Haha Suus, ik leef weer helemaal met je mee Ik heb het met Lune haar verjaardag ook teruggelezen, brr tranen! Iedereen hier helemaal van slag en de vluchttas toch maar klaarzetten enzo Kan me nog precies herinneren dat ik Joma en Ichtus smste in het ziekenhuis. Schrijf nog maar even door, ik vind het wel spannend
Een jaar geleden zat ik nu met Luukje thuis.... Ik durf het niet meer terug te lezen, ga ik me weer ellendig voelen en dat wil ik niet. Wat hebben we toch een spannende tijd met elkaar mogen delen he meiden.... Luuk is wakker, de plicht roept
ohhhh meiden geoedemorgen TESS VAN HARTE MEID MET JE eerste verjaardag.... emo wordt je ervan he...het teruglezen bij de bevallingen.... wat een stress en mooie momenten hebben we toch gedeeld... het mooiste vond ik nog jullie reacties van totale verbijstering toen ik melde dat ik bevallen was...hahhaha gweldig om terug te lezen.. kuzzies
Ik ben gaan lezen vanaf 3625 volgens mij. Daisy en Ichtus konden niet slapen. Allebei voorweeen. Die waren de halve nacht aan het kletsen. Toen kwam ik er opeens tussendoor met m'n gebroken vliezen. Toen kwamen wen en joma ook nog even spieken. Goh, wat een tijd was dat zeg...
Ben maar naar boven gegaan, want ik kan beneden niet echt mijn weg vinden..... Jan heeft de VK gebeld. Er zit dan wel geen regelmaat tussen de weeen, maar dit moet haast wel de bevalling zijn. De vk zou er binnen een half uurtje zijn.
maar wel weer leuk om te lezen..... en idd wat was het bijzonder en spannend zeg die maanden.. zo intens...
Toch een stukje gelezen en de tranen biggelen over mijn wangen. Helemaal door de tekst die Wen toen plaatste het leven begint aan een zijden draadje de één kan zich er nog aan vastklampen terwijl de ander de kracht daartoe ontbreekt Ik ga even Luuk knuffelen, tranen drogen en NIET meer teruglezen. Is niet goed voor mijn gemoedstoestand nu....
Oh leuk om terug te lezen....wat een tijd was dat Nu heb ik een baby naast me staan die de hele tijd de muis van me afpikt GRR
Ik ben lief geweest voor mezelf en mijn man Ik had een ontbijtje gemaakt met verse jus, pannenkoeken met verse aardbeien hmmmmmmm
Lekker ontbijtje hoor Sm! Ik eet nu poffertjes met vers geperste jus d'orange! Rosalie is ook altijd zo'n fan van de muis! Zal het lampje wel leuk vinden ofzo hahaha