ik ben nog even foto's aan het uploaden op hema.nl maar ga hier alvast afsluiten. misschien dat et dan sneller gaat! Weltrusten allemaal!
Hier nu zo: 09:00 boterham + 150 ml halfvolle melk 10:00-11:30 slapen 12:00 boterham + 150 ml halfvolle melk 14:00-16:00 slapen 17:30 avondeten + toetje 19:00 in bad en naar bed! tussendoortjes: fruit & koekje verder heeft ze hele dag een rietjesbeker met diksap tot haar beschikking, daar drinkt ze er nu 2 a 3 op een dag van leeg.
ons schema ziet er zo uit: 8.00 pap 10.00 liga en diksap 12.00 2 boterhammen en thee of melk 13.00 tot 15/16 uur slapen 16.00 fruithapje en evt diksap 17.30 groente hapje 19.00 koekje en diksap of yogho 19.30 naar bed
Sjonge jonge, dat gezeik in mijn topic over wat ik te koop aan heb geboden. Ik las het vanmorgen (en ik ben al niet lekker) en laat het meteen sluiten. Stomme wijven met hun gezeik Zo, dat is eruit. Ik ga zo werken, fijne dag meisjes Ik heb trouwens een heel naar voorgevoel over Dwaasje (haar papa). Ik hoop dat het niet klopt.......
Bij ons hoort de avondfles echt bij het naar bed gaan ritueel. ZXe drinkt alleen bijna niets meer. We boeden 125cc aan en meestel drinkt ze zo'n 75cc. Ik durf hem er nog niet zo goed af te halen omdat het zo gezellig is. Ik vind het zo raar dat alle cb's andere adviezen geven. Ik was zelf al begonnen met gewone melk omdat ik dat overal las, maar bij ons cb adviseren ze opvolgmelk of nr 3 tot 1,5 jaar of tot je kind zelf aangeeft dat het niet meer wil. In die melk zitten namelijk vitamines en mineralen die goed zijn voor de ontwikkeling van de hersenen. Julia krijgt 's ochtends een papfles van nr 3 melk en tussen de middag een klein flesje en dan 's avonds een slok.
Mogguh! Goh, ik lees dat van die opvolgmelk enzo en besef me ineens dat Lune nog steeds op pepti 2 zit. Zal eens even overleggen met het cb of dat voldoende is tot ze weer tegen koemelk kan (als dat gaat gebeuren natuurlijk). Zal straks direct even bellen.. Hier heerlijk nachtje, Lune is maar 1x wakker geweest en heeft geslapen tot half 8. Ze ligt net weer in bed. Ben benieuwd of ze kan slapen want de schoonmaakster is ook boven aan het stofzuigen en schoonmaken. Ik ga zo mijn werk even bellen. Ik denk dat ik deze week sowieso nog maar thuis blijf. Ik kan nog steeds niet echt eten en mijn maag doet pijn. Ben bang dat ik te vroeg begin en weer beroerd word en dan weet ik niet of dat komt van het te vroeg weer aan het werk gaan of dat de medicijnen niet werken. Plus dat ik het lullig vind om weer te beginnen met het risico dat ik me weer ziek moet melden, helemaal voor de clienten, zij rekenen wel op je. Pff, gedoe. Fijne dag voor iedereen en misschien tot later! xxx
Hallo meiden, Wij zijn inmiddels weer thuis. Het is best goed gegaan. Op de heenweg wilde ze alleen niet slapen en was het na 3u in de auto spuug zat. En ik geef ze geen ongelijk. Wokken was erg gezellig. Tessa heeft heerlijk gewokte groente met rijst zitten eten. Daarna nog het prakje wat ik voor haar had meegenomen. Om 19u terug naar huis. Gelukkig viel ze gelijk in slaap in de auto en heeft eigelijk de hele weg geslapen. Af en toe lag ze met haar speentje en de kikker wat slaperig om zich heen te kijken naar alle lichtjes. Thuis lekker in bad en in bed. Ik zie dat jullie lekker gekletst hebben. Ik ga een poging doen om alvast wat terug te lezen. Anders doe ik morgen de rest. Debora, Wat een leuke foto's van Finn. Zo te zien hebben jullie een heerlijke dag gehad. 1 jaar alweer... En wat heerlijk dat jullie nu echt je eigen stekkie hebben. Die trein taart is ook erg leuk geworden! Wen, Wat geweldig schattig die staartjes bij Fenne! Ik ben JALOERS! Hier duurt het echt nog minimaal een jaar voor ik zoiets kan doen. En ik wil zo graag... En hier ook bengelen met 1 beentje. Vind dat echt heel groot en wijs staan. Suus, Wat knap van Tess dat ze los kan staan en dan ook zo uit niets kan gaan staan. Ik oefen steeds met Tessa, maar 1 handje gaat nog wel, maar los doet ze echt niet. Wel steeds vaker heel even. Normaal als ze aan de tafel stond, dan ging ze zitten en liet dan de tafel pas los. Maar nu laat ze eerst los en gaat dan snel zitten. Dees, Thanks voor die site. Die is idd stukken goedkoper. Jij hebt hier een foto van Luuk geplaatst met wat hij voor zijn verjaardag had gekregen. Daar stond hij op met een ding (volgens mij geel) met van die klepjes of zo. Dat lijkt me voor Tessa ook wel wat. Die vind het prachtig om dingen heen en weer te doen enzo. Wat was dat voor ding? (snap je wat ik bedoel?) Maja, Lune is lekker verwend zo te zien. En jij? Ook een beetje een leuke verjaardag gehad? Joma, Leuk bankje. Ik zou hem wit doen denk ik. Kun je hem verder opfleuren met een leuk stofje voor het kussen. Nou, ik stop ff met lezen en ga naar bed. Inmiddels bijna half 1. Morgen ga ik weer verder met lezen en reageren. Jullie hebben iig gezellig geklets. Heerlijk als vanouds. Goedemorgen, Daar ben ik weer! Vannacht best lekker geslapen. Ik ga straks naar ikea met m'n ma. Wat opbergbakken kopen enzo. Nu even nog verder lezen... Haha... Marcel en Piet proberen hun vrouwen te verleiden... Is dat nog gelukt? Vivi, Hoe is het nou met Bryan? Mys, Al een beetje opgewarmd? Wen, Hoe is het gegaan met Fenne vannacht? Ook al geen flessen meer. Tjonge wat gaat die meid hard. Hoe drinkt Fenne dat uit een gewone beker? Met hulp van jou? Of uit een tuitbeker of zo. Hier oefen ik ook met drinken uit een gewone beker. En dat gaat steeds beter. Maar veel krijgt ze nog niet binnen daarmee. Nu moet ik zeggen dat ik misschien ook niet zo veel geduld daar voor heb. . En ik oefen het tussen de middag bij de boterham. Dan heeft ze net daarvoor bij mij gedronken. Dus dorst heeft ze dan ook niet. Nu is Tessa toch niet zo'n grote drinker. Gisteren in de auto had ze opeens een hele anti lek beker leeg gedronken! Dat had ze echt nog nooit gedaan. Dus misschien eens oefenen om 15u bij de yoghurt of zo. Dan heeft ze misschien meer dorst. Maja, Spannend bij Lune de koemelk weer. Hoe gaat ze reageren denk je? En beterschap verder. Je kan idd beter even goed uitzieken. Maar dat had ik al eerder gezegd... Zo, ik ben bij Nu ff de ontbijt boel opruimen. Ma zal zo wel komen. Heb echt zin om naar ikea te gaan. Tot later.
Oke, ligt dus niet aan mij. Ik erger me daar vaker aan, als iemand iets te koop heeft gezet en van die mutsen zo nodig een bericht moeten plaatsen dat het duur is of elders goedkoper. Waar bemoeien ze zich mee zeg
goedemorgen net met bryan naar de ka geweest zijn luchtwegen klinken heel goed, maar hij is niet meer verkouden geweest sinds zijn aanval dus het blijft afwachten wat er dan gebeurd. vanmorgen had hij geen koorts meer maar net vond ik hem weer warm aanvoelen dus ben bang dat het weer terug komt
deesje lees net je topic wat een zeurders zeg bah wel lief dat er ook iemand voor je op kwam was het helemaal met haar eens
Zo heb alles bijgelezen van afgelopen weekend! Happy late Birthday voor MAJA! en jij goed uitzieken deze keer! Dees, ja leuke reacties Maar kan je verwachten hier moet altijd een of altijd betwetertje weer een topic verpesten. Zet het op marktplaats daar kan je tenminste geen commentaar krijgen Leuke foto's van jarige Finn! En Mystery wat heb jij veel gekocht voor Bryan?! ik zag 3 grote cadeau's?
Hier hoorde het ook bij het avondritueel, nog even lekker samen knuffelen op de stoel op haar kamertje en lekker de melk drinken... maar gisteren had ze zo veel gedronken overdag dat ik zeker wist dat ze het qua vocht niet meer nodig had, dus toen heb ik de stap gewaagd hihi... dus slaapzak aan en Fenne keek al naar de stoel, dus ik dacht eventjes dat het niet zou lukken, maar ik gaf haar nog een dikke knuffel en heb haar in bedje gelegd en ze is heerlijk gaan slapen tot 09:00 uur vanmorgen en had toch een dikke plasluier, dus helemaal prima... ben benieuwd hoe het vanavond gaat... Ik vind het heel irritant om te lezen dat ze bij jouw cb dus weer wel nr 3 adviseren... helemaal als ik lees dat het goed is voor de hersenontwikkeling, ik ga dan meteen weer twijfelen of ik het wel goed doe zo... stomme cb's! Hier was het prima zolang ik er dan maat Vit. D bij zou geven... Ik had ook begrepen dat er aan nr 3 een zoet smaakje zit toch? Iets van vanille ofzo?
Nee, ze drinkt de melk niet uit een gewone beker hoor, maar uit een rietjesbeker... ik oefen net als jij wel eens met een gewone beker, maar dat zijn dan echt maar een paar slokjes die ze drinkt, meestal doe ik dat met een beetje joghurtdrink (melk & joghurt mengen met wat diksap) dat is namelijk wat dikker en dus trager en drinkt makkelijker... Fenne was ook nooit een grote drinker, naast haar flessen dronk ze misschien 50 cc van water of diksap... maar sinds een paar dagen drinkt ze wel 2 a 3 rietjesbeker op een dag, ik zat me te bedenken dat het misschien wel de smaak van de roosvicee is die ze zo lekker vind, heb nu bosvruchtenmix en die had ik nog niet eerder gehad. Veel plezier bij de Ikea!
Maja, wat goed dat je je werk afgebeld hebt... dacht toen ik hier kwam meteen: het zal mij benieuwen wat Maja gaat doen deze maandag! hihi Ben trots op je! Oh enne GOEDEMORGEN ALLEMAAL! Hier goede nacht gehad, gewoon geslapen tot 09:00 uur zonder avondfles, dus vanavond weer proberen... Ik bedenk me nu... moet ik de overgang van opvolgmelk nr 2 naar gewone koemelk eigenlijk afbouwen? Want ik ben nu zomaar overgestapt sinds een paar dagen en het gaat prima... moet ik eerst nog even een periode helft nr 2 en helft koemelk doen? Nee toch? Ik bedenk me dan eigenlijk dat mijn moeder mij BV heeft gegeven tot 10 mnd en toen ook is overgestapt op koemelk, toen had je helemaal geen opvolgmelk en ik ben toch ook gewoon gezond? Dees, ik ga even je topic lezen... vind het nu al irritant!
Wen, ik denk dat als ze nergens last van heeft, dat ze er al goed gewend is aan de normale melk. Hier hebben ze me geadviseerd door te gaan met opvolgmelk nr2 tot circa 18 maanden en daarna de melk te geven die we zelf drinken thuis. Ik vind het wel fijn die opvolgmelk hoef ik ook niks van vitamines bij te geven.
Fijn dat de KA alles goed vond klinken... kan me voorstellen dat je het spannend blijft vinden, houd hem maar extra goed in de gaten, dat stelt je vast gerust... knuffie voor Bryan!
Gek he die verschilende adviezen? Ik ben helemaal niet een onzeker persoon, maar dit soort dingen maken me dat wel... Ik doe gewoon zoals het voor mij goed voelt besluit ik bij deze... heb ik tot nu toe met alles gedaan en het gaat super goed... zo: dat is gezegd!