meiden was kort maar ik ga mijn droger leeghalen en dan mijn bedje opzoeken morgen weer werken en vandaag heel de dag aan het klussen geweest aan de aanbouw, dus ben op nu... trusten meiden!
meiden het schijnt zo te zijn dat een werkgever niet meer verplicht is om een afwijzing te sturen ... vind t ook aso hoor maar goe
SM voor maagzuur bij zw vrouwen heb je graviscon hier, dat schijn errug goed te werken en niet schadelijk te zijn.
ik ben hier helemaal gepoked.. door jullie poke dit poke dat, poke hier poke daar.. poke alleen of met elkaar, etc, etc
shit ik ben nog niet bij komt erik al weer thuis... ik zou eigenlijk blij moeten zijn.. maar zat net zo lekker... nou.. morgen heb ik weer heeeerlijk de tijd voor jullie!
Zo te zien was het gezellig hier! Heb de hele avond geen tv en internet gehad, en nu is mijn accu leeg Dan maar naar bed...welterusten!
Even snel terug gelezen. Wat vreselijk inhoudsloos kunnen jullie kletsen zeg Er is niet veel blijven hangen. Vivi, hier ook binnenkort een verjaardag van een tante die het in een zaaltje viert. Ze wil niet dat er kinderen komen. Vorig jaar vond ze het toch wel een beetje te druk. (er waren ook MEGA veel kinderen) Maar dan blijft 1 van ons gewoon thuis. Jammer maar helaas. Ik ga niet m'n kind uitlenen om naar die verjaardag te gaan. Als ik jou was zou ik wel gaan, maar dan gewoon maar even tussen de slaapjes van Bryan door. Als hij vervelend wordt, dan ga je naar huis. Zo doen wij het ook altijd. Jammer dan. Heb ook schijt aan wat mensen er van vinden en ik weet dat er mensen zijn die ons een pietlut vinden. Luuk goed gegroeid zag ik. Mooie cijfers had hij Heb het filmpje van Sizzel bekeken! Jaja, ik was op m'n werk toen ik de link zag. Heb hem ff naar mezelf gemailt en zo kon ik hem dus net nog bekijken Wat gaaf die Nora. Echt super stoer zeg. Ik kan niet wachten tot Tessa gaat lopen. Lijkt me echt zoooo schattig. Nu naar bed. Truste.
morgen, Hier ga ik alleen naar een verjaardag als ilse meemag, anders ga ik gewoon niet, zij hoort bij ons, accepteren ze dat niet dan is het erg jammer. Restaurant, wij zijn aantal keer met ilse uiteten geweest, gaan alleen met de kindermeute mee nu dus om 5 uur eten ipv 7 uur, ook erg gezellig en kan ze gewoon mee.
Goedenmorgen, flashback..... Beetje buikkrampen en ben rond 6.00 de slijmprop verloren. Spannend hoor, maar wie weet zijn het weer valse voorweeen. Ga maar even de vk-praktijk kijken en een ontbijtje nuttigen.... Xx