Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    zo zo... we zitten weer op de praatstoel vandaag... ik ga ff terug lezen!

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    tjee mystery meid wat een ellende.
    ik heb ook geen tips maar weet wat het is meid\keano heeft 5 dgn gehuold en werd er knetter van.
    hier bleek het probleem overvoed zijn minderde de fles en hij werd weer langzaam als vanouds.
    wat ik nu bij keano goed merk is dat hij echt regelmaat nodig heeft.

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou ik heb net een speen van de fles op me pink gedaan en hij zoog er aan alsof hij weeer honger had , uiteindelijk is hij zuigend in slaap gevallen

5 min later wordt hij weer huilend wakker, zelfde gedaan en daarna de tuttie er in , nu slaapt hij weer ....

maar ik durf niet te juichen hoor .....

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij proberen elke avond Luuk rond 8 uur in bedje te leggen en in te bakeren en hij heeft nog niet 1 avond geslapen. Niet met licht, niet zonder licht, pas als mama boven is. Wij hebben geen avond meer samen beneden :(

Hij ligt nu ook al vanaf 9 uur te brullen dus ik ga zo weer naar boven.

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    god dees , bij jou ook al een kriem vandaag , bah bah

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Suus, Debora & Diaantje: waar waren jullie nou? :( zat ik daar met een hele pan vol met eten te wachten...

Boney: hoe was je bezoek? Zag dat mensen je succes wenste... heb 't ff gemist... wa was dr dan? (ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo... ;) )
    ** lees nu dat je erg druk & vervelend bezoek had... maar je hebt je er goed doorheen geslagen!

Diaantje: lekker dat je je auto zo snel verkocht hebt... hoop dat hij serieus interesse heeft!

Dees: vervelend dat je buikpijn & bekkenpijn hebt... bah! Je bent in ieder geval wel lekker verwend vandaag... top, verdien je ook!

Mystery: hoop dat Bryan inmiddels lekker is gaan slapen...
    **lees nu dat het met speen weer iets beter gaat... ik duim voor je!

:) Boney: olie ipv haarlotion... moest echt hardop lachen! :)

Suus: fijn dat je kraamvisite zo goed ging... het gaat echt goed met Tess he? Heerlijk!

Ik ben vanmiddag nog even met Fenne naar winkelcentrum geweest... had nog een bon van kinderkledingzaak & super leuk setje van 'gekocht'...

Daarna kwam mijn moeder eten met haar man en was erg gezellig!

hier wilde Fenne niet zo goed in slaap komen... dus we hebben voor het eerst besloten dat we haar even laten huilen om te kijken wat er dan gebeurd... normaal gaan we meteen bij haar kijken als ze huilt & aaien even over dr bolletje... dat hebben we nu 5 x gedaan in afgelopen half uur, dus we laten haar even huilen... Vincent heeft 't er moeilijk mee, die sprong na 1 minuut al op van de bank: 'ik ga dr naartoe, kan hier niet tegen'... vond het wel schattig, we hebben toch nog even 5 minuten gewacht en toen sliep ze! :D

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ wen
    oe leuk nieuw setje :D haha ,
    en ja af en toe is het even door bijten .... je hoort ook wel waneer het ECHT huilen is en waneer t een beetje zeuren is hahah

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hier bleef keano ook pruttelen kom ik boven had meneer een giga spuitluier
    heb hem net op bed gelegd en slaapt.
    het is wat die kleine kindjes.

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    maar meiden

het kan toch nie zo zijn da bryan nu nog last heeft van die spuitjes van afgelopen donderdag ?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kom ff truste zeggen.
    Morgen drukke dag dus ik ga vast richting droomland.

Eerst morgen om 9u de poes bij de dierenarts brengen. Die word gesteriliseerd.
    Daarna om half 11 naar de 1e les babymassage. Heb er erg zin in. Tessa word graag geknuffeld en aangeraakt dus dat word vast erg gezellig. We doen het met de meiden van de yoga. We zien elkaar nu voor het eerst met beeb.

Morgenavond weer druk bezoek. Misschien kan ik dus morgenmiddag nog ff tijd vinden om hier te kletsen.

Truste lieve dinnetjes.
    Kus

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    fijne dag morgen boney , truste !

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik heb echt geen idee... kunnen ze wel beetje grieperig van worden toch?

slaapt ie nu wel?

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik ga ook naar bed... Fenne slaapt & daar moet ik gebruik van maken ;)

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik heb geen idee , nu is hij net weer 2 min stil .... pfff

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow weltruste wen !

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk slaapt al vanaf half 10, jippie! Nu hopen dat hij het redt tot 23.15.

Truste meiden!

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    truste dees :D

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden!

ben ik ook weer ff! gwen heeft nog niet gepoept , gelukkig wel nog ff geslapen,maar zit er niet lekker vindt zo zielig :(

@Suus ja ik ben benieuwd wat de KA morgenmiddag zegt ze belt tussen 16 uur en 17 uur en ja volgens mij mag je de lactulose 14 dagen achtereenvolgens gebruiken. ik geef morgenochtend wel weer wat meer ik weet het anders ook niet meer hoor :(

Meiden die het nodig hebben dikke knuffel! ik weet wat jullie meemaken met de kids vandaag...

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ik ben zo gwen de laatste fles geven en dan haar inbakeren ben benieuwd!

weltrusten en tot morgen!

IK heb zin in om elkaar te zien en de kids! :)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    pfff net alles bijgelezen..

jullie hebben het druk gehad vandaag..hahaha

euh reageren...

MYSTERY...MEIS.. hoop dat die 2 minuten nu nog steeds duren.. en dat je vannacht lekker kunt slapen..
    Wat kun je daar ontzettend moedeloos van worden he...ik kan er ook niet tegen hoor...VRESELIJK...
    TIp.. t enige wat ik er tegen kan doen is m in zijn bed leggen.. deuren dicht en tv hard aan..
    als ie bij mij ook blijft huilen dan maar in bed huilen..maar dat doe ik niet van harte hoor.. ik blijf dan 1 bonk stress..

@Dees.. buikpijn bekken..bah.. en ook een huilende luuk vandaag.. Erg lastig van die avonden.. das echt iets dat doorbroken moet worden maar hoe? das dan weer de hamvraag..

@Diaantje.. sjonge wat een verhaal.. gelukkig is het nu weer goed, maar wel balen hoor van je uitje.. snap dat je de 4 bekende muren wel s gedag wil zeggen..

@Suus... Heerlijk zo'n ritme.. hier nog 1.. vandaag was ook zo'n geweldige dag.. zelfs zijn huiluurtje (rond etenstijd) had ie netjes wat later en heeft hij voor vandaag omgeruild tot lachuurtje.. hij was wakker en huilde in bed.. op mijn schoot beneden begon ie te lachen.. ik kletsen en zingen en hij maar lachen.. heerlijk...

@spiraaltje.. doeik niet aan...ook nog niet ongesteld hier.. GEEFT NIKS;)

@doorslapen.. nou vannacht was het om 2u en om 5u dus geen succes.. maar goed... vandaag overdag ging het dan weer super....ben benieuwd vannacht...

euh... Poepluiers.. hier ook 3 vandaag en alle drie heerlijk langs de luier...beetje jammer...

@Joma.. hoop dat gwen snel een goed poepritme te pakken heeft of dat de ka een oplossing heeft.. KNUF

@Boney.. pff zwarte kousen.. jammer hoor.. ik ook christelijk gezin (gelukkig niet streng ofzo) en ook nu zijn we zelf ee christelijk gezin (geen zwarte kousen) maar een stukje respect naar elkaar is wel zo lief dacht ik zo.. niet iedereen vind en denkt nu eenmaal hetzelfde..Dus als jullie zo gelukkig zijn dan moeten ze dat respecteren... Lekker dat moes er bij was... en euh.. RODDELEN IS OOK EEN ZONDE;)!hihihihhi (grappig bedoeld dus he... )

verder veel visite voorbij zien komen...pff wij morgen avond de buren..maar die blijven niet zo lang...

Hier dus een super dag gehad.. was errug druk met de was en in huis dus geeen tijd voor hier.. Jurian is thuis gebleven (nog ziek ) en blijft ook morgen thuis... woensdag is ie vrij en gaat dan waarschijnlijk do-dag weer naar school... Huis dus schoon dus morgen eenrustig dagje hier...heerlijk..hoop dat het dan net zo mooi weer is als vandaag.. ga ik lekker in de tuin zitten..

Vanavond hadden we vrouwtje voor spaarplan voor marijn hier.. zij was er ook bij de andere 2.. super mens.. en ook nu is het weer geregeld..
    Marijn kan straks studeren..of een sjonnieauto kopen als ie dat wil..hahaha

Edwin is nog aan de snotter en ik heb vanavond weer last van mijn darmen.. hmmm morgen maar s een pak druivensap naar binnen werken.. (werkt laxerend) kijken of dat de pijn wat verminderd.. anders toch maar even ha bellen..(nog niet gedaan)

Rioolpiet gebeld voor de pleepot.. die komt woensdagmiddag dus maar hopen dat ik voor die tijd geen drollen over de vloer zie drijven...

euhh.. dat was het wel zo'n beetje denk k..

Mystery.. hoest nu?

Deel Deze Pagina