3 Febuari Dylan Aaron 4 Februari Tess 6 Februari Ilse 7 Februari Keano 8 Februari Bryan (vivi) Bryan (mys) 9 Februari Nora 12 Februari Zoƫ Angela 14 Feruari Elena 16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara
Ik kan nog niet staan of lopen zoals de andere kindjes maar mijn mama is heel trots dat ik al zelf mijn speen van tafel kan pakken..
Zo, dat was de fotoreportage Nu weer naar Lune. Er is geen land mee te bezeilen (zo noemen ze dat toch?)
Haha, even een "strip" verhaaltje van Lune Leuk! Hier ligt Aaron weer in bed, ik heb net gedouched en me aangekleed. Het feest kan beginnen! Nu alleen de visite nog! Maar die zal binnen een uur ook wel komen! Bye bye meisjes, fijne dag vandaag! Dylan ook een fijne dag vandaag
Thirza heel veel plezier vandaag! Ik heb net ff gedouched, de cavia netjes bijgewerkt En de baby in bad gedaan. Dan ga ik dr zo bij me moeder brengen, ff boterham eten daar, naar de fysio en dan de echo! Ik zweet me echt helemaal de tering! Echt erg!
oh oh oh hoe kunnen we Dylan nou vergeten! GEFELICITEERD DYLAN! Ben je al een beetje beter? Fijne dag vandaag! Aaron buikpijn: ach arm ventje... Nou toch maar een fijne dag vandaag en als de visite weg is lekker bijslapen Succes Ariel! Dees: dikke knuffel! Geweldige reportage van Lune! En maja, ik vind je tafeltje erg mooi Zoiets zochten wij ook! Nou hier bijna een uur over die peer gedaan! haha voor het eerst in stukjes ipv gepureerd. Ik dacht als ie banaan in stukjes kan eten en boontjes en aardappelen ook dan moet dat ook lukken. Veel lol, een grote bende, en een paar keer zowat gestikt, dus toch maar gepureerd! Morgen weer proberen. In bed gelegd en ik ben gaan douchen. Ben ik alleen de babyfoon vergeten aan te zetten.. Ach ja als ie echt huilt hoor ik hem wel! Gister trouwens aardappel- tonijn "koekjes" gebakken uit opperdepop. Voor ons zelf ook alleen met zout en peper en was nog best lekker ook! Finn vond het heerlijk iig!
Ik had trouwens laatst iets geks: liep naar m'n werk toe vanuit het station en ineens had ik de naam Rozemarijn in m'n hoofd... En die blijft nu hangen. heb het ook al tegen Marc gezegd. Gek want die naam past helemaal niet echt bij ons, maar ik zei tegen marc: als we ooit een meisje krijgen noemen we haar zo... En Marc even stil... en toen zei hij das wel leuk en dan als roep naam Marijn! Ik had gedacht dat ie zou zeggen; jij bent gek! Als Finn een meisje was geweest zou hij Lynn, Erin, Marin, Tess of Amber geheten hebben!
Ik kom net van het cb vandaan. Mike heeft zijn prikken gehad, hij moest even gillen maar gelijk daarna weer stil. Hij is sinds zijn laatste bezoek niets aangekomen Hij heeft natuurlijk ook ruim een week diaree gehad, dus zal daar wel komen. Moet nu over 2 weken weer langskomen om te wegen.. Wel een beetje balen Ga zo even teruglezen...