wel lekker zo'n dagje dat niets moet ik vermaak me heerlijk, hoef straks alleen ff naar het kdv ben zo benieuwd hoe het is en morgen ga ik weer de wacht in ben benieuwd hoeveel dagen ik deze keer op wacht sta, vind het niet zo erg dit keer kan ik veel thuis doen voor de verjaardag van bryan
bij enkele van jullie gaat de kleine al naar het KDV he, hoe hebben jullie dat gedaan met aanvraag van de toeslag? hebben jullie de eerste maand zelf betaald of ruim op tijd de aanvraag bij de belasting in gediend?
Ik heb met terugwerkende kracht ingediend. Dus 1 of 2 maanden later. Tessje ligt alweer te snurken, was helemaal bekaf van het spelen...ha ha ha. Maar zometeen halen we haar er wel uit,even lekker eten, wassen en dan mag ze weer verder snurken.
oke dan weet ik dat. zo ga nu mijn schoenen aandoen en de kleine man in de jas hijsen (de grote kan dat zelf ) en dan gaan we eens kijken hoe het daar is. tot straks
Zeg suus? Foto'tje van je nieuwgeboren gezinslid? Hier vanmiddag gesolliciteerd bij de Postbank / ING, als Telefonisch Adviseur. Maar het is niets geworden. Want ik moet wel flexibel zijn, maar hun blijkbaar niet. Plus dat ik een opleiding moet volgen van 7 weken lang, 5 dagen in de week. Nou dat lukt dus niet met Aaron. Nou ja, jammer dan. Volgende keer beter!
wat een rust hier weer.... heb eigenlijk ook weinig te melden hebben net gegeten... ga zo douchen zonnebanken..(ben echt heeeeeel wit) omkleden koffie drinken en trainen! nou dan weten jullie dat
Even snel een vraagje tussendoor.. Elena heeft aan de binnenkant van haar wang een dikke bult.. ik dacht al wat trekt ze rare bekken, volgens mij 'kauwt' ze er ook op... iets ontstoken of zo? Iemand hier een antwoord op voor mij?
Wij hebben tot nu toe alles zelf betaald en dienen de aanvraag gewoon in bij de rest van de jaarpapieren. Kost wat centen, maar straks krijgen we dan ook een heel bedrag terug.