nee, rudy die ik bedoel is van ovc haha,kreeg opeens zo'n beeld van die gozer bij die naam, kon het al niet begrijpen als je die leuk vond, haha
Ongelooflijk, heb Mike melk gegeven en in zijn eigen bed gelegd en hij is zomaar in slaap gevallen binnen 5 minuten De hond luistert vandaag ook al zo goed naar me... Als mijn vriend vanavond nou ook eens goed naar me luistert, dan heb ik een topdag
ja inderdaad schooltje het was gewoon een bouwkeet hahha... reed er laatst nog langs en nu is het echt vreslijk groot he...
goedeavond meiden ik ben ook weer geariveerd heb weer heerlijk gewerkt mag 6 dagen daarblijven ze hebben 7 dagen hulp maar zondag heb ik vrij voor de verjaardag van bryan
hooooi allemaal ben er ook weer @ dwaasje jemig meis , ik zie een beetje wat ik hier ook zie kwa uitslagen en zo wat je zegt sterkte er mee lieverd @ de rest dikke knuffie , t was te veel om te onthouden
idd een bouwkeet, ik sta ook elke keer weer verbaasd als ik zie hoe mega de school geworden is. boodschappen zijn binnen, pff wat een hoopmoet je toch slepen en kopen voor vakantie
Hi schattuhpuhtatjes! Hier gezellig middagje gehad... mijn beste vriendinnetje heeft een dochtertje van 1,5 jr en die 2 meiden zijn nu zo schattig samen... geven elkaar speelgoed, laten elkaar drinken uit de drinkbeker, gaan samen knuffelen en kusjes geven... TE cute! Fenne heeft ook even goed gekeken en heeft besloten dat ze best zelf los kan lopen... ze vindt het alleen nog errug spannend en wil dat mama of papa haar aanraakt... dus 1 vinger op haar schoudertje of in haar nek is voldoende en dan gaat ze gewoon lopen... wanneer je die vinger stiekem van haar schouder haalt dan laat ze zichzelf vallen: gek kind! En ze maakt er soms een erg raar geconcentreerd geluid bij... dus schrik niet van dat gegrom hihi Oh en aan het eind krijgt Vincent inderdaad een klap voor z'n kop, hij moet me niet gaan filmen! http://nl.tinypic.com/player.php?v=2gubq10&s=5
Gek he? We hebben elkaar inderdaad nog nooit gezien, nog niet eens reallife gesproken ofzo, maar toch heb ik met velen van jullie het idee dat ik jullie wel echt ken! Ben zo benieuwd of mijn beeld klopt van jullie, heb bijvoorbeeld Suus en Mom2be ook nog nooit gezien... maar ook bij die twee lijkt het net of ik ze wel ken... ben zo benieuwd naar jullie! Enne, ik ben best saai en duf hoor... ben een huismus and I like it!
@Dwaas, wat cool van dat sms'je... you never know! @Dees, beterschap... wat vervelend allemaal! Denk je dat je griepje hebt of komt het misschien door stress/spanning? Je hebt natuurlijk ook al snel de intake, daar zul je ook al wel tikkie zenuwachtig voor zijn toch? @Vivi, wat fijn dat je een leuk gezin hebt...
Geweldig die foto! Wat kunnen ze zielig zijn hè als ze iets niet krijgen/mogen! Leuk filmpje ook Wen!