Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh en hoe het hier gaat? Lekker hoor! :D
    Fenne sliep gisteren al om 18:00 uur omdat ze bij oma haar middagslaapje oversloeg. Ik was bang dat het vanmorgen dan wel heel vroeg zou worden, maar het werd half 9, keurig! :thumup:

Nu ligt ze er weer in en ben ik aan het wachten op Vincent. Hij zal over half uurtje wel thuis komen uit de nachtdienst. Lekker dagje vrij samen!
    Vanmiddag ook nog even theeleuten met een vriendin, heb haar al bijna een maand niet gezien :confused: ... echt erg vind ik dat!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Debie.. wat een mooie foto's zeg.. idd wat een wijze meid zeg.. ze lijkt wel 2..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en ik kan me niet meer herrinneren of ik ILSE al had GEFELICITEERD!.. dus bij DEZE!

@Mrijn.. oeh spannend zeg...succes voor zuslief..

ben ff overal snel doorheen gescrolled maar ben haastig.. ben aan de poets en het moet af.. ben dr helemaal klaar mee.. ramen zijn gelapt.. was staat te draaien..was is gevouwen, gezogen en gedweild.. nu nog wc en badkamer en dan de kamers boven.. kom tussendoor nog wel ff spieken...

KUSSS ALL

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ichtus... Ilse is morgen ook pas jarig, maar ze hebben het al op het KDV gevierd... ;)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Buddy nieuws van Ariel!

Hoi! De echo was goed. Kloppend hartje gezien. Alleen de beeldvorming was niet goed genoeg voor een meting. Dus heb 3 maart weer een echo om de termijn te bepalen. Internet doet het niet.
    Liefs Ariel

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Pfff effe ego...........Sara werd dus om 1uur wakker en heeft tot nu toe niet meer geslapen, alleen maar krijsen, huilen, en gaan staan in bed. Ik ben helemaal kapot ,ik kan daar helemaal niet tegen zonder nachtrust. Ik heb haar uit voorzorg ook maar een zetpil gegeven rond 5uur maar ook dat maakte niks uit. Ik snap er niks van.

7. supermummy

Geweldig nieuws!Gefeliciteerd,en leuk toch nog een echo!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wen; wat een slaapkoppie is fenne toch. Heerlijk. En lekker een dagje samen vrij, kan daar ook zo van genieten. Veel plezier.

Ichtus; jij ook al lekker bezig, heb best een hekel aan het huishouden maar als ik dan zie dat alles lekker fris en schoon is kan ik er toch wel lekker van genieten. Jullie geen regen dat je de ramen kon doen?

ariel; joehoe, geweldig meid, zal een hele opluchting voor je zijn, nu lekker gaan genieten van alle zwangerschapskwaaltjes :)

Ben ook erg benieuwd naar alle ukkies in het echt, hopelijk willen ze nu wel met zijn alle op de foto blijven zitten (weet niet wie ik hier voor de gek hou, maar goed, idee is leuk toch?)

9. supermummy

Wat een leuke foto´van ILSE!Ze lijkt idd al een hele dame!Ook een leuke tractatie dat boekje van Fattie Fat.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee supermom het is alsof je onze nacht beschrijft, alleen sliep ilse om half 4 na de zetpil wel nog even tussen ons in tot 6:30. Hier ook geen idee wat ze had. Balen he

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hopelijk kun je nog ff bijslapen vandaag.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een schattige foto's van Ilse. Vooral die eet foto! ;) Knap hoor, zelf met een lepeltje. En Ilse lijkt idd groot en wijs op die foto's. Maar dat is ze in het echt natuurlijk ook. Zeker wijs ;) Ik zei toch laatst al dat Ilse net een aapje is?

Mrijn: SPANNUNNNND! Heeft ze al weeen? En waarom is ze in het ziekenhuis? En met Sanne komt het vast allemaal goed. Waar is die nu? Bij jou? Ze is wel wat te vroeg of niet?

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney dat zeiden ze gister ookal op het kdv, net een aapje, overal op klimmen en klauteren.

enne ze lijkt groot, maar valt best mee hoor. :) Lopen doet ze iig nog steeds niet, ze is echt de traagste in onze familie daarmee :)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Makelaar is weg. Als het goed is in de loop van volgende week staan we online. Hij heeft echt tig foto's gemaakt.
    Peter is nu nog thuis. We gaan even koffie drinken. Gezellig. Hij moet vanmiddag wel weer gaan werken helaas.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ben benieuwd, vind het altijd leuk om huizen op funda te zien.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat fijn dat er een kloppend hartje gezien is bij Ariel haar echo! En hoe ver ze precies is komt dan wel, dit is al super!

SM, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik doe het toch..: sprong :D
    De 11 maanden sprong is echt niet grappig meer. Lune is er net een beetje doorheen, het was hier behoorlijk pittig.
    Kan best zijn dat het eenmalig is en dus geen sprongetje is maar hou er maar wel een beetje rekening mee ;) Succes, ik weet hoe vreselijk het is en ik ben niet eens zwanger met een moe lijf en hormonen..

Ichtus, sodeju jij hebt een productief ochtendje gehad zeg! Petje af!
    Hier beetje productief: gestofzogen, vaatwasser ingeruimd en aangezet (kan hem dus zo weer uitruimen, das altijd een minpuntje..) en Lune haar kleertjes uitgezocht en opgeruimd.

Wen, Fenne dus lekker geslapen, super! En wat lekker een dagje samen vrij, ik geniet daar altijd optimaal van :D En dat theeleuten moet echt, ik vind het ook altijd vreselijk als ik mijn liefste vriendinnetjes zo weinig zie.
    Gelukkig heb ik een aantal zondag nog gezien op mijn verjaardag en viert een daarvan over 2 weken haar verjaardag en zie ik ze weer. Alleen de 'gewone' afspraken komen er vaak niet van. Iedereen is altijd druk.

Ik voel me al een beetje beter, heb al 2 glazen appelsap op een 2 rijstwafels. En weet je hoe dat ook komt denk ik? Ik heb besloten dat ik niet perse dit werk moet blijven doen. Ik vond steeds van wel, het is tenslotte maar voor een half jaar. Maar ik word er blijkbaar toch ongelukkiger van dan ik dacht want het slaat op mijn lijf en dat heb ik eerder gehad, dat soort signalen moet ik serieus nemen, ik heb het nog steeds niet geleerd. Maar ik ben dus aan het kijken naar ander werk, iets niet in de hulpverlening. Mijn 'probleem' is een beetje dat ik op zich wel goed ben in dat werk, voor ik deze studie ging doen wist ik al niet wat wou en iedereen zei dat ik zo goed met mensen was bladiebla.. Dus dan maar deze studie. Maar als je ergens goed in bent hoef je er toch nog niet geschikt voor te zijn? Dus ik ga rondkijken naar wat anders.
    Zo.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Als het zover is zal ik de link wel op hyves zetten.

Is dat zo Debie, zijn ze allemaal zo snel met lopen bij jullie in de fam?
    Hier oefen ik steeds om aan 1 handje te lopen. Maar dan maakt ze 3 wankele pasjes en grijpt dan snel naar m'n andere hand of gaat zitten.
    Ook het los staan is ze duidelijk mee bezig. Als ze nu wat van de tafel pakt, dan pakt ze het me beide handjes en gaat dan pas zitten. Anders gooide ze het eerst op de grond om vervolgens voorzichtig te gaan zitten terwijl ze de tafel nog vast had.
    Ook mamamamamama doet ze sinds een paar dagen. Het is al maanden papa, maar dus nog geen mama. Vind het errug leuk dus.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    oe spannend! Zet je de link wel even neer? ;)

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo meiden ik ga jullie verlaten tot vanavond ik heb een gezin dus moet vliegen doei

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, dat lopen.. Lune snapt volgens mij niet waarom ze benen heeft gekregen :) Als ik haar optil en op haar beentjes wil zetten trekt ze ze in. Gek kind. Ik herken mezelf zo niet in haar, dat 'onhandige' met haar lijf, ongeduldig en snel gefrustreerd.. Ik liep los met 11 maanden, was supersnel met alles en heb ook op turnen gezeten etc. Ik was (en ben) best geduldig en word niet snel boos. Jeroen daarentegen.. :) Hij is motorisch echt een beetje gestoord (hihi), struikelt vaak, heeft geen gevoel voor ritme, kan nog geen spijker in de muur slaan. En hij is heel snel gefrustreerd en zeer ongeduldig. Lune lijkt dus op hem, echt in alles. Ook qua uiterlijk. Ik denk dat ik het daarom ook best moeilijk vind om altijd 'goed' met Lune om te gaan, we snappen elkaar vaak niet. Jeroen snapt haar wel en zegt ook vaak 'meisje meisje, je moet wel een beetje meer geduld hebben hoor, dat voelt echt beter!' :) Ze zijn ook zo schattig en grappig als ze met zn tweetjes zijn.

Deel Deze Pagina