Thanks voor het slaan meiden haha! Wen is druk bezig dat hele poke-gedoe te leren hihi.. Ik ga zo even douchen denk ik, daarna Jeroen mee naar bed sleuren, hij moet me poken ben ik bang. Heeft ie vast geen moeite mee.
nee nee... ben geen jongen meer... heb aangepast, was nog aan het opstarten hahaha.... Sizzel, je bent gepoked!
Jullie hebben het gezellig zie ik, leuk! Luuk is weer door de keuring heen en heeft zijn prikken gehad. Hij was 10.270 en 75,2 cm. Qua gewicht gemiddeld en lengte er net een beetje onder. Bij de prikjes even gehuild maar dat was snel over. Ik mag gewoon doorgaan zoals ik nu doe qua voedingen. Hij mag ook gewoon Nutrilon 2 blijven gebruiken. Nutrilon 3 is hetzelfde als 2 zei ze maar met vanille (volgens haar gewoon commercie). Zolang hij 2 lust mag hij het gewoon hebben tot zeker 18 maanden. Hij mag maximaal 1 liter melkprodukten (incl. de fles) per dag. Ze had liever dat ik volle melk gaf maar daar twijfel ik over. Meiden, ik ga op bed liggen, kben zoooo beroerd. Ik kan niks binnenhouden en heb het koud. Olaf komt om 21.30 thuis dus die mag dan de dieren verzorgen. Truste
Nou Luukje! Goed gedaan knul! Ook weer lekker gegroeid! Mama kan trots op je zijn! Truste Dees en heel veel beterschap natuurlijk!
hee, heb er ff vlug verheen gescrolt. maja wat een super leuke fotorepo. En dat koppie als de kaarsen weg zijn, leuk, ;leuk. Ga denk ik maar ff douchen en dan trektatie kdv inpakken, ga er morgen 9 uur koffiedrinken, ben benieuwd. sorry voor de weinige reacties en tijd maar moet nog zoveel doen vboordat we vrijdag op vakantie kunnen en voel me ook niet echt lekker. tot later