haha bwaaaaaaaaa , ik moet echtnog wat gaan doen heb de keuken schoon , kwist niet meer dat mijn keuken geel was LOL
mmm vrouwen zoenen... niet helemaal mijn ding maar als jullie het geprobeerd hebben wil ik wel horen hoe het was
Ik heb een vermoeden wat je gaat doen Dwaasje Ooh, de 14de daar bedoel je de meeting mee. Ik ben helemaal in de bonen geloof ik. Ja best spannend naar Joma, ben benieuwd wat ze ervan gaat maken
Man of vrouw, ik wil vooral gewoon lekker zoenen. Voorkeur is wel een man maar Olaf kan niet lekker zoenen Mijn ex kon lekker zoenen. Die zoende zo goed dat je ter plekke zin kreeg in meer. Ooh en ik heb eens een minnaar gehad toen ik bij mijn ex was en die kon zoenen enzo, woooooow
ohhhh hahahah olaf kan niet zoenen hahahaha te grapipig ...... en ja bn heel benieuwd hoe het is om hem weer te zien
willen jullie allemaal heel hard duimen dat Sarah gaat drinken........ anders moeten we morgen naar de kinderarts..... Ze heeft wel 1/2 boterham op, dat is al heel wat en een potje fruit en 10 cc drinken.. niet zo heel veel dus Liefs
Hij weet dat ik er zo over denk, hebben we het niet lang geleden over gehad en in het begin ook al een keer. Maar hij zou het niet leuk vinden als hij weet dat ik het hier neer zet.