Neeee dames, deze keer blijf ik heul fatsoenlijk O Ik ga zo even heerlijk op de bank liggen, gtst kijken ofzo. Komt er verder nog wat leuks op vanavond?
even naar je eigen gezeik luisteren je hebt gelijk..... MAJA wij snappen er zelf ook niet veel van maar het is leuk
Zal ik Vincent zo wakker maken? Ben bang dat als ik em laat slapen hij de hele nacht gaat vervelen.....
whahahah ariel deze is ook te leuk ..... ik hou er echt van om gepoket te worden... ik heb een nieuw werkwoord....poken...hahhaa
Ik ook niet Vriendinnen Alice en Darlene vieren het behalen van hun diploma met een vakantie naar Thailand. Daar raken ze bevriend met de charmante Australiër Nick. Nadat hij hen overhaalt om een weekendje naar Hong Kong te gaan, worden ze op het vliegveld gearresteerd wegens drugssmokkel. In een rechtszaak worden ze tot 33 jaar cel veroordeeld. Ten einde raad vragen de vriendinnen de Amerikaanse advocaat Yankee Hank, die in Thailand woont, om hulp
Het probleem is dat Vincent meestal niet wakker te krijgen is...En ik na een uur zwaar over de zeik ben, en hij uiteindelijk ook