Maja,thanks!Ik had niet aan een sprong gedacht want ik geloofde daar nooit zo in. Ik heb toch maar eens het oei ik groei boek erbij gepakt. En het lijkt er verdacht veel op.
Boney, leuk je huis al in de verkoop ! Spannend! Vivi werkze deze keer heb je niet lang hoeven wachten.
He lieve dames... THRIZA ik duim voor je neefje hoor.. getsie wat een spanning... MRIJN voor jou ook spannend..en inderdaad is ze niet wat vroeg? BOTJE ben errug benieuwd naar je huisje... MAJA ik moet zo lachen om jou...maar wil je ook even toespreken doe je een beetje rutsig aan en zorg goed voor jezelf....8 kilo afvallen is not normal! ICHY druk druk druk druk petje af hoor.. DEBIE wat een heerlijke fotos zeg.. echt een super mooi meiske.... ehhh ben ik nu nog iemand vergeten? DEESJE voel je je alweer iets beter? VIV werkse lieverd...geniet van je dag oh jaaaaaaaaaaaaaaa ARIEL WAUW een kloppend hartje daar doe je het voor natuurlijk... geweldig geniet ervan meis... WEN SM en iedereen die wil vergeet..... DWAASIE zegt HOI
@Ariel; Ik schrok eerst even toen ik buddynieuws zag, maar was gelukkig positief nieuws. Gefeliciteerd met de goede echo. Balen dat ze de meting niet konden doen, maargoed een extra echo is natuurlijk helemaal niet erg @Boney; Spannend hoor! Hoop dat je je huis snel verkoopt!1 @Wen; Veel plezier vandaag met z'n 3tjes! Mijn vriend is elke dag thuis, maar dat is ook niet altijd leuk hoor @Debie; Wat een superleuke foto's zeg. Ze ziet er idd groot uit vergeleken met Mike. uhhhhh...... uhhmmmm verder weet ik het even niet meer.... Ik ga me zo even toonbaar maken en dan de hond uitlaten....daarna weer opruimen...en de nieuwe spulletjes van Ikea opbergen. tot later misschien...doei
Boney ik liep met 10 maanden, zus met 11 maanden, neefje en nichtje van de foto ook beide met 11 maanden en met 12 maanden al rennen, dus wij noemen ilse (liefkozend) beetje traag. Nee, ze moet lekker haar eigen ontwikkeling volgen, ben het ook zeker niet aan het trainen of zo. vivi; veel plezier bij je gezinnetje maja; als je niet gelukkiger word van dit werk kun je denk ik beter naar iets anders kijken, tenminste ik vind dat het belangrijkste is dat je het naar je zin hebt, als dat zo is gaat de rest meestal vanzelf allemaal lekker en goed. er was nog meer, mat wat? nou ja, hoi naatje en hoi dwaas. Joehoe echt alles is gewassen, gestreken en opgeruimd, mijn tas is ingepakt, ilse haar spullen liggen klaar om in de tas te doen, nu ff eten en straks haar spullen in de tas doen, dan ff naar dorp, helaas regent het hier nog steeds, bah
Hoooooooooooi Heb gestofzogen (of stofgezuigd, stofgezogen, gestofzuigd) en daarna gedweild, keuken opgeruimd, ramen even snel gezeemd binnen en de meubels afgenomen en ik ben nog steeds niet wakker! Vincent komt net ook thuis en zegt: ik vind jou helemaal niet lief tegen mij vandaag haha... ik ben niet onaardig ofzo hoor, maar gewoon saai en duf... Boney: ben benieuwd naar de foto's op funda straks... heb je huis natuurlijk al in het echie gezien, maar toch leuk! Hebben jullie al ander huis op het oog? Ariel: wat goed dat er een kloppend hartje te zien was, jeej... wat een vrolijk nieuws! En over paar weekjes weer een echo, nu even balen dat je geen foto's hebt, maar straks ben je blij dat je nog eens mag spieken in je babyhuisje! Maja: wat een super goed besluit heb jij genomen, weg met die buikpijn over je werk... ben echt trots op je dat je nu in durft te zien dat het werk er echt wel iets mee te maken heeft, is niet makkelijk om toe te geven aan jezelf he? Want jij stelt volgens mij hoge eisen aan jezelf, als jij iets doet dan moet je het ook kunnen... maar meis, als je iets niet leuk vindt dan is daar niets mis mee, wegwezen dus! Al een ideetje wat je zou willen doen nu? Bedenk maar iets heel leuks en stressloos! knuffie!
@Ariel... gaaaaf! Echt super gefeliciteerd.. wat een opluchting @Thirza, sterkte met Lourens.. en natuurlijk gefeliciteerd! @Naatje, even nieuwsgierig.. heeft je vriend dan geen werk? Of werkt hij thuis? Enne.. ontbijten voor een euro.. super goed idee! Even lekker er uit. Jammer dat het hier (nog) niet kan. @Debie.. echt ontzettend leuke foto's! Volgens mij is ze verwend. @Maja, fijn meid dat je je wat beter voelt. En nu is het verboden gelijk dingen te doen! Wat werk betreft.. ik moet wel een beetje om je lachen. Je moet doen wat je zelf wilt. En ach... ik vraag me wel eens af of er iets bestaat dat echt 100% bij iemand past. Volgens mij bepalen de werkplek en de collega's voor een groot deel het werkplezier. Soms moet je even 'je plekje verwerven' bij van die achterdochtige types.. als dat eenmaal is gelukt blijken ze toch heel aardig te zijn.. @Dwaasie.. heeeeeeee hallo! @SM.. hmmm laten we hopen dat maja ongelijk heeft! @Vivi: werkse! @wen.. gezellig gezinnetjes dag! Geniet er van! @Boney.. nou maar hopen dat je snel kijkers krijgt, zou wel leuk zijn (als ze serieus zijn dan). @Ichtus.. meid sorry.. ik weet ineens niet meer wat ik tegen je wilde zeggen.. dan maar.. uh.. HALLO! Enne.. PB me even als je samen wil rijden de 14e. @14 maart.. wij komen! JIPPIE YO YEEE... dat wordt gezellig. Erik moest er wel om lachen.. maar hij is er niet, dus hij heeft ook geen inbreng. @Mrijn.. ik neem dus een taart mee. HIER... Elena is hard bezig met oefenen met lopen, stapt van de tafel naar de bank, van de bank naar de kast, van de kast naar mama, etc. Mama vindt het af en toe wat eng, ze laat zich net iets te vroeg vallen en belandt dan soms op dr smoeltje. Gelukkig gaat het 9 van de 10 keer goed. Verder <(&^&C@#$^!#$^%@$#$@!> even schelden... op die flapdrol van een stucadoor. Hij moest wat afmaken (we hebben al vanaf de zwangerschap met hem te maken en problemen). Vorige keer had hij de tegels gewoon echt niet mooi afgewerkt.. geknoeid met spul op de buur, tegels en het bad. In dec kwam hij op een afspraak gewoon niet opdagen .. niet de 1e keer .. grrrrr. Vandaag kwam hij dat netjes maken en afkitten.. ik moest heel even Elena wegbrenge, peert hij m in tussentijd.. en wat denk je.. ik ben echt niet tevreden. Het ziet er gewoon niet uit zo... weet je wat die badkamer kost! Ik kan me er zo kwaad om maken.. en hij is een ster in alles buiten zichzelf leggen.. GRRRRRRR!
@Wen.. kopie van wat zich hier heeft afgespeelt: saai en duf.. heb ik ook! Tja.. zal de tijd van het jaar wel wezen of zo... @Dees.. hoe is het met jou dan.. al een bakje kots bezorgt bij je baas? Hoe is het met de bloedarmoede? Ok.. en nou moet ik hier ongelovelijk aan de bak.. want Elena en Erik zijn de hele middag weg, en ik heb mijn handen vrij om onze puinzooi aan te pakken. Hoe meer ik doe, hoe meer vrije & gezellige tijd ik morgen heb, dus dat is een goede reden om hier niet zo vaak te komen vanmiddag!
Heee WENNNN doe jij even lekker gezellig tegen je mannetje zeg.... MOM....HOI HOI en wat een eikel die stucadoor, verder ben ik weer hersenloos vandaag... ga maar weer wat creatieviteit strooien op mijn werk
oh ja vandaag doe ik alles op de automatische piloot weer... oh wat zullen de folder mooi worden hahaha... nee hoor ik ben op mijn dooie gemak aan het werk aan prachtig mooie nieuwe folders over kozijnen en dakkapellen.. volgende week fotossessies dus ik ben een beetje aan het lanterfanten... daarnaast moet ik vanmiddag nog wel wat cijfertjes verwerken en verslagen schrijven pfft dat schuif ik nog maar eventjes voor me uit... daar heeft deze hersenloze even geen kracht voor
Wat zijn jullie lief! Wen, ik stel idd hoge eisen aan mezelf en dat is niet altijd handig. En ik weet dat mijn lijf daar niet altijd blij mee is.. Je hebt me nog nooit ontmoet en je kent me beter dan mezelf haha! Dikke knuffie terug! Je bent helemaal niet saai en duf! Heb trouwens geen idee wat ik wil gaan doen. Ja, iets met coaching of personeelswerk maar daar ben ik niet voor opgeleid Ben je al bij je vriendin geweest? Vast niet, als ik jouw waslijst van huishoudelijke werkzaamheden bekijk Mom, je hebt gelijk als je zegt dat iets nooit 100% bij iemand past. En idd werkplek en collega's bepalen een groot deel van het plezier hebben in je werk. Dat lijkt mij ook leuk. Ik heb alleen collega's die ik nooit zie want ik werk ambulant en ga dus naar clienten. En de clienten waar ik mee werk heb ik altijd geroepen dat ik dat niet wil, het is niet mijn doelgroep (verstandelijke beperkingen en psychiatrie). Ik word daar niet gelukkig (leesngelukkig) van. Ik ga zo even met Lune naar de winkel, moet nog zalm hebben. Tot strakkies! xx
Goedemiddag hier druk met de aanbouw we zijn nu de elektra aan het verlengen en aanleggen,en heb dus nu ook ff geen internet thuis,dus ff mobiel wat teruggelezen, en was benieuwd naar de echo van Ariel en begreep dat hij goed was toppie gefeliciteerd geniet ervan. Ik ga weer het mannetje helpen... Want hij roept al... Tot snel
He maja, daarom werk ik in een team en altijd samen met een collega per dienst... tuurlijk het heeft ook zijn downside.. maar over het algemeen heerlijk gezellig en het samenwerken, overleggen, feedbacken, etc bevalt gewoon goed. Ambulant werken.. tja.. bij de doelgroep die je beschrijft is het mijn ervaring dat het meestal al te laat is. Dat je als ambulant veel kan willen, maar het of idd te laat is of het 'aan de laars gelapt' wordt. Ik kan met goed vinden in wat je zegt. Zeg, ik weet dat ik het al eerder heb gevraagd, maarre.. waar woon je ook al weer? En wil je nu een andere baan of een andere opleiding? Hoewel ik een topbaan heb ga ik toch ook eens wat anders proberen, gewoon, voor de zelfontplooiing. Dat wou ik gewoon nog even kwijt.. ha, ha.
@Mom; Mijn vriend werkt wel, maar van 03:30u tot 06:00u en van 14:30u tot 18:00u, dus brengen grootste gedeelte van de tijd met elkaar door. Soms is dat gezellig, maar soms ook niet @Maja; Balen is dat hè als je niet precies weet wat je wil. Ik weet dat ook nog steeds niet. Daarbij komt dat ik onwijs onzeker ben, dus denk al gauw dat ik mijn werk niet goed doe, en daardoor vind ik dan mijn werk niet leuk en ga ik met tegenzin naar mijn werk. Was 1 keer zo erg, dat ik koffie moest pakken voor de baas en dit haast niet kon doen omdat mijn handen zo trilde. Op een gegeven moment ging ik ook niet meer naar mijn werk, en heb via de mail ontslag genomen. Ben blij dat ik nu even niet hoef te werken, lekker geen stress en spanningen. Mijn schoonmoeder heeft trouwens een coaching training gedaan. Dan moest ze af en toe op zaterdag naar school en verder veel huiswerk doen, is dat niet iets?
He maja is NLP niet wat voor jou eigenlijk? Ga maar es googlen En Naatje.. oh ja, ik dacht al eens te hebben gelezen dat hij naar zijn werk ging, ha, ha. Geen stress, ja lekker. Werken + gezin = idd stress, afgezien van werkstress op zich! * En gaat nu echt hoor! *