ja heb ik.... voor de fun ik ben geen BI of iets gewoon ik vind dat je alles gerpobeerd moet hebben hahah
Hallo hallo! Nou ik heb toch veel moeten teruglezen! En daardoor niet veel onthouden... Ja in het begin was iedereen aan het poken Maar wel heel belangrijk: Ariel heeft een kloppend hartje gezien! super! Ben echt heeel blij voor je! Wij hebben vandaag Finn z'n kamertje min of meer afgemaakt. De plintjes moeten nog en de gordijnen maar de stof komt pas over 2 weken, dus er hangen even tijdelijke. En alle knuffels moeten nog van zolder voor de aankleding. Ben wel al begonnen met de muurstickers. (alleen nog bij z'n bed) maar hij vond het geweldig! En natuurlijk even spannend vannacht voor het eerst op z'n eigen kamer! Hij ging iig erg lief slapen. Gister naar Nijmegen geweest en alles was weer goed met Finn. Ook een gesprek gehad met een dieetiste en das toch wel heel fijn. We doen het prima zo met Finn qua eten, maar daar twijfelden we ook niet aan. Hij mag nu 10 uur "vasten". en ergens dit jaar krijgen we een vastentest. Dan gaan ze kijken hoe lang hij zonder eten kan. Spannend dus. En bloed geprikt: hij gaf geen kik, lag te lachen en te hupsen op de tafel. We hebben ook een verwijzing gekregen voor fysio voor Finn omdat hij niet kruipt. ivm z'n stuitligging en heupjes enzo. Wel vertelde de dieetiste over vitamine D: ze hebben de regels aangepast. Alle kinderen zouden in principe nu het dubbele moeten krijgen; per dag dus 10 druppels geloof ik. MAAR als je kind meer dan 500 ml aan melkproducten drinkt/eet dan hoef je niks bij te geven. Ik neem aan dat dit dan ook klopt, is toch vanuit een heel goed ziekenhuis. Oh en: hij heeft zich vandaag in bed zelf opgetrokken zodat hij zat. Voor andere kindjes misschien iets van maanden geleden, maar Finn heel wat! En hij was dubbelgeklapt in slaapgevallen! En later toen we in z'n kamertje bezig waren en hij z'n bed even als box gebruikte zat hij ineens op z'n knieen! Zou ie dan toch nog snel leren staan?
whahhah t moet niet gekker worden hier |* ziet dees en dwaasje in een kamertje kruipen * @ debora , fijn dat fin ineens zulke sprongen maakt !
whahaha je kan het ook overdrijven meteen hahhaha....meteen spijkers met koppen maarreh de 14e is een zaterdag....ik dacht een zondag... ik moet voetballen denk ik... maar ik ga even kijken zo