Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Chocola doe ik wel, de echte Belgische....

Ik wilde inderdaad ook iets voor de kindjes maar ben er nog niet uit wat.....

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    He Marijn, goed bezig! Ik zal hier vanavond even in de groep gooien dat ik naar je toe ga... en dan wil ik ook wel voor een taart zorgen.

Goodiebag, leuk idee! Niet te gek hoor, echt iets kleins. Ik ga eens snuffelen hier...

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

TESS! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
    Suus en Jan, jullie ook een fijne dag.

Suus, ga je door met je 'verleden' vandaag? Vind het geweldig om te lezen, dus doe maar... Ben ook eigenlijk vergeten hoe het bij iedereen is gegaan.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    4 Februari
    Tess

6 Februari
    Ilse

7 Februari
    Keano

8 Februari
    Bryan (vivi)
    Bryan (mys)

9 Februari
    Nora

12 Februari
    Zoƫ
    Angela

Damian

14 Feruari
    Elena

16 Februari
    Sarah
    Sofie

17 Februari
    Julia

21 Februari
    Tessa

23 Februari
    Fenne

26 Februari
    Marijn

1 Maart
    Mike

7 Maart
    Samantha

8 Maart
    Sara

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nou moe ik heb me toch een hysterisch kind hier!
    Eerst bleef ze maar huilen, uit bed gehaald, 4 happen fruit op, hangerig, moe, boven nog even gewandeld, tukken, dus weer naar bed. Tijdens het liedje gaat ze tegen me aan liggen tukken, maar in bed.. schreeuwen, krijsen niet normaal.. terwijl ze echt ontzettend moe is. Verdorie.. wat moet ik nou doen :(: Strijd aan gaan of niet?
    En het aller irritantste is dat ze ma op di heel veel heeft geslapen, bij papa uitermate vrolijk was en ik gister zoiets om me oren kreeg als: jij bent niet streng genoeg en daarom was ze bij mij wel vrolijk... :x

Ondertussen ligt ze als een gek te krijsen in het kamertje hiernaast.. zucht.. denk toch de strijd maar aan gaan?

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. das wel een goed idee... een goodiebag.. ik doe mee...

@meenemen.. ik wil die muffins wel meenemen..

wil ook wel een taart meenemen, maar als het onverhoopt warm weer is dan wordt t een pruttaart.. en dat lijkt me niet lekker...

@Marijn.. net hier eerst maar in bad gedaan.. om het drama van gister te voorkomen en het lijkt te werken.. meneer is lekker gaan slapen!

@Dees.. Beterschap meid.. hier lijk ik weer helemaal beter... heb nergens meer last van.. darmen zijn weer rustig en de dikke buik is weer verdwenen.. beterrrrrr

Vandaag zijn we hier lekker vrij.. tis enigszins wit buiten (mag geen naam hebben) en we gaan zo een dorp bouwen van blokken

als het weer het toelaat wil ik vanmiddag ff de markt over.. lekker aan de wandel...en ik wil eigenlijk nog nieuwe kussens op de bank dus daar ga ik ook maar s achteraan.. jammergenoeg is dat een andere route en moet ik dus kiezen. allebei is teveel van het goede.. moeilijke keuze.. *waarom vertel ik dit allemaal?* ach tis een bezigheid..

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Het is me een portret... als ik er bij ben gaat ze lekker liggen tukken, zodra ik haar handje loslaat schreeuwen joh.. je houdt het niet voor mogelijk!
    Ik ben er toch een tijdje bij gebleven.. misschien moest ze even gerustgesteld worden? En nou is het stil....dusse.. hopen dat ze nu in slaap valt..

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mijn ouders hebben ook gehad wat ik heb (lijkt erop in ieder geval) en dat duurde maar 3 dagen. Hopen dat ik er ook zo snel vanaf ben.

Ben zo slap als een vaatdoek, wil alleen maar hangen. Water en bouillon blijven erin, al het andere komt er van onderen met een vaart weer uit :( . Overgeven niet gelukkig, ben leeg.....

Moeilijk Mom, ik zou de strijd nog niet aan gaan maar een kwartiertje wachten. Alleen of dat zin heeft....

Ik ga weer even liggen voordat Luuk wakker wordt.

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mom.. dat had ik dus ook de afgelopen 2 dgn.. moe jochie.. hangen en vingers in zijn mond op mijn arm.. tot ik m in bed legde.. dan zette hij toch een keel op.. nou ik snapte er niks van.. gistermorgen was een drama.. gister middag huilde/jengelde hij 1,5 uur in bed.. ik heb toen de lat bij het krijsen gelegd.. dat deed hij niet en is uiteindelijk in slaap gevallen.. wel 2 uur geslapen op een hele dag.. is voor sommigen misschien veel, maar voor marijn echt heel weinig..

Nu dus maar een lekker bad geprobeerd en dat lijkt te werken...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lekker hangen Dees...

Ik ga ervan door nu.. ff wat in huis doen en me lekker op de kids storten.. lekker kinderdagje...

Tot tussendoor en anders misschien nog vanavond..

KNUFFF

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He ichtus! Lekker dat Marijn slaapt en jij weer beter bent. Wil je samen reizen naar Feinaart?

Dees.. door mijn eigen sores even vergeten.. beterschap meid.

Daisysanches.. ik vroeg me af hoe het met haar ging, maar zie nu dat ze zich heeft aangesloten bij de maart mama's. Haar kleintje is in maart geboren. Zo te zien gaat het uitstekend!

(en ondertussen blijft het stil op de achtergrond.. ik durf nog niet te gaan slapen, straks vertrek ik naar dromeland en dan begint het weer, dat is nog veel erger dan nog wakker zijn en dan weer verder moeten..)

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mom, ik duim voor je dat ze blijft slapen.

Dees, van harte beterschap!

Ichy,veel plezier met de wakkere kids. Lekker dat Marijn slaapt, dan heb je even de handen "vrij".

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Phoe, ik zit terug te lezen bij de bevalling mama's. Wat leuk om te lezen zeg.
    En wat een stel mutsen waren we toch...

Nu echt wat doen.
    doei

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Flashback....

De krampen zijn na het douchen heviger geworden. Ik ga Jan bellen en dan de vk, want het lijkt er toch erg op dat er serieus iets gaande is.

Xx

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou Bones, bedankt he.....ben ook terug gaan lezen en zit nu met dikke tranen op de bank.....

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou Bones, bedankt he.....ben ook terug gaan lezen en zit nu met dikke tranen op de bank.....

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh suuszwanger gaat misschien vandaag wel bevallen! Ik wed dat om 19.15u de baby er is.. wat denken jullie? Succes suus!

Jeuh.. het duimen heeft geholpen! Tja, als marijn het ook heeft is het misschien wel weer een periode/ dippie/ sprongetje, etc.. het zal wel denk ik dan...

Ik ga zelf ook even lekker slapen!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    ? gaat alles goed suus? Je hapert...

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid