ja dat lijkt me ook gek Wen! Finn drinkt er nog 3, soms zelfs 4! Maar is wel 1 extra vanwege z'n Mcadd dus die kun je dan eigenlijk wegdenken. Hij begint nu meer uit z'n tuitbeker of gewone beker te drinken dus er kan er nog wel 1 weg. Heb toch maar een pak melk nmr 3 gekocht. Eigenlijk vind ik het geldklopperij maar er zitten meer koolhydraten in dan in gewone melk, dus tja dan ben ik weer overstag voor Finn de nacht door te laten komen...
Meiske, met borstvoeding is het natuurlijk anders ja... echt fijn dat dit nog steeds zo goed gaat bij jullie! Debora, kan me voorstellen dat het met de Mcadd ook anders is, dan wil je toch wat extra's geven... Ik vind het ook gek, ik dacht dat ze veel langer uit de fles zouden drinken... maar het cb raadde me aan om de avondfles langzaam aan te laten vervallen ivm tandjes poetsen en omdat het avondeten + toetje nu ook genoeg moet zijn om de nacht door te komen aangezien ze een goede eter is...
Luuk drinkt 1x 200cc +6 1 beker halfvolle melk van 120cc 1 a 2 rietjesbekers water/diksap of thee Drinkt hij dan wel genoeg melk zo?
ik hoor van veel mensen dat hun kids met 1 1/2 nog steeds een flesje dronken voor het slapen gaan, dus echt gek is het niet. Maar ik snap het wel ivm de tandjes en idd ze eet goed, dus dat moet voldoende zijn. Finn eet ook geweldig gelukkig. Hij is het gelukkigst als ik hem in de stoel zet en iets te eten te voorschijn haal!
Lune krijgt 's ochtends pap van 200cc pepti en na de boterham een fles waar ze meestal 100cc van drinkt. In totaal nog bijna 100cc diksap de laatste tijd dus best aardig voor haar doen. We gaan deze week koemelk introduceren bij Lune, ben heel benieuwd... Duik zo mm bedje in, ben moe. Komen jullie morgen gezellig kletsen? Leuk Trusten! xx
Hij krijgt zo'n 100cc yoghurt denk ik. Ik meet het niet af dus eigenlijk geen idee hoeveel het is. Luuk doet nu zo'n 4-5 dagen per week zonder de avondfles
knap hoor! zonder avondfles. Wij gaan woensdag naar Nijmegen om te overleggen of Finn naar 10 uur zonder eten mag!
bryan krijgt voor het naar bed gaan nog een koekje en beetje diksap maar neit echt melk meer, smorgens krijgt hij pap, en tussendoor nog melk of yoki en dan zijn toetje nog en verder nog regelmatig diksap tussendoor
Bij Luuk is het nu zo 6-7 uur fles 200 cc +6 8-9 uur 1-2 boterhammen 12 uur 1-2 boterhammen met 120 cc halfvolle melk 15 uur 2 stuks fruit 17-18 uur warme hap en yoghurt Tussendoor 1-2 bekers vocht
Finn eet zo: 6.30 pap(fles) 200 cc 10.30 fruit 12.30 boterham + melk 150 cc of thee/ diksap 14.30 tussendoortje: krentjes, yoghurt, nog wat fruit iig geen koekje die eet ie niet, gek kind 17.00 -17.30 warm eten en yoghurt 18.30 fles 150 of 200 cc 22.30 papfles 200cc vanwege Mcadd
De fles? Jawel hoor maar hij gaat vanaf een uur of 7 gewoon door. Ik ga hem niet wakker maken voor de laatste fles. Wordt hij wel wakker dan krijgt hij hem wel en anders niet
hallo meiden sorry ik heb even niet alles terug gelezen dus als ik iemand ben vergeten sorry! mys: is het nu een beetje warm in je bedje? ariel: gefeliciteerd met je dochter maja: jij ook nog gefeliciteerd meid! euhm ff denken hoor, aha melk euhm keano krijgt aan melk producten per dag 450ml das incl zijn toetje. s'middags wil ie geen melk meer dus krijgt ie diksap bij de boterham. een papfles heeft ie nog steeds en drinkt hem sinds 3 dgn weer netjes leeg zolang ie hem wil vind ik het prima! tja mama wat zou ik zeggen dacht ehct dat mijn hoofd uit elkaar knapte vrijdag zeg wat een pijn! die pillen van de ha helpen niet dus ben flink aan de para's gegaan en eindelijk is nu 1 oor open wat een opluchting zeg! sinds gisteravond geen neusspray meer gebruikt en het gaat redelijk snuit me wel het leb lazerus. heb ng nooit zoveel tisseus gebruikt maar het gaat beter vandaag ff koppijn gehad en na een para ging het beter voel me ook beterder moet ik zeggen. hopelijk knap ik gauw op en kan ik alels weer lekker horen! oh ja vivi: beterschap met je menneke meid,gewoon een molletje geven hoor en zolang hij goed blijft drinken komt het goed maar ik snap heel goed dat je ongerust bent! poeh nog 6 dgn wordt me manneke alweer 1 jaar wat vliegt die tijd he meiden. dan te b edenken een jaar terug hoog zwanger pfffff
sorry ik bedoelde of Bryan geen melk meer lustte! Ik zou hem zeker niet wakker maken als dat niet hoeft Denk dat Luuk wel genoeg drinkt zo te zien!
Rosalie krijgt ook nog 3 flessen op een dag, maar wil die wel langzaam af gaan bouwen vanaf deze week!