Trusten dees! Ik zit even de namenlijst van het SVB te bekijken. Finn staat op 13 in de top 20, dus ik wilde kijken hoeveel Finns er dan geboren zijn in 2008: 665. Nou dat vind ik nog wel meevallen, eigenlijk. Had veel meer verwacht. En er heeft iemand z'n zoontje Blessed genoemd...
Ik duim voor je Anoek! Leuke naam Blessed Jammer dat er geen kindjes meer bij ons op het programma staan, anders zou hij op mijn lijstje komen Haha, mijn vader heet Jan. Vind het een oubollige naam (past ook wel een beetje bij mijn vader )
hee mys dacht laat ook eens gaan kijken naar de namen van 2008 en wij zijn de enigste 2 die onze kinderen bryan genoemd hebben
en brian met een i word 122 x gebruikt hahaha zijn wij slim geweest he vertel me eens hoe jullie erbij kwamen om het met een Y te schrijven ipv met een i ben wel nieuwsgierig
Bah, ik heb teveel hazelnoot-chocopinda's gegeten. Nu ben ik weer misselijk ale: Ga ook de droger maar leegmaken en dan lekker slapen.
zo heb weer een aantal dozen de zolder opgesleept en nu weer een pijnlijke rug dus weer ff genoeg voor vandaag lijkt me, ach ja als ik ieders x paar dozen naar boven krijg dan komt de kamer wel leeg
zo doen wij dat ook, iedere x een paar dozen. Je sleept je anders een ongeluk. Grappig dat je de andere Bryan die met een y is dan ook nog kent he!
@baby4me... Debora had om 09:15 een geplande keizersnede, wist je dat niet? Als het goed is ligt is nu op de uitslaapkamer en loopt Marc al trots rond met de kleine... Ben ook aan het teruglezen in ons bevallingstopic Wen postte deze om 9.53 op 31 januari. En nu zit ik te huilen... Wat lief Wen!