Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    MAJA hij heeft geen medicatie meer daar zijn ze al mee gestopt omdat ze toch niets meer deden voor hem...
    Bloedwaardes geven alleen nog aan dat zijn nier bijna niet meer werkt
    dat het in zijn botten verder groeit(de kanker dan)
    Daarnaast is zijn HB weer gezakt naar 4.2 (niets dus)
    en bezinking zit nu weer op 198
    en zijn leverwaardes stijgen ook de pan uit...wat dat betekend weet ik nog niet....

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    knuffie voor Dwaas!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Even ego, kga weer plat zo.

Vanmorgen voelde ik me wat beter dus baas gebeld dat ik morgen weer kom werken als vandaag het eten erin blijft, lekker een bad genomen, Luukje naar het kdv gebracht en toen naar Yvonne. Onderweg voelde ik al flink borrelen en eenmaal bij Yvonne moest ik weer naar de wc. Zo klote als dat bij een ander moet maar ja, ze wist van mijn ziek zijn.

Ze heeft me een healing gegeven samen met mijzelf (ik heb mee behandeld) en kreeg een enorme huilbui daar :( . Ik baal dan zo van mezelf he, ook al weet ik dat het niet hoeft. Volgende week gaat ze weer een healing geven om de boel wat losser te krijgen. Ik heb erg veel moeite met toelaten van emoties. Voel ik ze opkomen dan gaat de boel op slot, ook onbewust gaat dat. Door de healing kwam het dus los.... Maar goed, eenmaal daar klaar ben ik bibberend naar de auto gelopen. Bibbers van de emoties en van het beroerd voelen. Ik ben naar de Aldi gegaan en voelde me daar al niet lekker worden. Snel naar huis en daar ben ik me over mijn nek gegaan :( . Ik heb alleen maar vanillevla op vanmorgen en water maar dat werkt dus niet. Baas maar weer afgebeld en mijn schoonouders moet ik zo nog afbellen.

En nu dus helemaal blegh. Luuk blijft tot 5 uur op het kdv dus ik kan zo even plat. Ik had wat in huis willen doen maar dat zit er niet in denk ik....

Knuf aan allemaal

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

heerlijke droom MOM... hihi

En ja over sommige dingen moet je niet te lang nadenken is mijn motto geworden want die zijn niet te bevatten....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *heeft ff teruggelezen en zich kostelijk vermaakt..*

@ARIEL.. super een kloppend hartje....

@SM. sprong. yak.. hoop dat de springveren hier stuk zijn.. mag ie best overslaan

@BONES.. dan is het bijna Fundatime.. ben benieuwd...

@Maja.. ik herken best veel uit je verhaal. hoge lat, niet luisteren naar je lijf etc.. zou zo onderhand beter meoten weten he...whahaha.. rustig aan he..

@Mom.. ja lijkt me leuk de 14e samen..ff kijken wat Thirza precies gaat doen...anders rijden we achter elkaar aan..!

@Dwaas.. hele dikke knuf meid.. zag dat de waardes weer gedaald waren.. bah bah.. tis dan zo dubbel.... je gunt je vader rust en ook jezelf en je familie.. niet meer steeds die zorg... maar de oplossing hiervoor is zo bikkelhard!beide is oneerlijk heftig zwaar....KNUFFFFFFFFF

@Dees.. voel je je al weer wat beter meid?

@Wen..HOOOOOOOIIIIII

@Siz....al ff niet gezien. dus ook HOOOOOOOIIIII

@Bones.. mooie foto's en filmpje...

@Naatje.. owh wat een herkenbaar verhaal zeg.. over die onzekerheid...alsof ik mezelf lees.. tis nu wel wat beter hoor, en ik heb n mooi masker gekocht.. dat heel goed past.. zker op t werk..maar goed...been there done that... knuf

en nu weer verder...kuzzz

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    He deesje...

getsie meid... balen dat je je zo ziekjes voelt... natuurlijk hebben emoties daarmee te maken...
    Hopelijk kan je nog even een pitten en voel jeje daarna een stukje beter...

kus

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @MOM... wat een droom.. geweldig.. en over die verhalen.. letterlijk WONDEREN.. en die 20 wk echo.. sja.. ik schaf m af.. en doe er niet meer aan mee...mocht t ooit nog nodig zijn..hihihi

Vorige keer had ik nog tegen de vk gezegd dat ik wel die echo wilde maar dat ik alleen een evt afwijking wilde weten waarvoor ik het beste in het zh zoukunnen bevallen zodat de artsen erbij waren enzo.. andere dingen als bijv. hazelip of iets derg. hoefde ik niet te weten...

dat kon toen nog.. nu niet meer.. Hier mag je best de 20 wk echo doen, maar dan krijjg je ook automatisch alle gevonden afwijkingen tehoren..en dat wil ik niet.. vind ik neit nodig en vgeeft vaak meer onnodige zorgen dan werkelijke afwijkingen..

en er stond zo enthousiast in de krant.. sinds de 20 wk echo wel 60% minder babys met aangeboren afwijikng geboren.. ja zo kan ik ook iets rechtbreien dat krom is.. er zit aan die 60% ook nog een hele andere kant.. en daar hoor jje ze niet over...

maar voor ik ga oordelen en heel boos wordt smeer ik m snel naar school....
    tot later....

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik sluit me helemaal aan bij ICHY

Nou ik wordt net toch even verrast....door een smsje...

he leuke nathas..
    heb je nummer via marielle en wil graag weten hoe het met je is...misschien een keer een borrel drinken als vanoudst

x rudy

---------------------------------

nou ik zat stokstijf... marielle is een vroegere schoolvriendin en RUDY is mijn allereerste vriendje waar ik smoor smoor smoor op was...

hhaha leuk hoor..

ik ga nog verzinnen wat ik terug ga sturen...

zo wordt je dag opeens weer anders he

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

zo ik ga slapen hopelijk

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    slaap lekker SM

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Spannend hoor Dwaas! Voel je nog iets voor hem?

@onzekerheid; Dat krijg je er nooit meer uit bij mij :) Jammer, want ik zou zoveel meer kunnen. Mensen vinden het ook altijd jammer als ik wegga, maar ik denk altijd; het zal wel. :)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dwaas, je hebt inmiddels best een medisch inzicht zo te lezen. Maarja, daar ontkom je ook niet aan natuurlijk..
    Enne, dat smsje.. Krijg je ook weer van die kriebels die je vroeger ook had? Ik heb dat soms ook nog met een vriendje van vroeger.. :oops: hihi
    Dikke knuf meis!

Dees, wat rot dat je je zo rot voelt.. En als je al niet lekker bent en dan zoiets intens. Geen wonder dat je weer beroerd werd.. Doe je even rustig aan? Goed om jezelf denken hoor (zegt mamamaja)

Mom, ik sluit me denk ik ook aan bij Ichtus. Ik vind het altijd moeilijk dingen, wanneer beslis je over leven of dood, wat zijn je eigen gevoelens en gedachtes daarover? Ik weet het niet..
    Ik hoop in elk geval dat ik nooit voor zo'n keuze kom te staan.

Wat gaan jullie eten? Ik heb al aardappels geschild voor de aardappelpuree (met knoflookstengels, lagen in de supermarkt, lijkt op bieslook, ben heul benieuwd..), worteltjes en heb al gehaktballen gedraaid. Zo lekker, met een uitje erdoor, paprikapoeder, kerriepoeder, zout, peper en een scheutje ketjap. Ben alleen bang dat ik aan 1 hap genoeg heb haha! Lune krijgt ook een gehaktballetje maar dan zonder al die toevoegingen. En natuurlijk worteltjes en aardappeltjes.

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Hahah nee joh het is meer 15 jaar geleden of zo dat ik hem voor het laatst zag ahhaha... maar is toch verrassend zo

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Inderdaad ik zou heel goed zelf kunnen dokteren aan papa.. dat zegt papa ook altijd... maar dat komt omdat ik altijd alles wil snappen wat de artsen zeggen... dus ik vraag altijd door...(is natuurlijk ook mijn beroep) kletsen ken ik wel hahah

en nee ik vind het wel leuk natuurlijk maar denk dat het alleen maar tegenvalt als ik hem weer zou zien naar 15 jaar... vroeger(argg wat klinkt dat) keek ik enorm tegen hem op.... vond het heerlijk om bij hem te zijn... ging zelfs 2 uur eerder met de bus in de hoop dat ik hem dan zou tegen komen....
    hahah dat doen verliefde pubers hahah

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    en eten vanavond ik denk heeeel makkelijk maurice en ik hebben vandaag allebei gewerkt.. dus het wordt of pizza of lekker patat
    maar moet eerlijk zeggen dat een gehaktbal met aardappelpuree ook wel lekker is...

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja mooi hè... :) Vond het zelf ook errug grappig!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft spruitjes spamppot en wij eten sla met gebakken krieltjes en vlees. M'n broertje komt eten.

Ik ben vast koken voor Tessa. Doei

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dwaas: rudy, toch niet die ene die altijd mot met leraren had en zelfs geschorst is enz????? Die blonde gozer?

auw, fisio heeft me weer flink au gedaan, maar goed, spieren weer los, kunnen we gaan skieen en het weer vast laten zitten 8)

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wij eten chinees dat over was van gisteren, lekker makkelijk, gaan straks samen de boodschappen voor de vakantie doen dus dat is ook wel erg fijn

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hi is wel blond maar heeft nooit op het OVC gezeten.. maar op de meergronden en daar heeft hij vast veel mot gehad met leraren..

en toen ik op het OVC zat zat hij volgens mij op het ROC en werkte hij bij bij ranzijn.....dus vlakbij onze school

Deel Deze Pagina