Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk is ook al de hele middag aan het jengelen en ligt nu ook te huilen. Alleen bij mama meestal stil te krijgen maar ik kan er niet de hele dag mee lopen en in de draagzak wilde meneer niet. Papa hangt lekker op de bank en doet niks :(

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh das lekker! Marc die probeert altijd wel wat te doen! al is het maar dingen uit mijn handen nemen zodat ik niks anders meer hoef...

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft even geslapen toen de kakeltantes weg waren.
    Ze ligt nu boven en was ook half uurtje even stil, maar nu hoor ik ze alweer...
    Sinds m'n bevalling is er denk ik zo'n 3x geweest (kan ook 4 zijn... ;) ) dat ik normaal kon eten terwijl zij sliep.
    Peter is er meestal en dan wisselen we af, maar hij gaat op maandag altijd sporten/zwemmen na z'n werk... Word dus weer koude witlof eten ben ik bang.

4. 40plusmama

Olaf denkt soms dat ik het wel doe of als ik heb gezegd laat hem maar even jengelen dat hij ook niet getroost hoeft te worden als het écht huilen is. Hij hoort het verschil gewoon niet denk ik. Mja, de tv is natuurlijk ook erg belangrijk.

Volgens mij ben ik trouwens ook sjaggie :)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lijkt me idd erg frustie...

Ik heb ook geen klagen gelukkig. Ik moet het vaak wel zeggen of hij vraagt wat hij kan doen. Maar dan doet hij het ook
    Als we bv weg gaan dan moet je best een hoop organiseren. Ik heb zo m'n vaste ritme om alles te doen. Dan zit hij vaak al op de bank klaar om te vertrekken en ben ik nog met van alles bezig. Hij vraagt dan heel lief wat ik nog moet pakken en of hij nog wat kan doen... hihi
    En als hij alvast de kinderwagen in de auto gaat doen is ook altijd erg fijn.
    Hij geeft ook wel toe dat hij het gewoon niet ziet wat er allemaal nog moet gebeuren. (daar ben je man voor ;) )Dus ben blij dat ik het gewoon tegen hem kan zeggen en dat hij er om vraagt.

En soms moet ik ook wel eens op m'n tong bijten hoor. Als hij ze aankleed of in bad of zo doet.
    Ik ben door mijn werk gewend om heel efficient te werken. Veel vooruit denken en veel al van te voren doen.
    Maar dat heeft hij niet. Dan heb ik het al 10x kunnen doen en is hij nog bezig. Maar ach, hij vind het geweldig om te doen, dus laat hem lekker z'n gang gaan.

Gisteren had hij ook weer een actie... hihi.
    In plaats van haarlotion had hij olie op dr hoofd gedaan! haha
    had niet goed op het flesje gekeken.
    Gelukkig is Tessa zo goed als kaal...

6. 40plusmama

Dan zal haar biljartballetje mooi hebben gespiegeld :)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha zeg dat wel. Het haar wat er al op zit was echt goed vet zeg maar.... haha
    Nu had ze een beetje schilfers op haar hoofdhuid en dat is nu bijna weg.
    :)

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou tijdens me eten heb ik weer een hele huil bui gehad , ik weet me op t moment geen raad hoor
    hij zit nu op bed tv te kijken en is nu stil .... ik hoop dat t zo blijft

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees , ja dat ken ik maar al te goed, moet hier ook echt zeggen zou jij niet even ?

@ boney , fijn meid , als hij zo helpt en probeerd , ik doe hier alles zelf , op af en toe een luier of fles na

10. 40plusmama

Even een knuffel aan Mystery.

Nu snel kolven en koken en eten. En Luuk blijft maar brullen :(

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dank je dees , jij ook een knuffel !

kolf ze

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig....Mystery en Dees dikke knuffel meiden! Da's niet makkelijk als ze zoveel huilen, ben het nog echt niet vergeten. Ik hoop dat ze snel de slaap te pakken krijgen.

Tess heeft weer fantastisch geslapen vandaag. Zelfs door 4 kakelende collega's aan haar bedje. Was bang dat ze wakker zou worden en huilen, maar niets hoor. Ze keek een keer op, glimlachte heel lief (iedereen gelijk vertederd) en sliep weer verder. Zalig, zo'n tevreden meissie. Dit ritme werkt erg goed voor haar!

Weer veel leuke kadootjes gekregen en weer een dag vol met kraambezoek afgerond. Zaterdag komen er weer veel mensen en volgende week woensdag. Voor de rest houd ik de dagen vrij voor mij en mijn meissie.
    Morgen moet ze weer naar de fysio en ik heb een hele waslijst met vragen voor haar. Ben benieuwd.

Dus Gwen heeft het ritme van poepen nog niet te pakken? Vervelend zeg! Ben eigenlijk wel benieuwd wat de KA ervan te zeggen heeft. Maar goed, jullie merken duidelijk dat het haar dwars zit, dus ze zal geholpen moeten worden. Hoelang mag ze lactulose gebruiken?

Boney, dus de kakeltantes hebben het pand verlaten....pfff....heb je dat tenminste gehad. En hebben ze fijn iedereen er weer door kunnen halen. En trek je niets aan van die "goedbedoelde" adviezen, want men weet het toch altijd beter. En zoals jullie het doen gaat het toch prima!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    tis ook wat met die mannen!
    Marc valt gelukkig wel mee, die hoef ik maar heel af en toe te zeggen dat ie ook wat moet doen

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou ik heb t kind maar weer aan papa gegeven ,
    IK WORD ER KNETTER GEK VAN
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

sorry ,maar ik kan der echt niet tegen ,

ben erg ego !

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus , fijn dat je zo'n leuke dag heb gehad :D

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee hoor meid! je word ook gek als ie de hele dag huilt! het is zo'n doordringend geluid is ook niet makkelijk! knuff!

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dank je wel hoor :)

ron moet zo naar zijn werk , zie er nu al tegen op

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    iemand tips ?

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    god als ik iemand nodig heb is der niemand :(

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meid zou je graag tips geven maar als bryan huilt helpt ook niets anders dan lekker bij mama op de arm liggen en beetje wiegen

Deel Deze Pagina