Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oeh oeh.. Suus is aan het bevallen.. spannend! zet m op meid.. JE KUNT T!

(hihihi.. doet even mee aan het dejavu)

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nu weer even terug naar het heden:

Bedankt voor alle felicitaties.
    Ik sluit me aan bij Mrijn over de verjaardagen e.d. Op dit moment passen wij ons aan Tess aan, dat zal langzaam meer andersom worden. Als Tess aangeeft dat ze meer aan kan, dan zullen we haar steeds vaker meenemen.
    Laatst een verjaardag van 2 kids van mijn vriendin en daar zijn we tussen de slaapjes door geweest. Dat vond ze geen probleem. De meeste mensen hebben er begrip voor....

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Guttegut, wat zijn die teletubbies vreselijk irritant. En Tess maar lachen....

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja de humor van teletubbies snappen alleen 1 jarigen ;)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @SM.. nou ja zeg.. hoezo is Sara daar niet welkom.. wat idioot.. nou dan zou ik ook niet komen nee..wta een onzin.. je zou toch denken dat ze haar er JUIST bij zou willen hebben.. nou ja..

@Suus.. helemaal mee eens...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Joma.. nog niks van je soll gehoord. balen..

@SM.. morgen echo.. oeh oeh.. spannend..

@Maagzuur.. hier gebruikte ik altijd rennies.. werkte hier perfect en mag gewoon tijdens zw.schap

@kids zijn drengelig en accu is leeg.. tot later

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    TESS van harte meid!!! HOERAAAAAAA!!!!!

uhm.. elena duwde op een knopje en nu heb ik een soort scherm voor slechtzienden... weet iemand hoe je dat weer 'uit' kan krijgen?

Dit wil de ik jullie meegeven.. Rentray is een gesloten justitiele jeugdinstelling..

Wereldbaby’s!

“Wereldbaby’s!” (ISBN/EAN: 978-90-809689-3-6) is uitgegeven ter gelegenheid van het éénjarig bestaan van het Moeder&Kindhuis van Rentray. In dit multiculturele kookboekje staan niet alleen recepten voor jonge moeders en hun kind (uit zeven verschillende landen), maar ook interviews met bewoonsters, medewerkers en de kraamverzorgster van het Moeder&Kindhuis, een groot aantal praktische tips en achtergrondinformatie over de landen en hun (eet)cultuur.

De auteur van “Wereldbaby’s!” is Chris Stienstra, een van de weinige patissiers in Nederland. Daarnaast is hij kok en voedingsdocent bij Rentray. Binnen het Moeder&Kindhuis van Rentray helpt hij de jonge moeders bij het koken en het samenstellen van (goedkope) en evenwichtige maaltijden voor zowel moeder als kind.

De uitgave wordt gesponsord door Prénatal en de opbrengst ervan gaat naar de “Vrienden van het Moeder&Kindhuis”.

Stienstra, C. (2007). Wereldbaby’s! Multiculturele recepten voor moeder & kind, Rentray; ISBN: 978-90-809689-3-6. Het kookboekje kost € 9,95 exclusief verzendkosten. U kunt het bestellen via onze contactformulier.

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Eerg goed initiatief! Ik ga er meteen 2 bestelen. Een voor mezelf en een als kraamcadeautje op voorraad. Enig idee waar ze te bestellen zijn?

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
  10. supermummy

supermummy Niet meer actief

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh chippie.. Elena wordt weer wakker, grrrrrrr

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ondertussen zit ik hier nog met een mega uitvergroot scherm.. ha, ha!

(Ik laat mooi even niks van me horen, misschien valt ze wel weer in slaap).

Mijn baas wil me een soort teamleider maken, maar zegt me geen opslag te kunnen geven en dat ik het op ambitie moet doen. Hij heeft een soort van nieuwe uitdaging gecreeerd om me te kunnen behouden. Maar het stoot me een beetje tegen het borst: nieuwe verantwoordelijkheden = ook een ander salaris vind ik. Dus nou ben ik een beetje opstandig vacatures aan het zoeken!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

vind het heel lief dat iedereen meedenkt maar niet gaan is ech geen optie oma word immers maar 1x 90 en dat vinden we toch wel heel speciaal, ik zorg dat bryan smiddags langer blijft liggen desnoods een extra dutje en neem het campingbedje mee dat ik ergens in een hoekje neerzet het is hoogstwaarschijnlijk om 9 uur afgelopen en dan kan ik hem bij mijn schoonouders in bed leggen das geen probleem laten we hopen dat het goed gaat, vind het evengoed een slecht idee maar goed

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    tess gefeliciteerd met je verjaardag

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hoe krijg ik het toch voor mekaar hier 9 van de 10 keer in mijn uppie te kletsen?

Nou ja, Elena is ECHT niet van plan weer te gaan slapen, dus dat wordt koffie drinken ipv slapen...

JARIGE BOYS van gister, sorry, ik was overdag niet online.. hopelijk zijn jullie gruwelijk verwend door papa en mama! Als nog gefeliciteerd!

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Vivi hij kan toch ook gewoon wel zijn eten krijgen als hij daar aan toe is? en tja, dan maar een keer wat moeier.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Mom gelijk heb je ik zou dat ook doen heb 6 jaar de taken van een assistent bedrijfsleider gedaan en nooit het salaris voor gekregen nou dat doe ik dus nooit weer he, en toen ik een nieuwe baas kreeg viel ik terug naar onderaan de ladder nou dat was de druppel en nu nu heb ik de leukste baan die je maar wensen kan :)

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik geef hem te eten voor we gaan het begint namelijk pas om half 7 dus das geen probleem en als ik dan rond 9 uur richting mijn schoonouders kan hoop ik dat het gaat lukken, ik ga martijn ook vertellen dat hij moet zorgen dat de dutjes wat later worden dus smorgens later oppakken en smiddags later naar bed hoop dat dat werkt :)

en nu ga ik mijn mannetje oppakken en lekker naar de stad :) :)

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Is het handig om hier verder te 'kletsen' over het verjaardagsfeestje bij mij thuis? Ik ben niet zo'n hyver...

Wat we volgens mij nodig hebben:

bordjes, vorkjes, serviesgoed: Marijn
    Servetten:
    Thee/koffie: Marijn
    Frisdrank:
    taart 1: Debie (appel of kwark)
    taart 2
    taart 3
    sanwiches
    hartige taart
    chocolaatjes
    kindertaartjes/muffins

Verder wil ik voor elk kindje een cadeautasje halen en er een kleinigheidje in doen. Ik weet niet of jullie ook van plan waren een kleinigheidje te kopen, maar dan zou dat ook in dat tasje kunnen. Een goodiebag voor dreumessen, zeg maar :)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En ik ben het met je eens... Tjonge zeg...

Deel Deze Pagina