Blijkbaar heeft niemand een lijst met wie er komen de 14de? Zo lullig als ik straks kindjes vergeet met de kadootjes
een oefenmiddag dan kan hij gewoon gaan kijken hoe het daar is en hoe het gaat met hem daar uhm wat heb je nodig tja dat ligt beetje aan je kdv zorgen ze voor luiers en eten ? Verder heb je nodig rugtasje met schone kleertje voor het geval er ongelukje is evt een speentje en een knuffeltje, beker om uit te drinken (als je kdv die niet regelt)
oooh oke ... vind t wel spannend hoor ben zo bang voor het moment dat ik weg loop en hij begint te huilen maar denk dat iedere moeder dat wel heeft
ja dat heb ik ook maar das een drempel waar we even overheen moeten en denk dat onze kereltjes het heel leuk gaan vinden
dat formulier om aan te vragen kun je ook downloaden mys dan kun je het via internet aanvragen heb ik gisteren gedaan, je moet wel een digidcode hebben
heee meiden wat een gezelligheid weer hier zoenen mt een vrouw... mmmmmmm kan heel fijn zijn kdv...spannend ben er nog niet uit heelrijke fotos gezien oh ja die meeting was zonder man he... rijd er iemand langs of over utrecht?