zo ik ga ichy acterna en ook even wat doen nu slaapt de kleine kerel nog lekker, dadelijk wil hij denkelijk alleen bij mama zitten
ik heb Nora gefilmd toen ze net liep! Snel het fototoestel en nog een keer proberen. Steeds maar kleine stukjes, maar ze loopt.. Vanavond zal ik proberen het hier op het forum te zetten ok? Haal 'm dan natuurlijk wel weer weg zoals jullie van mij gewend zijn! Tis net zo'n filmpje als wen van Fenne had!
Leuk Siz, ben benieuwd naar het filmpje (ik hoop wel dat ik dit keer niet te laat ben ) Dees, succes met het gesprek
nou net weer getempt en nu is het 38,9 pff hoop dat dit snel over is hoor, heb vanmorgen heel vrolijk tegen de KA zitten vertellen dat het allemaal super goed gaat was trouwens wel stom kreeg eerst een co-assistent kon ik eerst alles aan hem vertellen voor mijn eigen arts kwam snap best dat ze het moeten leren maar ben beetje gehecht aan de KA van bryan omdat ze alles van hem weet ze was er ook toen hij opgenomen was hele fijne arts eentje die geen gezichten vergeet
Er is een oplossing gevonden. Ik ga van 24 uur naar 22 uur. Zo kunnen ze me ab-so-luut geen 4 dagen meer inplannen. Vanavond meer.
wat een rust hier, maar goed ook krijg ik weer eens wat gedaan moet alleen tussendoor af en toe spieken
Oeh, ik kan merken dat ik nog wat kribbig ben (netjes gezegd). Er staat een collega erg aanstellerig te lachen bij de baas. Jemig muts, kruip dan meteen onder zijn buro....
Wat een goede oplossing Dees... die 100 euro is natuurlijk balen, maar een dag extra werken is dat niet waard! Over de pindakaas, Fenne heeft dat ook al eens op... kan geen kwaad hoor, in het boek van Kleintjes (heb je die vent ook weer!) staat zelfs dat het kan... Frietjes, burger king en mcdonalds daarentegen krijgt Fenne nog maar even niet... maar dat eet ik zelf ook gewoon nooit, dus das makkelijk! Ik ben echt shopziek ! Bah... alles wat ik zie voor Fenne dat moet ik gewoon hebben... vandaag weer allerlei speelgoed en van die voelboeken gezien en dan moet ik zo veel moeite doen om het te laten staan... maar ik heb me weten te bedwingen en gewoon ideetjes opgedaan om te vragen voor haar verjaardag! Mijn lief had al een uur thuis moeten zijn, moet ie weer langer werken... das echt vaak de laatste tijd... wel lullig voor 'm! Waar zijn de foto's van de kindjes vandaag? Gewoon al een hele dag geen foto gezien hier!
Oh ja, ben eigenlijk alles vergeten wat ik gelezen heb... maar Lianda, heel veel sterkte... wat een vreselijk rot nieuws van je zus... ik duim dat het goedaardig is en je zus snel weer helemaal de oude is...
oh ik heb het eten al klaar.. voor straks... marijn heeft al gegeten..en gaat over een hafl uurtje zijn bed in...kids zijn lief aan het spelen.. ATWT staat op.. ideaal...
Lianda, heel veel sterkte met je zus! Ik hoop dat alles goed komt! Dees, nou ja toch best een goede oplossing! Belachelijk die shiften van 4 uurtjes vooral als je ook nog eens van ver moet komen dan loont zich dat helemaal niet. Hier in Spanje is dat goed geregeld, voor iedereen die kinderen heeft tot het 8e levensjaar mag je je eigen diensten uitkiezen en ook hoevaak en hoeveel uren je werkt. Vivi Bryan niet helemaal lekker?! Beterschap voor hem. Over eten:Hier pikt Sara ook wel wat frietjes mee, wel zonder zout. Ik bestel geen eigen portie friet of kipnuggets voor haar hahaha