Fenne loopt idd wel kleine stukjes, maar dan moet ik haar echt motiveren en dan alleen naar mij toe... ze zal niet bij de bank weglopen om ergens heen te gaan als ik niet in de buurt ben...
hihi Hier durft Sara ook nog niet te lopen Ze kan wel helemaal uit zichzelf gaan staan, eerst op handen en voeten en dan hup kontje omhoog en ze staat en dat doet ze de hele dag
Nou Wen, het begin is er! Rosalie die sleept de salontafel overal mee naar toe. Is nogal een lichte van Ikea en die gebruikt zij zo nu en dan als soort van loopwagen haha
Nora steekt nu echt stukken over.. van het dressoir naar de salontafel. (stap of 6) van haar eetstoel naar het keukenblok, dan weer naar de muur.. steeds tussen e 6 en 8 stapjes denk ik zo.. en als pappa bijvoorbeeld zegt.. " ik ga jouw pakken.." en mamma zit op de bank.. Dan rent ze bijna.. hihi.. dan kan ze ineens heel hard los rennen/stappen!
Nora eet straks lekker met ons mee! Italiaanse roerbakgroenten, aarappeltjes en beenham.. jammie! (en bij Nora nog een gepureerde tomaat erdoor!)
zo hee kom ik even kijken.. @dees.. hoezo gezeik.. wat is er nu weer.. en nu een keer van je afbijten.. verstand op nul en voor jezelf opkomen meid...barst desnoods in tranen uit..schreeuw en zeg dat ze nu s een keer normaal moeten doen.. stelletje..@$&^^#)($&^&^#( @halfvolle melk.. Marijn vind t ook heerlijk..krijgt nu tussen de middag een fles papmelk met gewone melk.. smorgens nog voeding en savonds ene keer wel andere keer niet..heb t idee dat de voeding meer verzadiging geeft.. maar goed..tis wel een stuk handiger die gewone melk.. en goedkoper niet te vergeten.. @vanmorgen voor de 1 na laatste keer bij het revcentrum geweest voor zijn Helmpje.. tis weer aangepast en tziet er goed uit.. ik zie t nog steeds hoor, maar op de 25e gaan ze nieuwe meting doen en dan mag ie hoogstwaarschijnlijk helemaal af.. de rest zal dan het komende jaar nog zelf een beetje bij trekken.. de 25e gaat de kapper voor het eerrst zijn bolletje knippen.. (zijn haar dan he..) wordt ook wel tijd want hij kan bijna voor een meisje door..whahaha.. hier voel ik me zelf een stuk beter...JOEHOE..maar t kwakkkelde zo de laatste paar dagen dat ik nog nergens op reken.. kan zomaar vanavond weer bagger zijn..
Ariel... idd je eigen gezondheid en dat van beebje gaat voor.. helemaal waar.. dus rustig aan.. geldt net zo hard voor MAJA... als je zelf zo bagger bent hebben je clienten niets aan je..ik kan ook neit zo goed tegen die druk dus herken t wel, maar aan jezelf denken is wel de beste remedie nu.. ziek is ziek.. kun je niets aan doen..
Mrijn Sizzel Debora Wen Thirza Dees ichy Boney meiske Debby Naatje ariel (zo.. ff van "onze" hyves gekopieerd en de forumnamen erbij gezet!
Wen, rond een jaar kun je gewoon overstappen, maar ze geven wel het advies om extra vitamine d toe te voegen omdat ze daar anders te weinig van binnen krijgen. Als ik niet geopereerd was zouden wij ook begonnen zijn met gewone melk maar voor nu is het wel even handig om op de oude vertrouwde manier door te gaan, ook voor de oma's en opa's die Sarah nu veel verzorgen. Sorry voor de typfouten maar ik barst van de koppijn en ben een beetje dizzy. Geen zorgen maken hierover, gaat toch prima zo? Doen wat jij denkt dat goed is en dan is het oke!
Kijken of ik het uit kan leggen. Ik ben aangenomen voor 24 uur. Ik heb die verdeeld over 3 dagen. Ze hebben een tijdje geleden nieuwe roosterplanningen gemaakt en gaan nu ineens 24 uur spreiden over 4 dagen. Ik wil dat helemaal niet maar we hebben er niks over te zeggen. Ik heb dus iemand van HR gemailt dat ik het er niet mee eens ben en die heeft dat doorgestuurd aan mijn baas en die wil nu een gesprek. Ze hebben zich goed ingedekt want ik heb er al 2 advocaten naar laten kijken. Nergens in mijn contract staat dat die 24 uur in 3 dagen gewerkt moeten worden. Mijn baas had gezegd dat ik af en toe een extra dag moest komen maar in maart is dat al elke week. Daarbij zitten er dagen bij van 11.15-15.15, belachelijke tijden toch? Ik ben zooooo over de zeik, ik wil hier zo snel mogelijk weg....Kon dat maar zo makkelijk