Zo Sara ligt in bed, en nu is het effe mama tijd. Ik ga zo aan het avondeten beginnen, gebakken inktvisringen, grote garnalen met knoflook en een salade yummie!
Inktvis en garnalen, moet er nog even niet aan denken. Ga morgen eerst maar met een boterham beginnen. Ga zo lekker douchen, Sofie voeden en naar bed. Trusten!
hey meiden. tess en papa en mama van harte gefeliciteerd het feest van dylan was erg gezellig, hij heeft zich erg vermaakt. alleen vond een iemand het leuk om nog on 20.15uur te komen terwijl we op de uitnodigingen gezet hadden van 3uur tot 20.30uur (tis nou eenmaal een kinderfeestje) en die gingen pas weg na 22uur. maar des al niet te min we hebben erg genoten en dylan is erg verwend geworden. zal als ik tijd heb deze week wat foto s plaatsen. morgen word onze hond geopereert, we moet om 7uur hier weg rijden en rond 10uur worden in utrecht alle voor onderzoeken gedaan en smiddags word ze geopereerd. sorry dat ik nergens op reageer maar ben gewoon met mijn hoofd ff ergerns anders mee bezig (de hond). knuffel
Ik ben zelf de hele dag weggeweest. Vanmorgen snel uit bed en naar de Ikea...we wilden namelijk voor 1 euro ontbijten Mike vond het prachtig, en hij heeft netjes uit een pakje fristi gedronken. Alleen lag de hele tafel en grond onder de kruimels Naja ze zullen wel wat gewend zijn daaro. Daarna zijn we naar mijn moeder gegaan, lekker stukje gewandeld en blijven wezen eten. Was wel gezellig! Zijn nu net pas thuis, dus ga Mike zo naar bed brengen en ga zelf ook mijn oogjes sluiten....welterusten!
Hallo! Mijn nichtje is vanavond bevallen van een jongentje Lourens! Alleen 5 weken te vroeg en helaas gaat het niet goed! Ze vechten voor zijn leventje Ik weet niet precies wat er aan de hand is. Maar hij krijgt anti-biotica want hij heeft een infectie. En volgens de arts is zijn overlevingskans 50% Owww ik vind het zoooo spannend... Ik hoop dat alles goed gaat komen! Nou goed, ik hoop dat jullie dit morgenochtend pas lezen. Dan bederft het jullie nacht rust niet! xxx
lieve thirza ik zal een kaarsje voor je neefje branden ik hoop dat alles goed komt met hem dikke knuffel van hieruit