Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh dan schrik je even maar ze komen nu ook niet zo heel veel meer aan, en dan ook nog ziek geweest... Finn was ook maar 280 gr aangekomen in 2 maanden. Wel lastig dat je nu weer terug moet komen...

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    AARON en DYLAN van harte met jullie 1e VERJAARDAG!!!!!

ook de mama's en papa's GEFELI en geniet van de dag...

weet niet of het al voorbij is gekomen, maar las op haar hyves dat Jaydee is geopereerd!.. ze is weer thuis dus kennelijk gaat t goed.. hyves doet raar dus kan niet verder lezen hoe of wat...

dus.. MissN.. hoop dat alles goed gaat nu met Jaydee en dat het niets ernstigs is geweest...

dikke knufff

Mooie reportage van LUNE.....heb er smakelijk om gelachen..

Tess morgen jarig.. dat ga ik onthouden zei ringeling..

en verder niet echt teruggelezen...geen tijd ook..Marijn wil niet slapen vanmorgen.. heb m er al 2 x uitgehaald.. en ga nu een 3e poging doen.. want over een kwartier moet ik weg naar school...dan moet ie toch echt stil zijn..

:rolleyes:

dikke kuss all...

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi,
    Ik zoef even langs.
    Debora krijgt een knuffel
    AARON en DYLAN gefeli met jullie 1e verjaardag!
    Ariel heel veel succes straks! Ik heb een paar keer een inwendige echo gehad en dat valt reuze mee. Wel koud idd :)
    Maja, leuk beeld verslagje van Lune. hihi...

Hier is Tessje op het kdv. Ik ga nu even de boel aan kant maken (de ontbijtboel staat hier nog :oops: ) Dan even de ramen zemen. Daar heeft Tessa gisteren met haar yoghurt handjes op zitten slaan :(

Dus ik ben nu snel weer weg. Zwaai!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Dylan en aaron gefeliciteerd met jullie verjaardag

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaaaahaaaa
    Tess zat vorige jaar nog een dagje in mama's buik hoor.
    Morgen is ze inderdaad jarig en ik word steeds emotioneler. Mijn kleine grote meid...pffff.

Maar ik kwam Aaron en Dylan even feliciteren. Heren van harte proficiat met jullie eerste verjaardag! Ik hoop dat jullie samen met jullie papa's en mama's een geweldige dag hebben!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lieve debora je bent zeker een goede moeder, finn is misschien gewoon niet zon knuffelaar komt volgens mij wel vaker voor bij jongens, bryan doet het alleen als hij moe is hoor. Je krijgt van mij een dikke knuffel!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nouja, nog een poging dan.
    Ichy, Jaydee is geopereerd aan de neusamandelen en er zijn buisjes geplaatst.
    Fijn dat het meiske weer thuis is en hopelijk heeft MissN nog even de mogelijkheid om te laten weten hoe het gegaan is.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Aha dat was er dus! Fijn dat alles goed gegaan is met Jaydee!

Viv; dank je...

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmm volgens mij is er iemand wakker! hoor niet zo goed zonder babyfoon en de wasmachine die draait... even spieken en als ie wakker is gaan we boterham eten en naar de stad denk ik om gordijnen te halen voor op Finn z'n kamer.

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Aaron en Dylan, hieperdepiep hoera voorjullie. VAn harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en een fijne dag

Missn, hoe is het nou?

Die Lune toch, en die laatste foto, oh erm, ik zou het ook zo in een fotoalbum zetten

Debora, je doet het hartstikke goed, moet je eens kijken het afgelopen jaar, Supermama, dat ben je! En een kindje die niet wilt knuffelen, helaas hebben ze een eigen willetje...............en dat vinden wij niet altijd fijn.

Hier dus een echt papa kindje maar dat kan volgende week weer anders zijn, vind ik ook niet altijd leuk maar ja, als ze een van ons tweeen dan maar als voorkeur heeft..

Sarah heeft nog helemaal niks gegeten of gedronken, als ze dadelijk nog niks op heeft ga ik de huisarts bellen, gisteren op het kdv400 cc melk op maar wel flinke diarree, 3 keer alles onder, ze had gisteren een broekje maat 68 aan, kniekousjes eroverheen want ze hadden op het kdv geen kleertjes meer.
    Ik heb nog even geslapen en mijn vriend heeft me een heel lief sms-je gestuurd..

Liefs ANette

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor de felicitaties.

Aaron ook van harte gefeliciteerden natuurlijk ook voor papa en mama.

@debora ja dylan is gelukkig weer beter (maar nog niet 100% de oude).

ik ben er snel weer vandoor moet nog alles opruimen en klaar zetten want om half 3 komt bezoek

knuffie

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Kikkert ik heb je een berichtje achtergelaten op hyves

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

we hebben het weer goed gemaakt!
    (alle 2 in pyjama)

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat een TE GEKKE fotoreportage van Lune. Heb me suf gelachen....zie het al helemaal als filmpje voor me. Lekker ding is het toch ook!

Ben met terugwerkende kracht aan het teruglezen, maar dat werkt niet echt. Allerlei opmerkingen die ik niet kan plaatsen, omdat ik het hele verhaal niet ken. Ga nu even pauze houden en hopelijk kan ik vandaag nog even van pagina 4655 teruglezen.

In ieder geval allemaal een dikke knuffel!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

en nu eten wij een boterham! (ja ik zit nog steeds in pyjama want ik ben net pas wakker en mama had ook geen zin in de afwas)

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja,wat een leuke fotos van Lune, vooral die laatste waar ze het niet meer leuk vind :)

Deb gelukkig heeft Finn het goedgemaakt! leuke fotos!

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    en toen had ik mijn beker melk met yoghurt op!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zal eens kijken of ik met deze webcam ook een beetje een fatsoendelijke foto van de huiskamer kan maken

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee dus, ziet er gek uit...

Deel Deze Pagina