@suus. vast en zeker..zoals edwin het altijd zegt.. "jij hebt natuurlijk al veel langer een band met de kleine.. jij hebt m tenslotte gedragen enzo en moeder zijn is toch echt iets anders dan vader zijn.." zoals zij ons daarin niet kunnen begrijpen kunnen wij hen daarin denk ik ook net echt begrijpen.. Zij moeten nog een band opbouwen en mannen zijn nu eenmaal doeners en geen praters (nogmaals.. niet alle mannen) en doen..sja.. een luier vershconen of babybrabbelen is nu eenmaal niet iets wat ik veel mannen graag zie doen..hahahaaha.. t komt echt hoor.. maar tis niet leuk dat ben ik helemaal met je eens...
Ah, maar dat is wel een geruststelling. Ik geloof dat ook wel, want als ik hem zie met zijn neefje en de buurmeisjes dan is hij helemaal in zijn element en die zijn 2, 2 en een half en ruim 3 jaar. En als ik ze nu af en toe samen zie dan smelt ik wel hoor. Hij legt haar dan zo lief tegen zich aan en zegt dan: "ik hou van jou" of "je bent de mooiste meid op de hele aarde" en dan weet ik weer dat hij er maar wat gek mee is. Nou, nu ga ik echt....ik wil haar niet wakker maken....bah, het moet dan toch maar....grrr.....puuhhuuu....niets aan....tot later.....
Hier net zo.. dat vertrouwen komt wel hoor (zegt ze hoopvol en uit ervaring), maar duurt ff.. op een goeie dag een keer proberen.. als je zelf goed in je vel zit.. mocht ze dan gaan huilen dan kun je het in ieder geval hebben..en dan maar hopen dat het daarna weer goed gaat..daarom doe ik het vandaag een half uurtje voordat hij de fles moet hebben.. mocht ie dan wakker worden en gaan huilen kan ie meteen aan de fles..hahaha.. hoezo kop in het zand steken.. maar t werkt wel..hihi succes bij de fysio...
goedemorgen meiden.. Ik heb een probleem.. haha Ik had me haar bruin geverfd (ben zelf donkerblond) En nu wil ik weer licht blond, maar ik doe het zel. Nu heb ik het dus al 3 keer geverfd om het lichtblond te maken en het pakt op de 1 of andere manier gewoon niet. Wat nu? Hahahaha...
Idd. door die kleine lieve woordjes of knuffeltjes laten ze toch zien hoe gek ze met ze zijn.. en ach dat weten we ook wel..
Om diezelfde reden laat ik morgenavond de kapper hier komen.. Heb dus geen idee.. ben echt een rund wat haarverven betreft.. JOMA! HELLLLLUUUPPPPP missN. heeft je advies nodig...
Volgens mij ga ik trouwens vandaag ongesteld worden..(leuke info trouwens).. vind t wel grappig.. precies 6 wk na de bevalling.. (ik zei gister geloof ik nog dat ik t totaal niet erg vond dat ik het hier nog niet gesignaleerd had.. Nou ja.. zolang de krampen wegblijven vind ik het ook niet zo erg..
Kiek nou... heb mijn onderschrift bij avatar weggehaald.. en jawel jawel.. ik ben elite member..hihihi Grapvol...
YEAH!!! hier Gwen ingebakerd en ja hoor!! geslapen van 23.00 tot 7.30 HET INBAKEREN HELPT!! IK ben nu naar de Fysio ben al laat! tot straks! maar moest dit ff kwijt! @MissN geverfd haar kan je niet lichter verven!het zal ietsje oplichten,maar je haar moet je eerst ontkleuren en dan weer de gewenste lichtere kleur inzetten als je meer wilt weten vraag maar
Nou MissN.. dat wordt in de bleek met je COUPE... Wel voorzichtig he.. we willen geen biljartbal in de auto....hahaha...
Ik ben melig.. valt t op? ga maar s kijken of zoonlief al zin heeft in zijn fles.. Tot straks... KNUFF
@MissN als je zelf gaat ontkleuren altijd eerst je lengtes inzetten en 2 cm vanaf je hoofdhuid(uitgroei) niet inzetten pas als je punten licht genoeg zijn, anders heb je dalijk een witte aanzet en oranje punten omdat je hoofdhuid het warmste punt is gaat het daar sneller... hoop dat je het begrijpt
Goeiemorgen dames! hier echt een heerlijke nacht gehad! Van 23.00 tot 08.30 Gister met Rosalie naar de huisarts geweest voor die vlekjes en eigenlijk nog geen steek verder gekomen. Het kan een kinderziekte zijn, maar dat kon die niet met zekerheid zeggen. Dus ik kan nu niet bij me schoonzusje in de buurt komen (die is zwanger) en ook niet naar de meeting! Voordat ze andere beebs aansteekt! En als de vlekjes over 10 dagen niet weg zijn moet ik terug en als ze ineens hele hoge koorts krijgt ook....
Yep! We gaan einde van de maand eindelijk gordijnen in dr kamer ophangen en dan gaat ze daar ook slapen.
@ariel.. ah nee.. wat balen zeg.. kan idd 5e of 6e ziekte zijn.. maar dan moet ze al koorts hebben gehad, die stipjes komen pas na de koorts... Hier heb ik ze allemaal al meegemaakt dus ken t wel.. en bij die 2 is de besmettelijkheid alleen voordat de stipjes uitbreken..dus als ze nu uitslag heeft door 1 van die 2 ziektes dan is er geen besmettingsgevaa meer.. voor andere kinderziektes weet ik het niet zo....
Ook ik moest lachen omdat ik mezelf en Koos in Ichtus haar verhaal herkende. Koos probeert het wel hoor en in et weekend laat ik hem altijd het badje doen en dan gaat hij op zijn manier ook wel los, maar puntje bij paaltje is hij dan de creme vergeten, heeft hij de allermakkelijkste kleertjes gepakt en is hij binnen 10min klaar. Ach, hij presteer het gelukkig wel om 2 uur lang met haar op de bank te slapen. Daar heb ik dan weer het geduld niet voor en daarbij wordt ze bij mij kniftig van de melkgeur (gaat dat weg als ik geen bv meer geef?)