Tess van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Mama en papa natuurlijk ook gefeli! Verder lukt het me niet om terug te lezen, ben ziek. Gisterenmiddag is het begonnen en 's avonds kwam het echt uit alle gaten. Ook leuk als je 's nachts nog Sofie moet voeden. Dat arme kind heb ik in Piet's armen "gesmeten" en weer rennen naar de plee. Overgeven hoef ik niet meer, maar echt lekker voel ik me niet. doeidoei
ik zie dat jullie aan het terug lezen zijn, kennen jullie nog dat gekke mens dat eerst haar bed ging opmaken en daarna met weeen naar de kapper ging en toen ook nog de sleutel naar haar vriendin ging brengen
Whahaha Viv! @ Sm; nee ben helaas niet thuis bevallen Op 28 januari waren me vliezen gebroken, maar verder gebeurde er niks! Dus ben ik de 29e ingeleid! Hoop deze keer thuis te bevallen!
je krijgt eerst baby das van 0-1 dan dreumes das van 1-2 dan peuter das van 2-4 dan kleuter van 4 tot?
Vast niet.... Zo goed weet ik het ook allemaal niet meer. De volgorde weet ik nog wel, eerst puffen, dan persen en dan kind.
Ik weet wel dat de VK langs is geweest en getoucheerd heeft. Ik heb 5 cm ontsluiting en ze zegt dat het nog wel zo'n 5 uur zal duren. Ze vertrekt weer en ik blijf boven. Ik kan me niet voorstellen dat ik het nog 5 uur trek met deze weeen. Dat kan ik NOOIT volhouden.
Ik ben idd thuisbevallen, maar 10 dagen later nog in het ziekenhuis gecurreteerd. Moest toen een nacht en een dag blijven. Gunst, wat was dat een teleurstelling toen. Ik heb net een uur met mijn zus aan de tel. gezeten en heb even lekker kunnen janken. Jemig, is dit het laatste restje hormonen?
Hallo, is er nog iemand om mij te ondersteunen bij de bevalling, of moet ik het helemaal alleen doen?
niemand? Nou zeg, en Tessje slaapt ook alweer vanaf 10.30. Hopelijk wordt ze zo wakker, want dan kunnen we weer lekker knuffelen.