bryan slaapt ongeveer van 13 tot 16 uur en dan gaat hij om half 8 naar bed en slaapt dan door tot uurtje of 8 en als ik hem dan niet zou oppakken dan valt hij weer in slaap tot uurtje of 10
Oh ok, dan valt Rosalie niet echt buiten de boot Ze slaapt 's nachts 12 uur en overdag meestal tussen de 2 en 3 uur.
Vin ligt gewoon nog steeds te pitten Echt niet meer normaal dit! Heb ook al een paar keer geroepen en dan komt er een vaag geluidje uit. Maar dan houd het ook echt op!
Haha dan schop ik em zeker uit bed! Moet echt niet aan me nachtrust komen! Scheelt wel dat ie nu slaapt, dan blowt ie minder
Hihi k dacht dat je de kast ging plunderen? Ik heb nog wel lekkere vruchtenjoghurt in de koelkast staan! 0% vet
GOEDENAVOND! jeetje 30 pagina,s bij jullie hebben echt tijd te veel zullen we ruilen? hoe is het hier iemand een korte update want is echt te veel
Hmm de laatste 10 pagina's gingen voornamelijk over poken Maar Dees is een beetje beroerd. Luukje heeft zijn prikjes gehad, ging goed en was lekker aangekomen en gegroeid. Hmm verder weet ik het ff niet meer.... O ja, zou vandaag echo hebben is wat misgegaan in het afsprakenboek en moet morgen bellen voor nieuwe afspraak.