Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi boney succes!

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Succes Boney.. veel plezier haha..

Wow.. krijg net een mailtje. Ik heb mijn auto te koop staan voor 3500 euro.. tja wat een gek er voor geeft he.. krijg ik dus net dat mailtje van een buitenlandse jongen/meneer...
    Hoi Ik wil zo graag jou ato koopen voor liefst wat ik in me hand heb is 3.250 ik hoop dat jij oowk te vreede over word laat mij snel gouw weeten,word mijn eerste auto als ik koop groetjes Alper

Nou kom maar halen.. liever vandaag dan morgen!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Diaantje....weg met die bak en weer een zorg minder!

Boney, veel plezier...euh....succes!

Debora, als inbakeren niet nodig is zou ik het ook niet doen hoor! En met dat hoofdje....trekt vast wel bij. Daar heb ik bij Tess ook alle hoop op, wordt in ieder geval niet erger.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, ze zijn er nog niet. Dan kom ik hier m'n tijd maar verdoen.

Diaantje: hihi wat grappig zeg. En gelijk weg doen voor die prijs!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @suus: denk ook wel dat het bijtrekt, zo erg is het (nog) niet!
    @diaantje: nou meteen doen! haha

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier ook eentje met een afgeplat hoofdje ik ben nu vanalles aan het proberen maar meneer is zeer eigenwijs en als ik hem naar links leg kan ik er op rekenen dat hij 5 min later weer naar rechts kijkt
    we gaan het nu nog maandje proberen hem naar links te laten kijken en als ik de volgende keer bij het cb ben kijkt de arts erna is het dan nog afgeplat dan worden we door gestuurd naar kinder fysio

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou zijn vader zegt 2800 euro.. voor die prijs mag hij komen kijken, maar meer gaat er ook echt niet af. Dan kunnen ze weer gaan...

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heel goed Diaantje! Niet teveel zakken hoor, het zijn toch nog maar de eerste kijkers of niet?

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    gelijk heb je diaantje!

@vivian... mm kleine eigenwijs!
    gelukkig is het hier nog niet zo erg dat ie naar fysio moet

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag!

Marcel was vrij vandaag en morgen ook nog dus samen ff boodschappen gehaald en inbakerdoek... en gwen heeft vandaag en gister nog niet gepoept en geef nog gewoon die lactulose..snap er geen drol van dus ze is weer heel onrustig en ook weer sinds vandaag last van zuur..ook tijdens het eten dus iedere dag poepen is het beste voor haar!
    maar morgenmiddag belt die kinderarts mij toch op om te vragen hoe of wat! dus zal het gelijk zeggen... dus vandaar ik er vandaag niet veel was ben weer druk met me meissie ,en vindt zo zielig dat het er gewoon dwars zit :(

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Joepie ze zijn weer weg! :whistle:
    Wat een kippenhok zeg.
    En ik was zoooooooooo blij dat m'n moeder er bij was.

Tessa heeft dan ook bijna alleen maar gehuild. Ik heb me kapot zitten ergeren aan alle opmerkingen.
    Ow, heeft ze krampjes?
    Ow, als ze bij je is, is ze stil. Ze is lekker verwend... #-o
    Moet ze niet boven in haar wiegje?
    Huilt ze altijd zo veel?
    Let je wel op wat je eet?

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. :evil:
    M'n moeder zag groen van ergernis en zat steeds naar me te knipogen.
    Verder hebben ze het alleen maar over andere mensen gehad. Die doet het met die, die is weer zwanger en met die gaat het ook niet goed. Ik hou daar helemaal niet van. Het hele dorp is weer besproken.

M' n moeder was zo slim om op te stappen zonder dat ze boven hadden gekeken :thumup: Daar had ik echt geen zin in. Haha

Nu wilde ik nog graag ff gaan lopen. Klein rondje zo maar, maar ze is nu net stil. Ze ligt wel al in de kinderwagen, maar wil toch haar jasje aandoen en dan word ze weer wakker. Ik laat ze maar ff lekker zo....

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Waar is iedereen?
    Ik ga de witlof ff verder afmaken en in de oven schuiven.

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Meldplicht.

Boney, het was 5,95 volgens mij, 5 euro is prima ;)

Net thuis, de hele dag weg geweest. Vanmorgen spoedje gyn maar alles was goed. Tenminste, hb 7,1 alleen mijn buikpijn komt omdat er weer een eitje zat en mijn PCO en endometriose weer opspeelt. Ik hoopte dat het na de bevalling weg zou zan (komt regelmatig voor namelijk) maar nee, bij mij blijft het allemaal. Vanaf nu zal ik dus weer veel buikpijn gaan krijgen :(

Daarna winkelen met ma en ik ben gru-we-lijk verwend en Luuk ook! Ik word de 20ste 40 jaar :confused: en heb een paar setjes nieuwe kleren gehad en Luuk heeft ook een stuk of 4 nieuwe stelletjes gekregen.

Luuk krijgt nu de fles van papa en ik moet even bijkomen. Ik heb weer heel erg veel last van mijn bekken helaas :(

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    sorry meiden even echo bericht

bryan is al heeeeeeeeeeeeeel de middag aan het huilen , af en toe is hij zo moe valt hij van het huilen in slaap voor 15 min of zo en dan begint hij weer , ik weet me even geen raad meer , ik verga van de koppijn pfff

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Aggos mystery.
    Dat heeft Tessa ook wel eens. weet niet wat er dan is. Dan is ze zooooo moe, kan ze haar ogen bijna niet open houden. Maar zodra ze dan slaapt dan is dat maar 5 min.
    Als ze zo'n paar uur heeft dan heb ik ze eigenlijk altijd bij me. Dan is ze stil en is het goed.
    Heb je een draag doek? Dat werkt hier namelijk super goed.

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja heb vanmiddag al heel de tijd met hem op schoot gezeten , maar dan ook heel onrustig .... draag doek heb ik wel ,maar ik kan hem niet dragen helaas , heb nog last van me rug door de ruggeprik , en hijs een beetje te zwaar aan me nek :(

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hijs nu weer ff stil
    ligt als of zijn leven er vanaf hangt op zijn duim te zuigen :(

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben nu echt eten doen. Was Tessa nog ff op bed aan het leggen.

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    en daar gaat hij weer :(:(

smakelijk boney

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    arme Bryan! nou ja beter gezegd, arme mystery! Finn heeft dat ook wel eens maar nooit langer dan 1 uur, en idd dan ook zuigen aan z'n handje of speen alsof z'n leven er van af hangt. weet ook niet wat je er aan kunt doen. Voel me dan ook altijd een beetje hulpeloos...

Deel Deze Pagina