Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ga voor een Gamba met uitsteekseltjes (waar de armen en benen komen ;) )

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hmm wie is er allemaal jarig?
    Heeft iemand de lijst?
    Toch gek dat Sara pas over meer dan een maand jarig is :) Wie kaartjes wilt sturen kan dat nu alvast doen want de post doet er best lang over ;)

3. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je wel joma en maja. Pfff af en toe ben ik zo emo...

Ariel succes vandaag! Zal aan je denken om 14uur! Je gaat een heel mooi spartelend kindje zien!

4. supermummy

Ariel, jij bent zeker nerveus of niet? Zo spannend, het zit vast helemaal goed, en waarom in godsnaam een echo pas om 14uur?Om je een hele ochtend te kunnen opvreten?

5. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh Aaron ook van harte met je 1e verjaardag!!

6. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn wordt juist heel druk als ie moe is. Hij komt nooit meer "hangen" bij ons. Dan gaat ie juist echt schreeuwen enzo!
    Grappig dat dat zo verschilt he!
    Zelf sliep ik als 1 jarige al in m'n moeders armen als ze de trap opliep naar m'n kamertje! hihi

7. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer

Ik hoop op zoiets! hahahaha Wel jammer dat ik geen scanner heb. Zou ik een foto van een foto kunnen maken om het aan jullie te laten zien?

8. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pb je adres ff ;)

9. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja dat kan wel hoor Ariel heb ik ook gedaan van mijn echo's die in m'n album staan

10. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zeker spannend! Zit al de ochtend stijf van de zenuwen :) En we hebben de echo pas om 14.00 omdat Vincent lastig op korte termijn vrij kan nemen van ze werk :( En nu gaat ie een paar uur eerder weg en werkt ie de rest van de week ietsje langer door. Als het aan mij had gelegen had ik em nu!

11. supermummy

krijg je een inwendige of uitwendige echo?

12. supermummy

Ja de eerste echo vind ik de spannendste omdat je gewoon nog niet veel merkt aan jezelf dat je zwanger bent is zeg maar het eerste echte bewijs.

13. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zeker grappig dat dat zo verschilt! Ik snap je frustratie heel goed hoor! Rosalie heeft ook van die dagen dat als ze moe is ze gaat piepen. Dan is echt niks goed! Op schoot niet, zelf spelen niet, drinken niet echt helemaal niks! Word er dan echt niet goed van!

Zoo jij sliep makkelijk vroeger! Rosalie is echt een lastige slaper! Die krijgt dr laatste flesje in bed en dan liggen wij naast dr bed totdat ze slaapt!

14. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik denk een inwendige, lekker zo'n koud ding in je muts whahahah :)

15. supermummy

Ja je moet er wat voor over hebben :) En is wel mooier beeld als je nog maar zo kort zwanger bent.

16. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja dat was echt spannend ja! Was zelf toen ook echt bang voor een mk, dus toen ik dat spartelende kindje zag was het pas "echt". weet nog goed hoe blij we toen waren!

SM wanneer krijg jij de echo?

17. supermummy

Debora heb aanstaande vrijdag de intake bij de VK ik denk dat de eerste echo rond de 12 weken is.
    Bij Sara had ik een bloeding in de 8e week en heb toen een echo laten maken bij een abortuskliniek (dat wist ik toen niet :) )

18. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn is ook zo een! Hoewel het sinds een paar dagen 's avonds echt super gaat, dan leg ik hem neer, zeg welterusten Finn en loop weg. en dan horen we hem niet meer! Nou 3 weken geleden moest je hem zowat in slaap kijken, en z'n speen blijven vasthouden!

Ik vond de inwendige echo niet heel vervelend. en Marc zat met verbazing te kijken dat ik zo maar bij een vreemde vrouw met m'n blote kont op die tafel ging liggen! wahahaha

19. supermummy

heb je nog fotos van je huisje,Debo?

20. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ook spannend de intake! bij dezelfde vk als bij Sara of een ander?
    Hihi bij een abortuskliniek... Das wel grappig!

Share This Page