb het vanavond voor de eerste keer geprobeerd. Fenne krijgt sinds 5 dagen alleen nog maar gewone halfvolle melk en drink ook ineens 2 a 3 bekers water/diksap op een dag, dus vandaag heeft ze 300 cc melk en 400 cc diksap op, dus heb haar geen avondfles gegeven en ze is heerlijk gaan slapen... spannend! Dat zou betekenen dat ze helemaal geen flessen meer drinkt, want melk drink ze uit een beker... das ook wat!
Ja Wen, kleine meisjes worden groot! Wel goed dat ze al uit een beker drinkt! Helaas kan ik je niet helpen met je vraag, want Sofie krijgt nog steeds een keer of 5 per dag de tiet.