Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mee eens Anoek....

ik doe oook waar ik me goed bij voel.. moet ook nog vit. d kopen.. ik ben daar zo'n truus mee he.. geen discipline voor..

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja dat is dan wel verrot dat dit niet in je contract staat.. maar tis wel logisch dat je het hier niet mee eens bent..zeker als je het met 3 dgn kan regelen ivm Luuk.. zeg gewoon dat het met 4 dgn onmogelijk is met oppas en zo.. dat kdv te duur wordt en dat zij je nu in een spagaat zetten. stoppen met werken kun je ook niet maar 4 dgn structureel is ook niet haalbaar.. zij zullen zich dan ook moeten inzetten voor een goede oplossing. anders kun je dit altijd nog eens aan de vakbond of een advocaat voorleggen dat het in jouw situatie met luuk enzo niet haalbaar is en dat zij niet naar een oplossing willen zoeken die voor beide partijen haalbaar is...beetje menselijkheid is heirbij wel gepast lijkt me..

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Iedereen moet mee in deze regels en ik dus ook, heeft hij de vorige keer al gezegd. Kinderen e.d. zijn mijn probleem zei hij.....

Ik moet hier gewoon snel weg anders zie ik het weer fout gaan.....

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jeej dees.. dan wordt het inderdaad lastig om dat in 3 dgn te krijgen.. wat een gedoe!

maar snel verder solliciteren.. ik geloof niet dat er op jouw werkplek oit nog iets goeds veranderd

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    amen!

6. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ha meiden

zo daar ben ik weer ff heb helemaal geen zin om mee te lezen want voel me zwaar rot,
    kreeg vanmorgen telefoon dat er bij mijn zusje een tumor is geconstateerd in dr borst!
    dat viel bij mij in al een bom,ze is nog jonger als ik net 28 jr en 3 kindjes.
    ik ben de oudste van de 4,morgen gaan ze een soort van biopsie nemen en dan hoort ze hoe en wat verder.
    volgens de arts zag het er niet best uit en is het erg groot.
    fijn weer,elke keer die rot dingen soms vraag ik me af komen er geen leuke dingen meer?

zo ga nu ff wat aan me huisje doen want dat ziet eruit,dikke knuf voor jullie allemaal!

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi,

Hier even een berichtje uit de ziekenboeg: Stijn en Kas zijn vannacht ziek geworden. Spugen en aan de schijt. Heel zielig, ook voor mama. Want ik heb vannacht maar een half uur geslapen en dat is niet gelogen :( Echt een waardeloze nacht dus.

Dees, balen zeg weer gezeik op je werk :(
    En dat topic ga ik zo even lezen.

Dat is eigenlijk het enige dat is blijven hangen. Ik voel me een beetje een zombie vandaag, sorry!

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dat is dus ook een probleem. Ik verdien hier best goed. Om rond te kunnen komen zal ik een gelijkwaardig loon moeten hebben en dat zit er gewoon niet in. Daarbij liggen momenteel de banen niet voor het oprapen.

Ik heb die zekerheid nu gewoon even nodig en die heb ik niet als ik wegga. Ik heb nu een contract voor onbepaalde tijd,.....

Yvon heeft vandaag ook rot nieuws gekregen dus we zijn samen aan het spuien via mail......

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Dees! Wat is dat voor iets belachelijks zeg! Zeker bij een administratieve functie! Ik werk 27 uur verdeeld over 4,5 dag. Maar ja ik heb 2 cliente van 3 uur per dag, dus meer uren kunnen gewoon niet!

Het lijkt wel of die baas van jou je echt met alles dwars wil zitten! Ze moeten zeker met de mensen met kinderen rekening houden met dit soort dingen. Je werkt dan misschien wel het zelfde aantal uur, maar je hebt ook een dag extra oppas of kdv nodig. Dan ben je dus extra geld kwijt, met hetzelfde salaris! Met 1 woord BELACHELIJK!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn dat je Yvon hebt Dees! Zal vast en zeker een opluchting voor je zijn!

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemiddag allemaal

@ dees , jou baas is jou der uit aan het werken meid ! laat je niet kennen ..

@ meiske , germ de kids ziek , beterschap

@ lianda , ach germ meiske toch ... :( sterkte

@ sizz, wat een knappe meid heb je toch met de snelle lopen !

@ sm , fijn dat je meer uren kan gaan draaien

@ ariel , lekker hoor , zo'n zeikbaas

de rest dikke knuffie !

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    lekker spuien dees...

euh.. meiske.. welk topic...? en euh.. sterkte met de ziekenboeg thuis...

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey Mys!
    Hoe was het hele vroege werken?

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hey myss.....

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Heey ariel

ja bagger dus he hahahah :D

ik had de wekker om 6.20 gezet , moest om 7.20 weg , druk ik dus vanmorgen me wekker uit ,
    schiet ik wakker om 7 uur bohh , HAAASTTUUUHHHH hahaah :)

maar goed , ik was op tijd :)

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en hoest met Bones? past t velletje alweer wat beter?

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    haaaaaaaaaa die ichy :)

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ichtus, dat topic van Dees waar ze iets te koop aanbood.
    Ik heb het gelezen en ik geef je groot gelijk hoor Dees dat je het hebt laten sluiten!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahahah.. Marijn is zijn boterham met pindakaas aan het ontleden... zoekt zeker iets spannends...

geef m altijd gewoon uit t vuistje..en heb er nu pindakaas op gedaan.. klein laagje.. vind ie wel lekker zo te zien...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    owh ga ik ook ff kijken...pfff

Deel Deze Pagina