Hmm, net gebeld en ik word er niet heul vrolijk van. Aan de ene kant alle begrip en 'doe rustig aan', maar aan de andere kant ook wel pushen en aandringen dat als het ook maar even kan dat ik weer moet beginnen. Ja, dat snap ik zelf toch ook wel, alsof ik voor mijn lol thuis zit Ik kan helemaal niet tegen dat soort dingen, als ik onder druk word gezet word ik een beetje paniekerig, daar kunnen zij ook niks aan doen, dat ligt echt aan mij maar kan er gewoon niet zo goed tegen. Het stomme is dat ik het wel tegen Ariel kan zeggen (dat doe ik dus nu ook even ), meid doe rustig aan, je werk komt wel weer. En juist goed dat je naar de bedrijfsarts gaat, anders vraag je of je sowieso naar de bedrijfsarts mag
Rosalie krijgt nu 1 fles normale melk per dag en dat vind ze echt heerlijk! Ga denk ik nog maar een fles vervangen voor normale melk. Ff aan Vin vragen of hij straks Vit. D druppels mee kan nemen.....
Ooh dat is inderdaad zwaar, ja effe afwachten hoe je zwangerschap verder verloopt. MAar zware dingen tillen doen moet je sowieso niet doen-
@Maja; werk komt bij mij ook duidelijk op de laatste plaats! Ik vind het echt leuk om te doen en heel zielig voor die oudjes, maar mijn gezondheid en die van mijn ongeboren kindje gaan toch echt voor!
ik wil wel echt helemaal over gaan stappen. Ze heeft nu een jaar hypoallergene voeding gehad en volgens het cb is het er nu ook wel de tijd voor. Het is ten tweede een heel stuk goedkopen en makkelijker! ze krijgt 's ochtends een bord melk met Brinta, 's middags een boterham en een fles melk en 's avonds nog een fles voor het naar bed gaan. Maar die willen we er ook af gaan halen.. Ik heb nog 1 pak voeding staan en die maken we eerst op. Die gebruiken we voor de brinta en tussen de middag krijgt ze dan gewone melk. Daarna gewoon helemaal over op de gewone melk! Vind het jammer om een pak van 16,- weg te gooien!
vit D druppels moet ik ook nog halen.. maar dat hoeft pas als ze volledig de "normale melk" krijgen en dat heeft ze nog niet!
maja.. waarom ga jij anders niet eens naar de bedrijfsarts.. ff alles uitleggen hoe en wat. Het zal jouw misschien wel wat meer lucht en ruimte geven. De meeste bedrijfsartsen zijn helemaal niet zo verkeerd hoor.. ze zijn er voor het bedrijf, maar ook voor jouw. Ze kijken echt naar wat het beste is voor jou!
Ik zat hier geloof ik ergens te lezen dat als ze minder dan 300cc poedermelk krijgen, dat dan de Vit. D druppels nodig zijn.
oja.. Ineens loopt nora weer! Grappig. Echt stukken.. heel geconcentreerd, rustig stappen doet ze! Heerlijk om te zien.. En dan ineens... BOEM.. valt ze op haar kont.. (lees: laat zich vallen..)
Oh Sizzel, dan gaat het bij jou dus precies hetzelfde als hier! Want hier ook BV en daarna hypoallergeen en nu dus de overstap naar halfvolle melk met Vit. D... en de avondfles aan het afbouwen... Meid, je stelt me gerust, als jij het ook zo doet dan ben ik echt wel goed bezig!
whahahaha.. lees in mijn stukje nu dat ze een jaar hypoallergene voeding gehad heeft.. (NOT!, ze heeft dus maar een half jaar hypoallergene voeding gehad.. daarvoor BV niet te vergeten!)
ik vond Fenne toch ook al echt lopen hoor toen je dat filmpje liet zien! Maar als ik het dus wil filmen dan gaat ze zitten of kruipen.. Eigenwijs ding!
Het lijkt mij ook zooo leuk als Rosalie gaat lopen! Ze stond laatst heel eventjes los en toen keek ze mij aan en toen ging ze gauw maar zitten