Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Thanks meid, we houden hem zeker goed in de gaten het is en blijft mijn alles he :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga douchen en aankleden... doeg allemaal!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    bryan woog vanmorgen alweer 10 kilo en 720 gram lekker flink mannetje he mar hij mocht het met zijn 78cm zeker hebben zei de KA

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    drinken uit fles, Sarah is getrouwd met haar fles....
    Echt waar, ze kan niet oznder dat ding. We hebben besloten dat als we overgaan op gewone melk dat ze die uit een tuitbeker krijgt en de avondfles
    (20.00 uur) houden we er nog gewoon gezellig in.

Gisteren heeft ze vanaf 14.00 uur niks meer gegeten alleen 2 bekers diksap gedronken omdat wij vonden dat ze iest moest.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff, heb net gewerkt. Maar ga vanmiddag niet meer! Ben al een paar keer over me nek gegaan :( Word denk ik tijd dat ik me werk ga vertellen dat ik zwanger ben.....

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Anouk,en al weer helemaal op de been?

Ariel, ja word tijd :D Misschien nog effe morgen de echo afwachten?spannend!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou, ik heb het maar meteen verteld. Gingen ze nog moeilijk doen ook! Omdat ik me al 1x had ziekgemeld voor overgeven en een keer omdat ik griep had :(
    Zegt ze ja, je kan er rekening mee houden dat je opgeroepen word voor de bedrijfsarts :( Nou ja euh, kom maar op. Wat wil die gaan doen? Zelf nog even constateren dat ik zwanger ben ofzo?

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ariel, niet druk om maken, is weer zo'n beleid. Naar huis jij en rustig aan

Ik ben nog niet helemaal opgeknapt, moe en toch nog best wat pijn. Mijn buik is ook nog steeds eivormig met als gevolg dat ik mijn spijkerbroek niet eens aankan..

Tja, ben ff vlles op aan het zetten, tot vanmiddag

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik probeer me dr ook niet druk om te maken...Maar ja doe het automatisch toch!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lekker laten lullen Ariel. Juist goed als je opgeroepen wordt voor de bedrijfsarts, de meesten zijn erg voorzichtig bij zwangere vrouwen.
    Wel rot dat je zo misselijk bent.

Anoek, heeft Sarah vandaag ook nog niks gegeten?
    Hoe gaat het eigenlijk met jezelf?

Wen, stom he dat je zo onzeker wordt gemaakt.. :( Ik denk dat je een heel wijs besluit genomen hebt :D Je kan verschillende adviezen aanhoren maar uiteindelijk moet toch jij besluiten wat het beste is. Fenne is supergezond, die wordt heus wel groot. Of dat nou op gewone of opvolgmelk 2 of 3 is.

Boney, jij vroeg mij dingen, ik weet niet meer wat hihi :oops: In elk geval veel plezier bij de Ikea. Lekker shoppen!

Vivi, heeft Bryan nou koorts? Heb je hem al getempt? Wel heel fijn dat zijn longen goed klinken.

Lune ligt lekker te slapen, ik ga mijn werk eens even bellen om een update te geven. Ik kreeg ze vanochtend namelijk niet te pakken.
    De schoonmaakster is net weg, het huis is weer heerlijk schoon. Ik heb de slingers en de balonnen nog even weggehaald dus het is weer opgeruimd. I like.

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ariel, waar deden ze zo moeilijk over dan, dat je gelogen had over je griep? Want het is toch heel normaal dat je zoiets als een zwangerschap even voor jezelf houdt? Ik heb mijn collega's destijds ook niet verteld dat ik zwanger was en heb toen 2 weken met misselijkheid op bed moeten liggen... ik had het zelfs vrienden (mijn beste vriendin wel) nog niet eens verteld toen, die maakte zich enorm zorgen omdat ik echt heel ziek was toen... wat ik eigenlijk zeggen wil is: maak je geen zorgen om zo'n reactie... lekker rustig aan doen nu, de signalen van je lichaam zijn weer heeel belangrijk de aankomende maanden, dus lekker naar je lijg luisteren! ;)
    Morgen echo... SPANNEND!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ze zei dat ik waarschijnlijk opgeroepen zou worden omdat ik nu voor de derde keer ziek ben in korte tijd. Dat dat een standaard procedure is ofzo. Maar als ik naar de bedrijfsarts moet vind ik dat ook helemaal niet erg hoor!
    Ik heb ook zoiets van wat niet gaat, dat gaat niet!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Die bedrijfsarts zegt waarschijnlijk zoiets als: gefeliciteerd! luister maar goed naar je lichaam en doe het rustig aan! ;) :)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja precies! Daarom maak ik me dr ook niet zo druk om hoor! Ze zijn toch altijd wel voorzichtig met zwangere vrouwen.

Wat ik wel heel raar vond van me manager (is een vrouw) ze vroeg echt meteen of ik van plan was na de zwangerschap weer te gaan werken.....

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemiddag!

Nog even niets teruggelezen.. ben net terug van boodschappen doen en koffie drinken bij de buuf!
    Nora ligt net op bed, Die is helemaal op!
    Ze heeft net voor het eerst een fles met gewone halfvolle melk op! Ze vond het heerlijk! Wel warmgemaakt in de magnetron uiteraard!

Ariel.. pff.. maak je niet druk meid! (snap dat je dat automatisch wel doet.. zou ik ook doen! ;) )
    Maar waarschijnlijk zal de bedrijfsarts gewoon zeggen rustig aan doen.. en de volgende keer als je ziek bent doorgeven aan het uwv dat je ziek bent ivm je zwangerschap. Dan kan je baas ook niet meer zeiken want dan krijgt ie alle uren vergoed!
    En net wat wen zegt. Met zwangere vrouwen zijn ze meestal erg voorzichtig!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ze zijn gewoon bang om je kwijt te raken!

17. supermummy

Ariel wat voor een werk doe je eigenlijk?

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Sizzel, dus Nora ook aan de gewone melk... fijn dat ze het zo lekker vindt, Fenne ook... die smult er van!
    Ga jij nu ook gewoon helemaal overstappen of hoe ga je het doen?

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben huishoudelijke hulp (thuiszorg) is wel redelijk zwaar werk. M'n vk zei al dat ik dat waarschijnlijk niet tot 34 weken vol ga houden. Maar ja we zien het allemaal wel!
    Bij de ene client is het zwaarder dan bij de andere....Maar matrassen omkeren en dat soort onzin ga ik binnenkort denk ik niet meer doen! Dat is echt ZWAAR!

20. supermummy

Ik heb met mijn bazin overlegt om meer uren te gaan werken. Zij vond het een goed plan, maar wel pas in maart omdat het dan drukker is :)
    Dus dan zou ik van maart tot half of eind augustus 36 uur gaan werken. Ik heb nagevraagd of ik daarna als het nodig zou zijn geen probleem is om minder uren te gaan werken, dat is geen probleem.
    Ik ga haar pas vertellen dat ik zwanger ben na een goede echo.

Deel Deze Pagina