Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hij is wel op zoek hoor naar een andere baan met normale werktijden van 08:00u tot 17:00u, maar dat wil nog niet echt lukken...

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ga even de slaapkamer schoonmaken en dan Mike een boterham geven. Hopen dat ie wil eten, anders geef ik em daarna toch gewoon borstvoeding.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn ervaring is idd ook dat het te laat is :) Werk nou ook met multiproblem gezinnen en wij komen nog nadat andere hulp al geprobeerd is, door bijv. bureau jeugdzorg. We 'horen' alles positief te benaderen en dat vind ik ook een goed uitgangspunt maar het is niet realistisch.. Het is doelgericht maar je komt er nooit :) Oe, slechte gedachte van een hulpverlener.. :rolleyes:
    Ik woon in de provincie groningen en ik wil voor nu een andere baan en ga in september ws psychologie studeren. Ben bezig met een aanvraag om toegelaten te worden en ga me alvast verdiepen in statistiek.
    En NLP ken ik. Bedoel om op deze wijze erachter zien te komen wat ik wil of om zelf te leren? Beide opties zijn op zich wel ok trouwens haha.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, zelfontplooing is nooit verkeerd. Groeien als mens en groeien in je werk levert uiteindelijk altijd iets positiefs op.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Naatje, het is idd lastig om te weten wat je wil. Ik denk dat je op een gegeven moment ook maar gewoon iets moet gaan doen, je komt er vanzelf achter. En iets kan nooit 100% leuk zijn, wat Mom ook al zei.
    Maar ik krijg de indruk dat het bij jou alleen met onzekerheid te maken heeft. Als je zeker genoeg bent om dingen te ondernemen kan je zeker wel leuk werk vinden en daar ook weer zelfverzekerder van worden.
    Lijkt het je niet fijn om wat aan je onzekerheid te doen of ben je dat stadium inmiddels voorbij? :) ;)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En eerst ging ik even krantje lezen op de wc...

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En toen mama weer eens niet aan het opletten was... 8)

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga naar de wuper. Doei

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heeeeeeeeeey lieffies

ik lees vanavond terug , ben druk aan de poets voor komend weekend :)

zag wel iets van ariel ! :D GEWELDIG MEID

owja , hier ook geregeld met t kdv ,
    bryan gaat vanaf 18 febr 2 ochtende per week :)

ben zo blij dat het zo snel geregeld is :)

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Whahahahahaha, ik lig hier helemaal in een scheur om Tessa.. prachtig!

He boney.. bij jou blijft het wc-papier tenminste heel.. hier was het laatst een zee van versnipperd toiletpapier..

Maja.. ik bedoel om er een opleiding tot coach in te doen.. of is het te zweverig voor je? Groningen.. groningen.. ik zag laatst een leuke vacature daar maar waar? Ik ben zelf nml op zoek, als ik wat tegen kom wil ik het je wel doorsturen, voor hoeveel uur?

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik zit hier helemaal onder het stof met jeuk en kriebel.. maar goed nieuws.. de meeste bende is van Erik! Zo valt me dat even mee.. ik meur nu alleen naar een flesje parfum dat al jaren op zolder blijkt te liggen en op de een of andere manier is gaan lekken.. en als het nou een lekker geurtje was.. maar nee...

Jakkie ik moet gauw weer verder want een buuv komt zo een baby hier naar binnen schuiven, zodat ze even de handen vrij heeft om boodschappen te doen voor een feestje.. hopen dat Erik dan ongeveer weer thuis is en ik nog even door kan gaan.. want het schiet wel op, maar niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel errug... (alsof jullie dit boeit.....)

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    he chippie, dat is nou al de 2e reactie dat een vacature al vervuld is terwijl ie nog op internet staat :( HAAL HEM DAN WEG! Zit ik hier een beetje valse hoop te hebben, bij wijze van spreke de brief al bijna af... mopper mopper..

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he MYS wat goed om te lezen dat je aan de poets bent....

MOM stinkerd!

MMM hier in dubio nog niet eerder hebben wij een beroep gedaan op een KDV en nu denk ik dat het wellicht toch wat fijner zou zijn als ik een dag meer zou werken(financieel) dan... maar zooo lastig ene keer sta ik er helemaal achter andere moment jank ik mijn ogen uit mijn kop omdat ik mijn kinderen niet wil onderbrengen .... dus dillemas...

Had ook net mijn papa aan de telefoon zijn bloedwaardes zijn weer slechter geworden... hoe slecht moet het nog worden vraag je jezelf dan af...wanneer krijgt die man zijn welverdiende rust...

ook weer dubbel want wat moet ik dan zonder mijn papa...zelfs nu hij zoooo ziek is weet hij me nog op te beuren met mijn simpele dillemas...

pffft het leven is niet makkelijk haha

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hihi die tessa, nu al duidelijk wat je later gaat doen.

Hier naar dorp geweest, en nu naar de fisio, word er af en toe zo moe van maar kan gewoon niet zonder op het momnet, wil nieuwe heupen grrrr.

fijn, ilse trekt een kaartje van de nieuwe colletjes van paul eraf, nou ja, hopelijk zijn ze gewoon goed en hoef ik ze niet terug te brengen

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dwaasje, wat k*t :( Wat betekent het dat zijn bloedwaardes slechter zijn geworden? Heeft dat nog invloed op eventuele medicijnen?

Mom, wat is het voor luchtje? Hoe heeft dat ene hippe luchtje van vroegâh nog maar.. Maroushia ofzo.. hhaha!
    En irritant van die vacatures.. Heb ik ook al een paar keer gehad. Haal hem dan weg! Stelletje ehm.. sukkels?
    Enne, hoeveel uur? Tja, max 24 denk ik.
    Succes met beeb.

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ok, hier een duidelijk geval van even een bakje koffie nodig... zou ik jullie zeggen wat ik heb gedroomt? We (erik en ik) gingen naar een of andere vrouw die achter een balie zat, die deed voor ons de zwangerschapstest.. wat denk je? Wel 4 strepen! Zwangerder kon gewoon niet.. toen dacht ik.. moet ik wel genoeg vitamines eten.. oh gelukkig heb ik nog heel veel mandarijnen (klopt in praktijk).. waar je al niet over droomt...

Nog iets uit de wij-jonge ouders wat me heeft verbaasd.. een 2-ling werd geboren, de 2e met een keizersnee, reanimeren en alles. Kleine kans op overleven (ook te vroeg geboren). Ouders moesten kiezen: leven of dood, wilden ze niet.
    Hij kon op een gegeven moment zelf ademen en zat nog wel een tijd aan de sondevoeding. Hadden ze gezegd dat hij w.s. heel spastisch zou worden en de vraag was of hij normaal zou kunnen eten/ ademen.. en nu... is ALLES goed! Ongelofelijk.. verdraaid ga je je toch achter je oren krabben.. wat als die ouders het kleintje van de beademing af hadden gehaald.....

Het meest gekke vind ik dat ik vaker uit mijn omgeving dit soort verhalen hoor. Mijn nicht haar baby zou zwaar gehandicapt worden zeiden ze tijdens de zwangerschap na 20 wkn echo.. en die mankeert gewoon helemaal niks.... wat als ze abortus had gepleegd?

Een dochtertje van kennissen zou een ernstige ziekte hebben en nooit in het daglicht kunnen... klopt ook niet... HE.. hoe kan dit toch allemaal? En hoeveel kindjes sterven er terwijl ze toch een normaal leven hadden kunnen leiden? Ik kan me hier zo over verbazen... moest het gewoon even met jullie delen.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36

Deel Deze Pagina